המרכיבים של החיים – אהבה

STORY FOR YOU 06/10/2012 1010 צפיות 5 תגובות

אהבה היא מושג שהרבה אנשים מקבלים לחוות אותה , היא נותנת הרגשה של חום , פרפרים בבטן ,סומק בלחיים ודפיקות לב חזקות .. כשאנחנו ליד האדם שאנחנו אוהבים , אנחנו מרגישים את הפרפרים מרקדים בבטן , הולכים הלוך ושוב , משם לפה , החום שנשלט על הגוף , גם כן לא מפסיק וכך גם הסומק האדמדם שעל לחיינו , ובנוסף דפיקות הלב חזקות ..
יש הרבה אנשים שהאהבה שלהם היא חד צדדים , שאומר , שיש אנשים שאוהבים בן או בת מסויימת ורק אחד משני האנשים אוהב את האדם השני .. יש כאלה שהאהבה אצלהם היא דו צדדית , אך רק אחד מנסה לעשות צעד והשני לא 'זורם'..
הרבה אנשים בעולם לא אוהבים את המושג הומוסקסואליות , יש אנשים שאוהבים את אותו המין שהם עצמם , וזה לא הופך אותם לרעים .. יש להם נטייה מינית שונה ממה שאנחנו רואים ביומיום שלנו ..
דברים שונים הופכים את העולם שלנו להרבה יותר טוב מכל הבחינות , כשאנחנו רואים משהו שונה – אנחנו מנתחים אותו אחרת מאיך שהוא באמת נראה .. אבל כשאנחנו מבינים את פשר הדבר – יש כאלה שיהיו נגד אותו הדבר ויש כאלה שיהיו בעד ..
' (I'm so sick of saying the worlds "gay" and "lesbian" like they are just people – josh hetcherson )
כולם שונים ואנחנו צריכים לקבל כל אחד עם היתרונות שלו והחסרונות שלו .. כי לא אתה,לא אני , ולא אנחנו מושלמים..
יש אנשים שאוהבים את עצמם .. והאגו שולט בגופם .. הם אוהבים כל דם שזורם להם בגוף ..
כל שערה שעל עורם , במילה אחת – הכל ..
זה לא דבר רע לאהוב את עצמך .. אבל לדעת שיש לך חסרונות זה חלק מלאהוב את עצמך , כשאתה יודע שיש בך משהו שהוא פחות טוב , או שאתה פחות טוב במשהו .. זה לאהוב את עצמך .. לדעת שאתה לא טוב במשהו ועם זאת לאהוב את עצמך זה לאהוב .. ועם אתה מודע לזה ואומרים שאתה אגואיסט , שוביניסט או כל דבר אחר – שנוגע לזה שאתה אוהב את עצמך יותר מידי , לא ראוי להיות חברך ..
חבר אמיתי גם נותן אהבה , הוא רוצה שאתה תאהב אותו כמו שהוא אותך , חבר אמיתי הוא זה שיודע את כל הסודות שלך , ולא יגלה לאף אחד , גם עם יענו אותו , חבר אמיתי יאהב אותך עם החסרונות והיתרונות שלך .. כמו שאתה אוהב אותו עם ההיתרונות והחסרונות שיש בו ..
אהבה היא אל רק של בני זוג , אלה גם אהבה של משפחה , משפחה אוהבת ונותנת חום , משפחה היא זאת שכשייזרקו אותך או יעשו לך משהו , תמיד תיהיה שם בשבילך ..
לפעמים אנחנו לא מעריכים את כל ההשקעה שמשקיעים בנו .. אנחנו לא מבינים , שכל מה שהמשפחה רוצה זה שיהיה לנו טוב , שלא נעשה דברים שנתחרט עליהם , בדרך כלל המשפחה נותנת 'עצות' כי הם חווה בעברם את אותם הדברים ולא רוצים שאתה תתעה ..
אהבה יכולה להיות באלפיי מובנים – יש אהבת משפחה , אהבת בן או בת זוג , אהבת מורה-תלמיד , אהבה של חברים ועוד ..

אנחנו צריכים לדעת , שיש גם את ההפך מאהבה – שנאה ..
אין מישהו בעולם שאין לו מישהו שעשה לו משהו , ממש רע , והוא 'שונא' אותו , אבל אותו אדם שעשה לנו את הדבר , הוא האדם שבעבר היה החבר הכי טוב שלנו , והאדם הזה ,אנחנו לא באמת שונאים אותו
, אנחנו, פשוט לא סולחים לו ולעצמנו – האדם הזה , עשה משהו שבראש שלנו , ממבט הרעייה שלנו ,אנחנו רואים אותו כדבר , שאנחנו לא היינו עושים , לא בכוונה ולא בלי כוונה …
אבל האדם השני , חשב , או בכלל לא ידע שעשה את הדבר ולא חשב אפילו לרגע , שזה יפגע בנו …
אין אדם בעולם .. שיירצה לפגוע במשהו בכוונה ..
אנחנו בני אדם – אנחנו טועים ,אין מה לעשות זה הטבע שלנו , אנחנו טועים , ומבקשים סליחה …
לבקש סליחה , זה בין הדברים הכי חשובים שהאדם אומר , להגיד למישהו 'טעיתי' זה קשה , כי רובנו חושבים , שהם תמיד צודקים , שהביטחון העצמי שלהם נורא גבוה .. זה לא דבר רע , אבל יש אנשים שכאשר הם חושבים שהם צודקים תמיד .. הם לא יבינו שטעו .. ואדם שלא יודע שהוא טעה הוא אדם שצריך ללמד אותו את זה .. לדעת להגיד 'טעיתי , אני מצתער' זה משפט שכל אחד בעולם אומר אותו לפחות פעם בחייו .. אנחנו צריכים להבין שאנחנו טועים , הרבה פעמים , גם עם אנחנו יודעים שצדקנו , ממבט הרעייה של חברינו , עשינו משהו לא טוב , וסליחה היא הפתרון ..


תגובות (5)

וואו, ממש אהבתי, את כותבת מדהים! זה באמת ממש יפה! D:
וגם אמתי ומציאותי! :)

06/10/2012 15:04

תודה רבה .. (:
אין לי מושג מאיפה באות ליי המילים הגבווהות האלה …

06/10/2012 15:19

וזה כל היופי הרי לא? שזה הכי טבעי שיש! D:
כי בתכלס זה לא הכי כיף לשבת ולחשוב חצי שעה על כל מילה ומילה הכי כיף שזה זורם בטבעיות !:)

06/10/2012 16:28

וואו אהבתי איזה יפה

09/10/2012 08:19

תודה (:

10/10/2012 10:01
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך