האחת_ והיחידה
לזכר שירה בנקי ז"ל שנדקרה במצעד הגאווה 2015. נוראי! תלמדו לקבל את האחר והכי חשוב, אהבת חינם.

המון צבעים- מצעד הגאווה.

האחת_ והיחידה 03/08/2015 1353 צפיות 19 תגובות
לזכר שירה בנקי ז"ל שנדקרה במצעד הגאווה 2015. נוראי! תלמדו לקבל את האחר והכי חשוב, אהבת חינם.

;
כל חיי שמרתי את כל נטיותיי לעצמי.
שמרתי את החשק העז לנשק את החבר שלי ליד כולם. בחנות, בגלידרייה, בהופעה חיה.
הסתרתי את מי שאני, את מה שאני אוהב לעשות.

בגיל שש עשרה כשבאתי להוריי לראשונה לספר להם שמעולם לא הייתה לי חברה. ומלכת הכיתה היפיפה אפילו לא עושה רשרוש בלבי. הם חייכו ואמרו "אתה עוד קטן" והעבירו יד רכה בשערי הארוך. וכשבאתי ואמרתי בגיל שמונה עשרה "אימא, אבא אני אוהב גברים" הם חייכו ואמרו "זה רק בראש" ואני רק עיוותי פנים. כי אולי הם צודקים. אם הייתי יכול לחזור בזמן הייתי עונה "לא אימא ואבא, זה בלב!".
בגיל עשרים ושלוש שיצאתי לראשונה בגלוי עם גבר והרגשתי איך הוא ממלא את לבי, הבנתי שמעולם לא טעיתי. כשהייתי מנשק אותו ברחוב ומרגיש בעננים, הייתי עוצם את העניים כדי לא לראות את התגובות של האנשים מסביב. אז עברתי עם בן זוגי לתל-אביב אולי שם יקבלו את מי שאנחנו קצת יותר טוב. אז המשפחה ניתקה איתי קשר בטענה שאני מבייש אותם ובמיוחד את אבי שהיה איש עסקים מצליח.
כשהתקשרתי לספר לאימי שאני ובן זוגי רוצים לגדל ילד אז היא צחקה על הקו ואמרה "איך? אין לאף אחד מכם רחם" כיווצתי גבותיי וניתקתי לה בפנים. היא ידעה בדיוק איך נגדל ילד אבל היא בחרה להתחכם ולדרוך עוד קצת על הבן שלה.
אז אחרי תשעה חודשים האם הפונדקאית ילדה את התינוק הכי יפה ומתוק עלי האדמות. אחרי שמונה ימים גם חתכו לו והפכו אותו ליהודי טהור. משפחתי לא נכחה ובקושי חמישים איש היו באולם. הבן זוג שלי ממש נעלב ואילו אני טפחתי על שכמו ואמרתי "מה אכפת לך? העיקר אני ואתה" הוא חייך ומחה את הדמעה כי גם הוא איבד קשר עם משפחתו מאותה הסיבה.
עכשיו אחרי שהתינוק שלי, כן שלי כבר בן עשר ומבין עניין. הוא בא ושואל כל הזמן אחרי בית הספר למה לכולם יש אימא ואבא ולי יש אבא ואבא? חייכתי ואמרתי לו "בני, הם לא מבינים את משמעות העולם" והראיתי לו את דגל הגאווה. "מה זה אבא?" הוא העביר יד על הדגל הצבעוני שהיה בחדרו שלי ושל בן זוגי "דגל הגאווה בני" הוא הסתכל עליי במבט שואל "מה זה אומר?" חייכתי ונופפתי את הדגל "זה אומר שלא הכול בחיים שחור לבן, יש המון צבעים".


תגובות (19)

ווואו. את משאירה אותי ללא מילים כמו בכוח קטע שלך, גם אין לי כבר איך לתאר את דרך הכתיבה היפה הזאת שלך..עמוק מאוד והמון חומר למחשבה.

03/08/2015 23:45

    אלפי תודות! תודה שאת תמיד קוראת ומגיבה. אוהבת המון!

    04/08/2015 11:10

רציתי להוסיף שהעלתי פרק , ואני מאוד אשמח לתגובה שלך :) לילה טוב.

03/08/2015 23:46

וואו זה מדהים…וכל כך נכון.

04/08/2015 00:17

כמו תמיד את עושה לי צמרמורות.. מדהימה!!!

04/08/2015 00:29

יואו מהמם! כל כך עצוב שהיא נירצחה! יהי זיכרה ברוך. וכבר שליסל הרוצח הזה יקבל את העונש שלו!

04/08/2015 00:56

וואו אני יודעת שקראתי את זה קצת באיחור אבל השארת אותי עם דמעות בעינים מושלם וכלכך נכון….

04/08/2015 10:37

    אני שמחה שגרמתי לך להתרגש. לצערי, זה העולם שלנו.תודה על המחמאה. אוהבת מלא!

    04/08/2015 11:12

אוי הכתיבה שלך מהממת

04/08/2015 11:26

לצערי עצובה בגלל העולם שלנו,אבל בכל זאת – כרגיל – מהממת ומרתקת

04/08/2015 11:26

וואו! זה כלכך נכון וזה היה כלכך עמוק…חבל שאנשים לא מסוגלים להבין ולקבל את השונה :(

04/08/2015 13:09

מסכימה עם כל התגובות פה, יש לנו עולם הזוי שלא מקבל את הר

04/08/2015 14:21

    זה דרך הפלאפון וזה קופץ שורות אז סליחה מראש..התכוונתי להגיד שהעולם שלנו חרא שלא מקבל את האחר,אם רתה לא נמצא בנעליים של אדם לעולם לא תבין איך הוא מרגיש. הכתיבה שלך צימררה אותי את כותבת ניפלא! לא רק סיפורים גם קטעים מהחיים.
    כדי שתעשי עם זה משהו כי מצפה לך עתיד וורוד וכולם ידעו מי זאת האחת והיחידה!

    04/08/2015 14:25

    כן, מסכימה עם התגובה שלך. העולם שלנו רדוד ואטום. תודה על המחמאות שלך. מקווה שאצליח לבנות עתיד בכתיבה, כי אני אוהבת את זה. תודה רבה רבה! אוהבת מלא.

    04/08/2015 18:12
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך