הסיפור שלי ( חלק 2 )

18/11/2012 531 צפיות אין תגובות

היום הראשון ללימודים , אנחנו הולכות במסדרון בית הספר בזמן שאני אחוזת את היד לאחותי . כול התלמידים מסתכלים ומבטים בנו , שלו אחזה לי בחוזקה את היד ואמרתי לה " אל תדאגי יהיה כיף ! " . לפתע הגיע חבורת ילדים הם שאלו אותי אם אנחנו חדשות , אמרתי " כן .." הם אמרו " בהצלחה. מה יש לאחותך ? " אמרתי בצווחה קלה " מה זאת אומרת ? " , " הם צחקו ואמרו " היא נראת אוטיסטית חח ".. שלו ברחה לשרותי בית הספר ונסגרה שם . לפתע הגיע תום והרביץ להם ואמר לי " אתן בסדר.. ? " אמרתי "כן תודה.. " וברחתי לאחותי . חיפשתי את שלו בכול מקום והיא פשוט נעלמה כיאלו בלעה אותה האדמה . היה צלצול והייתי חייבת ללכת לכיתה שלי . התיישבתי ליד תום והתחלנו לדבר , הוא אמר לי איפה אחותי ואם היא בסדר , חייכתי ואמרתי כן , אני פשוט לא מוצאת אותה .. תודה רבה שעזרת . בבקשה אמר תום . המורה צעקה ואמרה " שקט !!!!!! " . המורה אמרה " טוב קודם כול יש לנו ילדה חדשה בכיתה , קוראים לה בר . בר בואי תספרי על עצמך " קמתי שרגליי רועדות ואמרתי " היי , אני בר ואני אוהבת לנגן .. אה ויש לי אחות תאומה שלו . " פתאום שמתי לב שחבורת בנות התאספו והתחילו להיתלחשש , שמעתי את נועה ( ילדה מהכיתה החדשה ) אומרת " נראה לי שאני יודעת מי זאת .. האוטיסטית לא ? " . פתאום מנהלת בית הספר נכנסת ואומרת , " בר מי זאת בר ? " אמרתי " אני .. " המנהלת אמרה גשי בדחיפות למשרד שלי .

– המשך בסיפור הבא !(:


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך