הסופרמן של החיים

שרלוק הולמס 17/06/2013 728 צפיות 4 תגובות

18.6.13
כל אכזבה לקחה עוד חלק מהתמימות שלי , בתוך עולם מלא בשנאה יש כאלה שקוראים לעצמם אנשים שמחפשים קצת שקט לנפש שקורסת לה מעוד קמט על המצח בגלל המנהל המזדיין והחברה שהלכה עם ההוא ששבר לך את הלב . בסוף ערב רע נשאר לנו לדבר לאלכוהול והסיגריה עם האפר האדיש שלא נמהר לאפר כי הראש עמוס גם ככה אז בשביל מה ? בשביל מה לקום לעוד בוקר מתסכל , בשביל מה אתם מנסים גם ככה כולם נכשלים בואו ניקח אקדח נכוון לראש ונסיים את היום הגרוע הזה , בשביל מה לאפר …
כולם רוצים אהבה גם אני לפעמים חושקת בכאב ראש שלה , ובתכלס מי אוהב לישון לבד ? כולם נואשים לחום שיספק את הנשמה שנשחקה בין הימים הקשים שלנו , רק מבט עמוק כזה מבין בלי יותר מידי מילים רק שמישהו יעטוף אותנו במרתפי השקט שחסר לנו בכל נשימה מיואשת . אז מה מצליח לעזאזל לרכך אותנו ? מה מרגיע לנו את הראש ? מה מרגש אותנו עד דמעות ? אני יגלה לכם רבותי … זו היא המוסיקה ! אחרי משמרת ששברה ממך את חלקי השפיות אתה יושב ברכבת ומחייך לצלילי השיר שחיכית לשמוע כל היום , את מגבירה עוד קצת את הרדיו לשיר נוסטלגי שגרם לצחקוק קטן , אתם יוצאים לפאב הפינתי וצועקים מעומק הלב עם השיר שהעלה חיוך חושף שיניים על פניכם . מי שונא מוסיקה שירים את היד ? מישהו ? Anybody ? …. מישהו חכם פעם אמר לי שמוסיקה היא הדבר שמחבר בין כל העולם כי כולם אוהבים אותה . המוסיקה מצילה את העולם , אולי לא את כולו .. אבל את שלך שלי ושלו בטוח כן .

המסקנות של שרלוק הולמס . 02:25


תגובות (4)

וואו.. זה כל כך נכון. לכל אחד יש את המוסיקה שהוא אוהב ואת הסגנון שלו..

(- ;

מדרגת 5! כל הכבוד לך על סיפור שנכנס לי ללב ונשאר שם!! ❤

17/06/2013 22:01

בהחלט. מוזיקה היא דבר מעולה :)
*אז (ולא אד)
ואם את יכולה בבקשה לצנזר (פשוט תרשמי במקום מז***, כי זה לא ממש אה… נאה(?) (הרוב מצנזרים..)
אבל אהבתי, מסקנה יפה.
אה, וברוכה הבאה לאתר :)
מקווה תמשיכי להעלות עוד דברים שכתבת =)

17/06/2013 22:03

תודה רבה (:

18/06/2013 04:42

ואווו…!!
אני ממש ממש ממש אוהבת את הכתיבה שלך!
ואת כל כך מזכירה אותי בדעות ובראיה של הדברים..
אם לא הייתה מוזיקה.. לא היה לי מה לעשות בעולם הזה..
אהבתייי!!

19/06/2013 14:00
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך