מעריצת טיילור סוויפט
אני לא יודעת איך להרגיש שאני כותבת את זה ... אולי מפורקת...או מפוברקת...

העתיד.

אני לא יודעת איך להרגיש שאני כותבת את זה ... אולי מפורקת...או מפוברקת...

הראש שלי מלא מחשבות כאלה , על העתיד . אולי כי כרגע אני די שונאת את העבר ואת ההוה.
אבל מי יודע?אולי אני יהיה הומלסית?או עורכת דין? זאת הבעיה.
באלי להחליט בשביל עצמי את העתיד,ועכשיו.
אולי אני יתחתן,אולי אני לא.
אולי אהיה מצליחה, אולי לא.
אני בסך הכל ילדה בת כמעט אחת עשרה,
ואני חושבת תשעה שנים קדימה . כבר אמרתי שאני לא בדיוק אוהבת את ההוה,
אז כדאי לתכנן את העתיד לפני שיהיה הווה.
אבל אני לא יודעת מה יקרה בעתיד!

אם יתנו לי שלושה מתנות , אושר , כסף , וקריאת העתיד , אני אבחר בשלישית .
אושר? מה יעזור לי אושר ? אני ממילא לא מאושרת בגלל איך שאני , מי שאני בכלל . לחייך כמו דפוקה כל היום לא יעזור לי .
כסף? מה יעזור לי כסף?כסף עם הזמן חולף.
אבל את העתיד אני רוצה לראות , כדי לא לעשות את הטעויות שעשיתי עם העבר.

אני בסך הכל ילדה בת אחת עשרה , לא יפה , לא מוכשרת לא כלום ,
שרוצה לראות אם זה ישתנה עם הזמן .


תגובות (4)

גם אני חושב על העתיד שלי.כמעט כל הזמן.
ובנוגע לשלוש המתנות?אושר זה לא רק לחייך כל היום.למעשה,זה ממש לא.אושר זה להיות מאושר.פשוטו כמשמעו.זה אומר להיות שמח,אבל אולי בלי להראות לכל האחרים שמחה מוגזמת.
כסף בהחלט נגמר.אך אם יש לך כסף,אז את היכול לעשות איתו משהו.כמו להקים עסק וכאלה.ואז יהיה לך עוד כסף.אז אי אפשר להגיד שהוא נגמר ממש.
וקריאת העתיד…אם הייתי יודע מה העתיד שלי,רוב הסיכויים שהייתי רוצה לשנות אותו איכשהו.וזה לא משהו שאני רוצה לעשות.אבל אחלה סיפור:)

18/12/2012 22:15

תחשוב , אושר לא יביא לי כסף , וכסף לא בטוח שיביא לי אושר.
אבל אולי אם אני אצליח לשנות את העתיד , יהיה לי את שניהם.

18/12/2012 22:20

כל אחד והרצון שלו,כמובן.אבל אם הייתה מתנה רביעית…כמו למשל כסף,אושר וקריאת העתיד הייתי בוחר בה

18/12/2012 22:23

קיי.

18/12/2012 22:29
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך