הסיפור שלי פרק א'

הדחליל 25/04/2017 646 צפיות אין תגובות

פרק א: הסיפור מתחיל
שלום השם שלי הוא אליאור וזאנה אני חיי ביישוב קטן ליד ירושלים שניקרא מבשרת ציון יישוב נחמד אחרי הכל חוץ מכל הבעיות והפשע המוסתר שיש פה מה שגיליתי והרגשתי על בשרי בהמשך הסיפור ביינתים בסיפור סיימתי את כיתה-ז
עבר שבוע מאז תחילת החופש הגדול סופסוף סיימתי את כיתה ז אחרי מה שהיה ניראה לי כמו סיוט אחרי שנה נוראית של התאקלמות לבית ספר סופסוף הגיע החופש אבל אין חי מושג מה לעשות בו אז התקשרתי לחבר טוב שלי אושר ושאלתי אותו אם יש תוכניות לעשות משהו הוא אמר לי שבאותו יום בערב פותחים את הדבר שניקרא פעילויות חופש במפעל הפיס אמרתי יאללה למה לא זורם נלך ליראות מה זה חיכיתי לערב ואז כשהערב הגיע אני ואושר תפסנו את רגליים והלכנו לפייס ובכניסה פגשתי חבר טוב מהעבר שלי חבר שבאותו זמן הכרתי 12 שנה קראו לו חיים הוא ישב שם בכניסה ועישן סיגריה אני הייתי בשוק שראיתי שהוא מעשן ניגשתי אליו אמרתי לו שלום אחרי כמה חודשים שלא היתראנו לא אמרתי לו כלום על זה שהוא מעשן שאלתי אותו מה הוא עושה שם הוא ענה לי שהוא מחכה לכמה חברים שאלתי אותו אם אני ואושר יכולים לבוא איתם הוא ענה לי שכן חיכינו עוד כמה דקות ואז הם הגיע הגיע ילד בן 12 בשם טל לוי וגמוס בן 14 שהיה ניראה אז כמו נשוי פלוס שניים בשם טל שלום אני ואושר הלכנו איתם לספסלים שהיו אז ליד חטיבת הביינים שלמדתי בה חטיבת הראל היתיישבנו בספסלים ופתאום טל הוציא קופסאת סיגריות מהכיס ושואל אותי אם אני רוצה סיגריה אמרתי לו כן אפילו שלא הייתי מעשן ואז הדלקתי אותה שכתא ראשונה בחיים שלי ומאוד מוזר לא ניחנקתי ולא השתעלתי אושר היה בשוק הוא ראה אותי מעשן בפעם הראשונה לא מפתיע גם הוא לקח סיגריה לא האמנתי שזה באמת קורה אני ילד טוב ירושלים יושב ומעשן עם ערסים מהשכונה וככה בערך נימשך כל החופש הגדול אבל אחרי החופש שם התחילה הבעיה האמיתית..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך