הפרקים קצת קצרים. אבל חשוב לי להכניס כל מרכיב בכל פרק. למען האמת, עוד לא סיימתי את הניתוח הכולל, ישנם עוד מרכיבים שאני צריכה לגלות וזה יקח כמובן בהדרגה. עם זאת אני רוצה גם להדגיש ולומר שהרעיון הוא לא שלי בלבד, חשבתי עליו יחד עם חברתי הטובה, שלמעשה התחילה אותו ואנחנו המשכנו אותו ביחד. כמובן שפירסמתי את הסיפור באישור שלה. (נ.ב - הזכויות שמורות אך ורק לדנה ולסתיו, כל העתקה ופרסום בכל אתר ציבורי הינם מעשים לא חוקיים).

הנוסחה לחיים | פרק – 2

22/07/2012 733 צפיות 2 תגובות
הפרקים קצת קצרים. אבל חשוב לי להכניס כל מרכיב בכל פרק. למען האמת, עוד לא סיימתי את הניתוח הכולל, ישנם עוד מרכיבים שאני צריכה לגלות וזה יקח כמובן בהדרגה. עם זאת אני רוצה גם להדגיש ולומר שהרעיון הוא לא שלי בלבד, חשבתי עליו יחד עם חברתי הטובה, שלמעשה התחילה אותו ואנחנו המשכנו אותו ביחד. כמובן שפירסמתי את הסיפור באישור שלה. (נ.ב - הזכויות שמורות אך ורק לדנה ולסתיו, כל העתקה ופרסום בכל אתר ציבורי הינם מעשים לא חוקיים).

לאחר הסקירה ההתחלתית של הנוסחה לחיים, אפשר להתחיל לבחון את המרכיבים.
המרכיב הראשון: המוח – האיבר החושב בגוף האדם. המקום שבו מתחילים הדברים. המקום בו קיימים החכמה, התודעה, המודעות, ההבנה, התובנה, הידע, הזיכרון והמחשבה. כל אלה נמצאים במוח. לולא המוח, לא היה האדם יכול לבצע פעולות, לחשוב ולהיות מודע לעצמו, לקיומו, לחייו ולסביבתו. כמובן שהרבה יסכימו שהמוח הוא המרכיב החשוב ביותר בחיי האדם. כל זיכרון, כל מחשבה, קיימים במוח. כל התמונות, כל הטעמים, כל המגעים, כל הריחות, כל הצלילים, כולם נקלטים במוח ומתורגמים בו. הגוף לא היה יכול לתפקד בלי המוח, שפוקד עליו לבצע פעולות שונות. מוות נחשב למצב שבו המוח מפסיק לתפקד, כמובן שכך. במצב שבו המוח מפסיק לפעול, כך הגוף לעולם לא יוכל לשלוט בעצמו.
אז כך אנו בוחנים את המרכיב הראשון ומגלים שאכן (אף על פי שזה כבר מובן מאליו) ללא המוח, אין חיים.


תגובות (2)

תאריכי את הפרקים ובחיי זה יהיה להיט! אני מחכה לפרק הבא!!

22/07/2012 13:25

את יכולה להיות מורה למדעים!
(קחי את זה המחמאה)
אבל באמת פיתחת לי תובנות!

25/07/2012 01:43
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך