הפסקה…

igvedmak 23/04/2016 859 צפיות אין תגובות

מרדיפה אחרי ההצלחה והקשיים היום-יומים, אנשים שוכחים קוים מנחים לאושר הפשוט שכולם מחפשים. אם תחשבו על זה, אנו שוכחים מהדבר הכי בסיסי שצריך להנחות אותנו וזאת השקפת עולם נכונה. "השקפת העולם של האדם אינה באה לידי ביטוי בצורה הטובה ביותר במילותיו, אלא בבחירותיו. במשך הזמן אנחנו מעצבים את חיינו ומעצבים את עצמנו. התהליך מסתיים רק במותנו, ובחירותינו הן באחריותנו הבלעדית". ידוע שרוב הזמן האנשים הלא נכונים סובבים אותנו וגורמים לנו לפעול לא נכון, עד כדי כך שפשוט בא לך להרוג אותו, אולם "כל אחד עלול להתרגז. אין קל מזה. אבל לרגוז על האדם הנכון, במידה הנכונה, בשעה הנכונה, לתכלית הנכונה ובדרך הנכונה- לא קל כלל". אם תצליחו זאת, ישתפר מצבכם. לחשוב על זה, בזמן שאתה חושב כיצד לעזור לאנשים, רובם קוראים ורואים בדבריי כאוויר, אבל "הרהור בלתי פוסק עלול להביא באופן בלתי נמנע לתוצאות לא רצויות. הוא רק מעצים את אומללותנו. זהו ניסיון הרואי לפתור בעיה שאין בכוחו לפתור". אז במקום זאת "עמידה נאה וזקיפות קומה תשקף מצב נפשי הולם". ב-ר-ו-ר שזה עדין סקפטי לכם, אולם "אל תטילו ספק בכך שקבוצה קטנה של בני אדם חושבים ומחויבים יכולים לשנות את העולם. אדרבה, זה הדבר היחיד שחולל שינוי אי פעם". אז כשתתלוננו ותגידו שאף פעם לא נופל בחלקתכם הזדמנויות טובות ואטרקטיביות, עצרו הכל ותקשיבו לאמת הנסתרת כי "האמת מתדפקת על הדלת ואתם אומרים, "לכי, אנו מחפשים את האמת," והיא הולכת".


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך