ילדת סיפורים...
אני יודעת שאני לא מעלה הרבה באתר, פשוט הלימודים סחטו אותי.. איזה מזל שחופש :)

הפינה של אליסון \ הקדמה

אני יודעת שאני לא מעלה הרבה באתר, פשוט הלימודים סחטו אותי.. איזה מזל שחופש :)

שלום לכל הקוראים והקוראות, שמי אליסון. אז לפני שנתחיל יש לי כמה נקודות חשובות לציין.
1- זאת פינה שבה אני ידבר על כל דבר שיש לי משהו לומר עליו.
2- את האמת, השם שלי זה שם בדוי, אבל אני יגלה שאני בת. אני לא מציאותית בקיצור. אירוניה, אני דמות לא מציאותית שכותבת על מציאות! עמוק…
3- אל תיקחו כל דבר שאני כותבת כאן כמשהו אישי, אני בסך הכל אומרת מספר דברים על נושא מסוים ואז ממשיכה בחיי. חיי בתור אדם אמיתי לא בתור השם הבדוי.
4- אני מצטערת על הכתיבה הרדודה, ראיתי יותר מידי סרטוני יוטיוברים ואני כותבת את זה בסגנון שלהם .לא שהם רדודים, הם פשוט מדברים בסלנגים וכאלה. בבקשה על תהרגו אותי בגלל שדברי יצאו מהקשרם, אני זכאית.
5- תיראו מה שיעורי לשון עושים לאנשים. המורה ללשון זה כתודה בשבילך, על כל השיעורים שבזבזת על הנושא "טיעונים". לא שזה בזבוז זמן, שוב הכוונות שלי טובות, אני זכאית, על תהרגו אותי עוד לפני הפינה הראשונה.
6- קריאה מהנה…
7- דבר אחרון, מי שיש לו נושא שהוא רוצה שאני אכתוב עליו, שהכתוב לי בתגובות, ובכלל אני ישמח לתגובות מכל סוג. אני בת אדם חסרת ביטחון עצמי, תגובות חיוביות יגרמו לי לא לוותר על הפינה ותגובות שליליות רק יקדמו וישפרו את הכתיבה שלי, הריי תגידו בהן מה לא טוב בכתיבה ואני יתקן. תודה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך