Secret ;)
אמא של מאי חולה במחלה, תרשת נפוצה זוהי מחלה במערכת העצבים שפוגעת ביכולת לתפקד כמו שצריך , שליטה ברגשות ( בכי , צחוק וכו..) קשיים בהליכה , חוסר שיווי משקל , לפעמים מגיע למצב של ניוון שרירים וישיבה בכיסא גלגלים , אמא של מאי הובחנה מוקדם ולכן לא הגיע למצב של ניוון שרירים וכיסא גלגלים, אין מרפא למחלה , יש זריקות שצריך להזריק כל יום ועוזרות לחיי היום יום .

הכל מתפרק .. הקדמה

Secret ;) 22/11/2013 541 צפיות 2 תגובות
אמא של מאי חולה במחלה, תרשת נפוצה זוהי מחלה במערכת העצבים שפוגעת ביכולת לתפקד כמו שצריך , שליטה ברגשות ( בכי , צחוק וכו..) קשיים בהליכה , חוסר שיווי משקל , לפעמים מגיע למצב של ניוון שרירים וישיבה בכיסא גלגלים , אמא של מאי הובחנה מוקדם ולכן לא הגיע למצב של ניוון שרירים וכיסא גלגלים, אין מרפא למחלה , יש זריקות שצריך להזריק כל יום ועוזרות לחיי היום יום .

הקדמה : הסיפור הוא מנקודת מבטה של מאי ,
מאי ילדה בת 17 שבגיל 15 משפחתה החלה להתפרק…
הסיפור יסופר מנקודת מבטה של מאי ומידי פעם מנקודת מבטה של אמא שלי מאי
אני מקווה שתאהבו ..
הדמויות :
מאי אברהמי: ילדה בת 17 , כיתה יב, שיער חום שוקולד ארוך גלי , עיניים ירוקות , רזה , 167, צבע עור בהיר, ביישנית ,שקטה , לובשת מסכה של אופטימיות וחיוך .. קשר מיוחד ועמוק עם האבא ( ילדה של אבא חחח)

אמא של מאי(אביטל) : אישה בת 56 , 147,בעבר הייתה מלאה כעת רזה מאוד.. שיער חום קצר מתולתל, נמצאת בפנסיה עבדה במשרד הבריאות , אישה שהייתה בעלת שמחת חיים , דואגת אוהבת ובעיקר שמחה , כעת דיכאונית ופסימית , הובחנה כחולה בתרשת נפוצה( הסבר על המחלה בהמשך)

אבא של מאי( אבי): גבר בן 55 , 178 שרירי, מבנה גוף גדול מאוד , חזות מפחידה..שיער שטני ,עיניים כחולות, אוהבת מאוד את מאי והיא ״הנסיכה שלו״ בעל חוכמת חיים עמוקה , עקשן , עובד במפעל במשמרות לילה .

חברה של מאי ( נועה ביטון): בת 17 באותה כיתה עם מאי מכיתה א, שיער שחור ארוך חלק, עיניים חומות דבש, רזה 174 , עקשנית מאוד ובעלת אופי חזק ההפך ממאי, דואגת וחברה מאוד טובה למאי.

לאה ציון: בת דודתה של אביטל אמא של מאי, אביטל ולאה חברות מאוד קרובות, עובדת בחנות תכשיטים נשואה בת 47 , מטופחת , שיער בלונדיני כהה , רזה 157 .


תגובות (2)

נראה מעניין

22/11/2013 12:51

נשמע נחמד תתחילי

22/11/2013 13:10
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך