המצב הזה

Drunk Alaska 04/04/2014 728 צפיות תגובה אחת

המצב הזה אצלי,שאני מספרת הכל אבל כולל הכל,למישהי שגדולה מימני בשנתיים,אבל בקושי לחברות מהכיתה שלי.ורק החברה ההיא ואמא שלי יודעות שאני לוקחת כדורים להרגעת העצבים.זאת אומרת כשאני כועסת,ומתחילה לרעוד מרוב הארנלין,או כשאני בדיכאון.כאילו, להרגיע את העצבים. ואז חברה בכיתה רגילה שאת שמה משהו בפה כדי לעזור לי.אבל הבעיה שהיא רק היום *שמעה* שמה שאני לוקחת זה כדורי הרגעה,למרות שאמרתי לה כמה פעמים שאני לוקחת אותם.
וגם ילד שיושב לידי הסתכל עלי כאילו אני נרקומנית שלוקחת סמים,כן,יהיו עלי הרבה שמועות בעתיד.
אז הייתי צריכה להסביר לשניהם פעמיים שאלו כדורי הרגעה ויש לי בעיות.לחברה הסברתי שיש לי בעיות עם התגובות שלי.אז כשאני עצבנית,או בדכאון,כמו נגיד בוכה,רק מלהסביר לאנשים למה אני רוצה להתאבד,אז אני לוקחת את הכדורים הללו.
הטעם שלהם לא משהו,אבל מתוק כזה.אבל לפחות זה משפיע מהר.
אבל הצורה של הכדורים ממש מזכירה סמים.עיגולים לבנים בצבע לבן…
כן,אז אם אתם רואים מישהו לוקח כדור לבן לתןך הפה.אז יש לו בעיות.פסיכולוגיות או נפשיות

וגם,המצב הזה שאת שומעת מילדה בכיתה שלך שהיא רוצה לשבור יד או רגל.לא כי היא לא רוצה ללמוד.אלא כי היא רוצה לנסות דברים בחיים.והיא שאלה ילד אחד איך הוא קיבל נקע שצרך גבס.
ואם אתם חושבים שחירבשתי סיפור,אז הסיפור הזה אמיתי כמו שאנחנו מקבלים אור בין השעות 08:00-16:00


תגובות (1)

לנסות דברים חדשים זה טוב.
גם לשבור דברים.
בסופו של דבר, גם למות זה משהו חדש.
וגם לחלות. וגם לסבול.
ואני בטוחה שאנשים עם שכל היו מבינים שאלו לא סמים.
וגם אם כן, למה זה מעניין אותם?
להגיד רק דברים רעים זו בהחלט לא חכמה.

06/04/2014 18:50
2 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך