מטרתו של הסיפור הזה למעשה היא ניתוח פילוסופי של המרכיבים של בני האדם. גם מבחינה גופנית ופיסית וגם מבחינה רוחנית ונפשית. מי שקורא, אני אשמח אם תגיבו גם...

הנוסחה לחיים | פרק – 1

17/07/2012 755 צפיות תגובה אחת
מטרתו של הסיפור הזה למעשה היא ניתוח פילוסופי של המרכיבים של בני האדם. גם מבחינה גופנית ופיסית וגם מבחינה רוחנית ונפשית. מי שקורא, אני אשמח אם תגיבו גם...

טוב, אז איך הכל התחיל?
איך אנחנו, בני האדם, הגענו לכדוה"א?
בהתחלה התפתחו צורות חיים קטנות, שלאחר מכן גדלו. אז התחילו להתפתח יצורי המים, משם הגיעו הדו חיים. דרך הדו חיים התפתחו הזוחלים שבעצם היו תחילתן של שתי משפחות – משפחת העופות ומשפחת היונקים. חלק מהיונקים היו הקופים שמהם למעשה התפתח האדם הראשון – הומו הביליס, לאחר מכן הגיע ההומו ארקטוס ולבסוף, אחרי ששני המינים השניים נכחדו נשאר אחד – ההומו ספיינס (האדם הנבון), שבעצם כל בני האדם החיים כיום על פני כדוה"א הם התפתחות שלו. אז לאחר שסיכמנו בקצרה את תהליך האבולוציה הממושך שהתקיים על פני כדוה"א מיליוני שנים, אפשר להתחיל. אנחנו, בני האדם. אנחנו, פיתחנו לעצמנו את אופיינו, את חוכמתינו, תודעתינו, מודעותינו, סקרנותינו. כל אלה הם חלק מהמאפיינים של בני האדם, בהכללה כמובן. ללא הסקרנות, לא היינו חוקרים ולומדים עוד. ללא המודעות, לא הינו מודעים לעצמנו, לחיינו, לעולמנו ולמותינו. החכמה היא הבסיס של הכל והאופי, האופי הוא זה שמבדיל אותנו מבני אדם אחרים. אבל מה אנחנו באמת צריכים בשביל להתקיים?
טוב, כמובן שכולם יודעים שללא מוח אי אפשר לחשוב ולבצע פעולות. אז המרכיב הראשון הוא – מוח. אחר כך המקום שבו הוא מאוחסן שזה – גוף.
אז נפתח בזה מוח + גוף + ? = חיים (-חיים של בני האדם כמובן, ישנם בעלי חיים שללא זקוקים למרכיבים מסויימים שקיימים אצל בני האדם).
ואיך נכנה את התרגיל חיבור הזה? הנה התשובה:
הנוסחה לחיים…


תגובות (1)

וואו,
אוקיי זה היה מעניין..
תאמיני לי בחיים שלי לא ראיתי דבר כזה!
את כותבת מדהים!

25/07/2012 01:41
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך