אני ישמח אם תגיבו ותקראוו זה באמת חשוב לי (: ;-*

המשפחה השנייה שלי – בבקשה תקראו !!

07/07/2013 791 צפיות אין תגובות
אני ישמח אם תגיבו ותקראוו זה באמת חשוב לי (: ;-*

עד לפני שנה הייתי ילדה מפונקת , כל מה שהיא רוצה היא מקבלת לא יושבת על דשא לא הולכת על חול אם זה לא כיסא אין מצב שאני יישב – מ פ ו נ ק ת ! עד שנכנסתי למשפחה ענקית שנקראת משצים – אז התחלתי בתור פרח (משצים – פרחי משצים ) יצאתי לכנס חנוכה והלכתי במדבר יומיים שלמים שלא חשבתי שיגמרו לעולם בלי מקלחות לישון באוהל פעם ראשונה בחיים שלי אבל עברתי את זה כמו גדולה וידעתי שאני יכולה להיות משצית ואני יכולה להוכיח לכולם שגם הילדה הכי מפונקת בעולם יכולה להשתנות … הגענו לכנס פסח – גיחה של 3 ימים מדהימים בחיים שלי וברור שגם נצחנו מקום ראשון מכל בבתי ספר במחוז דרום (: ואז הגיע הזמן לצאת לקורס, בהתחלה חשבתי הרבה אם כדאי לי לצאת פחדתי לא להצליח פחדתי לאכזב את עצמי פחדתי שאני לא יסתדר ולא יתחבר לאנשים כי עדיין לוקחים חבורה של ילדים מכל הדרום ושמים אותם בקבוצה והם צריכים להסתדר … בסוף החלטתי לצאת , הגעתי ליום הכנה עם מלא חששות … נכנסתי לחדר – כיתה … וראיתי ילדים מכל מיני סוגים , לא ידעתי אם אני ימצא את המקום שלי שם אבל החלטתי לתת הזדמנות .. אחרי יומיים יצאנו לקורס ! היום הראשון היה קשה מלא בדמעות על כמה שכואב לי בלי המשפחה שלי מהבית ובלי החברים … העשרה ימים האלה של הדבר הזה שנקרא קורס משצים 2013 מחוז דרום היה הדבר הכי טוב שעשיתי בחיים לי ! כשהיה לי קשה , כשצחקתי כשבכיתי ה-23 ילדים האלה היו בשבילי ! היו המשפחה שלי ! הם שינו אותי מקצה לקצה ! אני לא מאמינה שאני כותבת את זה . אלו היו ה10 ימים הכי טובים בכל החיים לי ואני לא מצטערת על שום שניה שהחלטתי לצאת ! אני מתגעגעת אליהם ברמות שאי אפשר לתאר .. הדמעות שלי לא מפסיקות לצאת כל פעם שאני חושבת עליהם , זה כמו לעזוב את האחים שלך ולהגיד להם להתראות כי יותר לא תראה אותם .. אבל אנחנו נפרדים רק לקצת זמן כי אני ידאג שאנחנו ניפגש עוד הרבה פעמים !! אני מאחלת לכל אחד ואחת לעבור את החוויה המדהימה זאת זה המסע הכי טוב שעברתי בכל החיים לי , אני כבר לא אותה מפונקת ואני מסוגלת לעשות כל דבר למדתי להיות אחראית , לדעת שכל דבר קטן טוב שאני יכולה לעשות יכול לעזור למישהו גם אם זה רק לחייך אליו , למדתיי שאני יכולה להיות מושלמת בזכות מי שאני ושלאנשים תמיד יהיה מה להגיד לא משנה מה אנחנו נעשה !! אז אני מאחלת לכולם להיות חלק מהמשפחה הזאת .. סיימתי בהצטיינות קורס משצים 2013 ואני כבר לא סתם פשצית אני משצית ואני גאה בזה !! אנשים לא מבינים כמה אפשר לעבור ב10 ימים וכמה אפשר להיקשר לאנשים ב-10 ימים אבל האנשים המדהימים האלה הם האנשים הכי טובים שיכולתי לחלוק איתם את המסע הזה – הם המשפחה השנייה שלי !!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך