time machine123
הכרת הזוגות ( חלק שני)

המירוץ למיליון -פרק 1(חלק 2)

time machine123 10/12/2018 427 צפיות אין תגובות
הכרת הזוגות ( חלק שני)

והיום במירוץ למיליון: אחד עשר צוותים עושים את דרכם במירוץ רצוף משימות קשות על מנת שלבסוף אחד מהם יזכה בפרס הנחשק: מיליון שקל.
והזוגות הם:
1.מעיין ודפנה-חברות ילדות מבת ים.
היי אני מעיין, בת עשרים וחמש מבת ים. אני מקווה שנצליח במשימות.
היוש אני דפנה , חברת ילדות של מעיין בת עשרים ושלוש מבת ים. אני מקווה שנצליח למרות שאין לנו כל כך יתרון על כולם.
2.גילי וספיר( בנות דודות)-היי אני ספיר בת עשרים וחמש מחיפה, יחד תמיד מאז ומתמיד . אני אוהבת לצייר.
כשהיינו קטנות היינו יותר משחקות אחת עם השנייה.
היי אני גילי בת עשרים וחצי, אני הבת דודה של ספיר. גדלנו ביחד כשהיינו קטנות ותמיד הלכנו אחת לשנייה.
3.ינון ודנה-בני זוג מירושלים- היי אני דנה בת עשרים , בת זוגתו של ינון. הכרתי את ינון בשירות הלאומי שעשיתי בבית חולים שערי צדק.
שלום אני ינון בן עשרים ושתיים, בן זוגה של דנה. הכרתי בשירות הלאומי שהיא עשתה בשערי צדק. הנשמות שלנו הצטלבו ומאז היינו יחד.
אני מקווה שנוכל לעבור את כל המשימות בשלום.
היי שלום המירוץ למיליון.
4.נתנאל ושירן שרעבי( נשואים טריים)-
היי אני שירן, אשתו של נתנאל. הכרנו דרך חברים משותפים . אני בת עשרים , סטודנטית לרפואה.
נתנאל הציע לי נישואים בחוף הים ולא ידעתי מה כל ההפתעה הזאת.
היי אני נתנאל, בעלה של שירן ואנחנו נשואים רק שלושה חודשים.
שלום, המירוץ למיליון, קדימה, לניצחון!
5.יהודה ומוריה סיאני(אחים)-היי אני מוריה ואני בת עשרים ושש, אחותו של יהודה . אני מאוד אוהבת לבלות בחיק המשפחה.
היי המירוץ למיליון. אני מאוד שמח על הזכות להיות פה.
בן עשרים וארבע, מירושלים. אני ממש מחכה לבצע את המשימות.
6. רחל ושרה עיראקי(אחיות)-שלום, אני שרה בת ארבעים ושלוש , באתי למירוץ בשביל להוכיח את הכוח הנשי.
שלום, אני רחל, בת שלושים ותשע. אני מאוד אוהבת לבלות עם משפחתי.
אני מאוד אוהבת את אחי ואחיותיי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך