הכל התפרק … פרק 2

Secret ;) 22/11/2013 624 צפיות תגובה אחת

לא עצמתי עין כל הלילה ,התמונה של אבא שלי מנשק מישהי רק רצה לי בראש,שוב ושוב ושוב בלי הפסקה . רעש של שעון מעורר ,7:00 ,קמתי מהמיטה והלכתי לכיוון השירותים ,האור דולק ,יש שם מישהו .. זאת לאה ,היא נשארה לישון פה עם בעלה … שוב אני שוקעת במחשבות ורואה את אותה התמונה רצה לי שוב ושוב ושוב ופתאום היא נעלמת ."מאי.. בוקר טוב מתוקה איך ישנת ?" היא מחייכת אליי,אותו חיוך שהיא חייכה לאבא שלי לפני שהוא נישק אותה … עולה בי צמרמורת של גועל ,אני לא מסוגלת להסתכל לה בעיניים. חייכתי אלייה חיוך מזויף והתחלתי להתקדם לכיוון המטבח ,ואני רואה את אבא שלי שותה קפה ,גם הוא מחייך אלי "בוקר טוב נסיכה קטנה שלי " ומושיט לי כוס תה ,מתחיל להסתובב לי הראש,אני מרגישה חנק בגרון,אני מרגישה את הדמעות עולות וממלאות לי את העיניים."אני לא מרגישה טוב ,אני חוזרת לישון" הסתובבתי והדמעות החלו ליפול לא מפסיקות ,אחת אחריי השנייה ,הוא אמר משהו אבל לא שמעתי ,לא רציתי לשמוע פשוט נכנסתי לחדר ונשכבתי על המיטה מחבקת את הכרית ופשוט בוכה ..ונרדמת.
החלום: אני רואה ילדה קטנה רצה ,בורחת ממישהו .. אבל היא צוחקת היא ניראת מאושרת . מישהו מבוגר רודף אחרייה גם הוא מחייך ,הוא תופס אותה ומניף אותה באוויר ולידו עומדת אישה ומחייכת גם היא הם נראים מאושרים ,שמחים ,ופתאום אני מבינה שהילדה זאת אני ,ובעצם זה זיכרון שכבר לא ישוב ..

אני מתעוררת .. אני הולכת לסלון ואני רואה את אמא ואבא שלי מחובקים ומחייכים ,מתחילה לעלות לי המחשבה שכל מה שהיה לפני היה בעצם וחלום ..ואני מרגישה כאילו ירדה לי אבן מהלב ,אני מרגישה יותר טוב ! צלצול של פלאפון ,אבא שלי קם לענות וההבעה על פניו משתנה ,היא מלאת שמחה אבל גם קצת דאגה ,הוא הלך לחדר שלו ..הלכתי אחריו .."כן לאה .. כן ניפגש בערב.. גם אני ,גם אני אוהב אותך " ,שמעתי ,הדלת הייתה פתוחה ,אני מבינה שזה לא היה חלום … אני לא מרגישה טוב … אבא שלי מסתובב ורואה אותי "מאיי? ! מה את עושה פה ??" הוא נראה מודאג ,מבין ששמעתי אותו ,יש לו הבעה כואבת בעיניים ,כאילו הבין שעשה דבר רע .. הסתובבתי ויצאתי מהבית ,התחלתי לרוץ כמו שלא רצתי בחיי ,לא עניין אותי כלום ,הרגשתי שאני לא נושמת, אני לא יכולה לנשום! אני נחנקת ,וזרם של דמעות מתחיל לרדת ולא מפסיק …


תגובות (1)

ווואו סיפור מושלם, מחכה להמשך

23/11/2013 00:05
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך