הקדמה לתכנית שידוכים חדשה " בגן הוורדים של האהבה+מבחני קבלה לשבעה גברים יפהפיים ומדהימים.

time machine123 07/03/2016 635 צפיות אין תגובות

יופיאל עראקי (בן עשרים ושמונה ותשעה חודשים+ במקור מאמריקה) שלום לכולם , ברוכים הבאים לפרומו שלי ,האם אמרתי פרומו שלי או שמא אני לא יודע מה אני אומר? טוב, אז אתחיל מחדש את המשפט הבא שאומר , אני יופיאל עראקי ואני בן עשרים ושמונה, מיותר להגיד את הסיבה האמיתית שאני כאן): אני מחפש אישה שקולה ורצינית , שיודעת מה היא רוצה מעצמה, וגם שתהיה כמוני עם עיניים כחולות . אני חייב להגיד שאני תימני מזויף אני לא אוהב קובנה וזלביה. אני ערכי ורודף צדק.
יופיאל צדוק ( בן עשרים וארבע פלוס במקור מנתניה.עובד בחברת החשמל) היי אנשים , אני אקצר ואגיד שאין מה לספר כל כך על עצמי. דבר אחד שאני רוצה לומר: אין גברים כמוני, אני האחד והיחיד. אני תמיד שואף לנצח ולא רגיל להפסיד. כשאני מפסיד , אני יוצא עם תחושת החמצה די גדולה ושאני מקווה שלא התעייפתם לשמוע אותי. להתראות ושלום.
שיא סיאני ( בן עשרים וחמש פלוס במקור מבית שאן) אהלן וסהלן , ערב טוב לכל החברים ואהובים שלי בבית שאן. אני אגיד את זה מאוד קצר. אני שיא סיאני ואני גר בבית שאן. מי שיצא עם אביטל יהיה אני. נשיקות . ביוש.
שיא אלקובי ( בן שלושים ושלוש פלוס , במקור מחיפה. עובד בלייצנות) שלום לכם אחיי היקרים .. סתם. אני שיא אלקובי ואני גר בחיפה. באתי לתוכנית הזאת כדי למצוא את שאהבה נפשי. אני חזק , אוהב ספורט, אני לא רוצה להשתחצן ולהגיד שאני הכי טוב מכולם. למה? למה כובע! יש אנשים שמסתכלים עליי מלמעלה.
יופיאל מזרחי ( בן שלושים ושתיים, יש לו ילדה קטנה בת שמונה , ) אתה יכול לקרב את המצלמה אליי? זהו , רואים אותי יותר טוב? בואו נתחיל , אני יופיאל מזרחי בן שלושים ושתיים. יש לי ילדה בת שמונה מאישה שהייתי נשוי לה עשרים וארבע שנים האחרונות. התגרשנו כי כבר לא מצאנו מה לעשות בבית אחד ביחד. עד כאן סיפור חיי. באתי לתוכנית הזאת כדי לראות האם אני מסוגל לאהוב בפעם השנייה. אני מקווה שלא נרדמתם! אוהב אתכם , חברים. ביי ושלום.
נתנאל דרחי ( בן עשרים ושמונה+ יש לו ילדה בת שנתיים פלוס תאומים בני שנה וחצי) שלום אני הולך ולא יודע מה אומרים. שלום שלום צופים יקרים . טוב אני הולך לספר על עצמי בדקות הקרובות. אני נתנאל דרחי ואני במקור מרחובות. תסלחו לי אם אני אאכזב אתכם. אני לא תימני. אני לא אוהב תימנים ולא יוצא לי לדבר איתם בכלל. לכן באתי לתוכנית הזאת כדי לחפש אהבה. התחתנתי עם אשת חיי, רינת. אך הנישואים שלי איתה לא עלו יפה. יש לי ילדה בת שנתיים ותאומים בני שנה וחצי. אני נפרד מכם בחיבוק חם ואוהב. תודה לכם. באהבה מנתנאל.
אליאל ארצי ( בן שלושים ושתיים מנתניה , עובד בקופת חולים כללית) שלום שלום. אני כל כך מתרגש. אני אליאל ארצי ואני במקור מירושלים . למה קוראים לי אליאל? שאלה טובה, אומרים הרבה ששם של אדם מעיד על האופי שלו. תהנו , חברים. תודה שהקשבתם לי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך