STORY FOR YOU
אז אני רוצה להוסיף , שזה סוג של הקדמה .. ואחרי זה אני ירחיב על אהבה כבוד ושלום.. מקווה שתהנו (:

הקדמה – המרכיבים של החיים

STORY FOR YOU 04/10/2012 655 צפיות אין תגובות
אז אני רוצה להוסיף , שזה סוג של הקדמה .. ואחרי זה אני ירחיב על אהבה כבוד ושלום.. מקווה שתהנו (:

לכו קודם לרציתי להוסיף (:

שלושת הדברים שמרכיבים את החיים הם- אהבה , כבוד ושלום
משלושת המונחים האלה האדם מרכיב את העולם ואת חייו ..
כשהאדם נותן אהבה מחזירים לו כבוד , וכשהאדם נותן כבוד הוא מקבל שלום .. וכך גם המחזוריות ..
בני אדם אהבים דברים רגילים – ללכת לבית ספר , ללכת לעבודה , לפגוש אנשים , לדבר , לאכול .. אבל יש דברים שונים שהאדם נתקל בהם , בחייו , כל אדם מקבל את הדברים השונים האלה בזווית העיין שלו , איך שהוא רואה את זה , לפעמים הוא מכבד את זה ,ונותן לזה אפשרות , ולפעמים הוא מקבל את זה כדבר שלא צריך שיהיה קיים בעולם , הוא לא רוצה שזה יהיה , הוא חושב שזה לא מכובד ומכבד להיות אדם שונה ..
לכל אחד יש את הדעה שלו .. כל אחד מחליט בשבילו מה הוא חושב לנכון , כל אחד יכול להחליט עם הוא בעד או נגד בדברים מסויימים..

כל אחד רוצה להיות אהוב בחברה , כל אחד רוצה משכורת טובה , כל אחד רוצה מכשירים משוכללים .. אבל תמיד יהיה את האדם שלא יהיה לו את מה שהוא רוצה ..
כל אדם בעולם צריך לדעת שעם זה מה שה' נתן לו , זה מה שיש .. לפעמים אנחנו רוצים עוד דברים ועוד דברים .. אחרי שקיבלנו את הדבר שהכי רצינו נעבור לדבר אחר .. אין לנו גבול .. אנחנו צריכים לפעמים לצאת להפסקה .. לא חופשה .. אנחנו צריכים ללכת למקום שקט .. ופשוט לחשוב …

בני אדם רבים .. נתקלים בדברים רעים או דברים שקשה להיתרגל אליהם אבל תמיד יגידו שיש יותר גרוע .. ברגע שאתה חושב שהכי גרוע .. והמשפט הזה ירדוף אותך,את כולנו .. כי אין לזה סוף .. יהיה אחד שההורים שלו מרביצים לו ואחד שאמא שלו לוקחת סיגריה וסוגרת אותה על ידו של הילד .. והגרוע מכל עוד לא הגיע ..
הגרוע מכל הוא המוות .. כל אחד חיי את החיים , בנקודת מבט שונה .. אבל כל אחד חיי את אותם חיים ..
לכל אחד יש קשיים ולכל אחד יש דברים שהוא טוב בהם ,ופחות טוב .. לכל אחד יש גבולות . אבל תמיד תזכרו , חיים רק פעם אחד, יש לנו אפשרות לתקן דברים , יש לנו אפשרות לטעות ,אבל אילו החיים , בסוף הם מלמדים אותנו .. הם כמו שלבים – אתה לומד דבר אחד , יש לך מבחן .. הצלחה במבחן זה שלמדת מהטעות ואתה לא תעשה אותה שנית ועם אתה שוב טועה .. המבחן יחזור על עצמו , שוב ושוב.

לא יגיע היום שבוא אנשים יבינו שאין למה לריב , להתעצבן , לקלל , להרביץ , והכי חשוב לשנוא ..
אלוהים לא ברה לנו פה כדי שנקלל אלה כדי שנדבר ..
אלוהים לא ברא לנו ידיים ורגליים כדי שנרביץ אלה כדי שנלך ,נאכל ועוד ..
אלוהים לא ברא לנו עשכל פעם שנסתכל על משהו נשנא אותו , בלי סיבה , גם עם אנחנו לא מכירים אותו או כשנריב אם משהו וישר נשנא אותו .. לא ! שנאה היא מושג שצריך להוציא אותו מאוצר המילים שלנו – עם משהו עשה לך משהו , צריך לדבר על זה .. גם עם אתה חושב שאי אפשר בשום דרך שאי לפתור את זה .. אנחנו לא חייבים לאהוב מישהו שעשה להם משהו .. אבל לדעת לבקש סליחה .. זה הדבר הכי חשוב.. גם עם לא מחזירים לך סליחה ולא אומרים שטעו .. זה לא משנה .. אנחנו לא חייבים לחזור להיות 'חברים ' , כי אין דבר כזה .. תמיד החברים שלך , ירדו עליך , יעליבו אותך , ובסוף גם לא יהיו שם כשאתה צריך אותם , הכי חשוב זה לשמור על עצמך .. אתה צריך להיות נאמן אך ורק לעצמך .. כי אולי עכשיו הם איתך .. אבל מחר הכל יכול להתאפך .. כשהל ורוד – תמיד יגיע הרגע שהכל שחור
וכשהכל שחור – יגיע הרגע שהכל ורוד .. העולם מתהפך – כשתצפה לזה וכשלא ..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך