STORY FOR YOU
וזה החלק האחרון של המרכיבים של החיים (: מקווה שנהנתם ..
ולחשוב שאני רק בת 14 .. אני לא האמנתי שאני כתבתי את זה ?!

המרכיבים של החיים – שלום

STORY FOR YOU 15/10/2012 650 צפיות אין תגובות
וזה החלק האחרון של המרכיבים של החיים (: מקווה שנהנתם ..
ולחשוב שאני רק בת 14 .. אני לא האמנתי שאני כתבתי את זה ?!

שלום לא רק במונח של ללכת ברחוב ולהגיד למשהו שלום , או להיכנס לקופת חולים ולהגיד שלום בכניסה , אלא גם בשלום עולמי , משפחתי , חברתי , מדיני ועוד ..
בעולם שלנו , כדור הארץ , יש בערך 200 מדינות , לכל מדינה יש היסטוריה .. רוב העבר של המדינות היה כרוך במלחמות רבות על שטחים או על הרבה דברים אחרים .. והמלחמות האלה נמשכות עד היום .. וגם הסכסוכים של אנשים ומדינות בעבר נשארים עד היום .. אבל מאיפה הכל התחיל ? למה שונאים את היהודים ? למה היהודים שונאים את הערבים ? למה הייתה השואה ? למה אנשים רוצחים אחד את השני בגלל ההוא שחום עור ? וההוא לבן ?
אז אני יענה לכם .. הכל התחיל איפשהו שם בעבר הרחוק מאוד שלנו ..
כולם התחילו מאותו מקום .. כולם חיים על אותה אדמה, אנחנו כמו בבית גדול , שבוא חיים מיליוניי אנשים .. אנחנו רבים .. אבל זה בדיוק כמו בבית רגיל , תמיד נריב עם אחינו או אחיותינו , ואז אמא תבוא ותגיד לנו שאנחנו חיים באותו בית ואנחנו צריכים להסתדר ..
ואנחנו בית גדול .. בית שאנחנו מכנים אותו כ-כדור הארץ , אבל מי האמא שתבוא ותגיד לנו להפסיק לריב? שתגיד לנו שאין למה לריב כי אנחנו חיים באותו עולם ?
האמא הזאת היא אנחנו! כשאנחנו נגיד שצריך להגיע להחלטה משוטפת שלכולם יצא משהו מזה , בלי תחמונים בלי תחבולות, בלי כלום , כשאנחנו נפסיק עם המלחמות וההרוגים , כשאנחנו נרצה שהכל יפסיק בלי לפגוע , אנחנו נדע בדיוק מה להגיד ולעשות , אנחנו בדיוק כמו האמא הזאת , אנחנו צריכים לדעת להסתדר .. כל מה שנעשה עכשיו יהיה היסטוריה לדור הבא ולזה שאחריו וכך האלה ..
אנחנו יודעים בדיוק מה לעשות כדי לא להגיע לריבים , אנחנו צריכים להפסיק את מה שהדורות הקודמים השאירו לנו , הם טעו , לא אנחנו , הם עשו שיהיה מלחמות , שכולם ישנאו אחד את השני , ואנחנו ממשיכים אותם! אנחנו צריכים לעצור! לשים את העבר מאחור ולהתחיל עתיד חדש , עתיד שאנחנו כותבים על דף חלק , על דף שבעתיד כולם יכירו .. אבל אנחנו עדיין באותו דף ישן ורעועה דף שצריך לקרוע , אבל גם עם נקרע את הדף , הזיכרון תמיד יישאר במוחנו ובליבנו .. וזה לא צריך למנוע מאיתנו לפתוח דף חלק! אנחנו נזכור כל מי שקילל אותנו , הרג את אחינו ואחיותינו , חיבל לנו , זרק עלינו אבנים, ולמה כל זה קרה ? כי אנחנו חשבנו על העבר , חשבנו מה הוא עשה לדוד שלי , ומה לסבתא ..
אבל היה טוב וטוב שהיה! נגמר! מי שמת היה צריך למות , מי שנפצע היה צריך להיפצע .. אנחנו לא נחליט מה יהיה הגורל שלנו! הגורל יחליט מה יהיה איתנו , הוא יחליט מי ימות ומי יחייה!
אנחנו לא צריכים לשמור טינה לאף אחד, אנחנו צריכים להתחיל מההתחלה , כעילו כלום לא היה, אנחנו צריכים לסלוח על מה שהיה , גם עם זה לא מרגיש נכון ..
לסלוח זה המקור לכוח.. כשיהיה לנו מספיק כוח לסלוח , אנחנו נוכל להתחיל הכל מההתחלה..
מה צריך לעשות אתם שואלים ?
במילה אחת , שלום!
כאשר לא יהיה יותר מלחמות , כאשר נסלח , כאשר נחשוב שכולנו אנשים, גם אם הם לובשים רק בגדים שחורים או שהם לא מראים שום חלק בגופם חוץ מה עניים , או אפילו לובשים מטפחת ראש , כולם אנשים , לכולנו צריך להיות זכות להביע את דעתנו , לכולנו יש זכויות , וכולנו שבים! עניים , עשירים , מכוערים ויפים , כולנו בני אדם!!!
ואנחנו לא משהו בגלל צריכים לשנוא שדוד שלנו הרג את סבתא שלנו! זה העבר , וכאשר אנחנו נסתכל על העתיד ולא נחזור לעבר , אנחנו נוכל לעשות הכל, אנחנו לא נצתרך לחיות תחת פחד במדינה שלו , כי לא יהיה לנו ממה לפחד.. וזה רק עם ננקוט צעדים! זה רק עם לא נשב כל היום ונתבטל על המחשב ועל הטלויזיה בסלון , כי עם אף אחד לא יעשה כלום , וכולנו נשב בשקט , בסוף ישלחו עלינו פצצת אטום אחת והמשפט האחרון שנוכל להגיד יהיה למה לא עשינו כלום?
אנחנו צריכים לפעול , להתחיל לעשות דברים , להתחיל לשכנע ולהביע את דעתנו , בלי לפחד שיענו לנו, אף אחד לא יוכל להגיד לא זה לא יקרה או דעתך לא חשובה , עד שהאשליה של 'לא יקרה כלום או דעתך לא חשובה ' תתנפץ לנו בפרצוף!
אולי אנחנו טועים בטענה הזאת , אבל הפצצה הזאת בסופו של דבר תבוא אלינו .. ואנחנו לא נוכל לעשות כלום! זה עכשיו .. כי עם לא נחייה את ההווה או את העתיד , אנחנו בסוף לא נוכל להגיד כלום..

ההחלטה בידיים שלכם (:


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך