תמר ברוך
מה יהיה ההמשך? מה יקרה לענבר? מה היא תחליט לעשות עם התינוק?

הרי את מקודשת לי- פרק 3

תמר ברוך 26/10/2013 733 צפיות אין תגובות
מה יהיה ההמשך? מה יקרה לענבר? מה היא תחליט לעשות עם התינוק?

ענבר תמיד חוזרת ראשונה מבית ספר. אז ברגע שהיא נכנסה הביתה שאלתי אותה כרגיל: "מה שלומך ענברי?"
היא לא ענתה. היא פשוט המשיכה לחדר שלה.
בדרך כלל היא עונה לי משהו כמו: 'אימא את חופרת.' , אבל הפעם היא לא עשתה את זה.
דאגתי לה. חששתי שמשהו קרה בבית הספר. אז הלכתי לדבר איתה.
קודם כל, דפקתי לה בדלת. ואז אמרתי בקול אימהי (ויש לי אחד כזה במשך ה15 שנים האחרונות): "ענברי? מה קורה?"
"תעזבי אותי אימא!" ציפיתי שככה היא תענה לי. אז המשכתי:
"את במחזור חמודה?"
"לא אימא… לא קיבלתי כבר די הרבה זמן מחזור."
רגע? מה??
"מה זאת אומרת מתוקה?"
"את יכולה להיכנס אימא? אני לא רוצה שהשכנים ליד החלון שלי ישמעו."
נכנסתי, והתיישבתי לידה על המיטה. ושאלתי:
"כן, את יכולה להסביר לי מה קרה?"
"היום בבית ספר, אני הלכתי לשירותים ובדקתי.." פתאום נכנסו אליה ושיר לחדר. אליה שאלה:
"מה אתן עושות?"
לא היה לי מה לענות כל כך אז אמרתי: "כלום. ממש כלום מתוקות. בואו נלך למטבח ואני אכין לכן ארוחת צהריים, ונניח לענבר. בסדר?"
אחרי שיצאנו מהחדר שלה סגרתי את הדלת והלכתי למטבח להכין לבנות שלי משהו לאכול.

עכשיו כבר 19:00. ענבר לא יצאה מהחדר מאז שהיא באה הביתה. אני עכשיו מאוד מודאגת לגבי המצב הנפשי שלה עכשיו. אבל מה היא ניסתה לומר לי? זה שיגע אותי. לפחות אבי חוזר עוד חצי שעה אז נוכל לדבר על זה. אני הוא וענבר.

אבי חזר הביתה, הבנות הקטנות כבר היו במיטה, זה היה הזמן המתאים לדבר איתם על זה. הלכתי לאבי כשהוא נכנס ואמרתי לו: " אבי, ענבר במצוקה. אנחנו חייבים לדבר איתה."
"בולשיט הפסיכולוגיה הזאת שלך עכשיו!"
"אבי תאמין לי כשהיא חזרה מבית ספר היא הייתה על הפנים. האמת, עכשיו היא עדיין באותו מצב."
"טוב נו, תקראי לה."
רצתי לקרוא לענבר, פתחתי את הדלת, וקראתי לה. היא אמרה: "עוד מעט אימא."
"עכשיו ענבר! לאבא לא יהיה זמן אחר כך!"
אבי כבר ישב בשולחן האוכל. אני וענבר התיישבנו ביחד. זה היה כמו בסרטים, שני ההורים יושבים אחד ליד השני מול הילד/ה. אבי התחיל ראשון במה שכבר התרגלנו לשמוע והוא:
"אז לכבוד מה ההתכנסות הזאת באמצע החיים?"
"לענבר יש משהו שהיא רוצה לספר."
"אני עשיתי סקס עם דין. בלי ידיעתכם לפני שהלכתי לבית ספר עצרתי בבית המרקחת וקניתי ערכת הריון, ו.. בהפסקה אני הלכתי לשירותים ובדקתי את זה. בעיקרון לא רציתי בכלל להגיע לבדיקה אבל כבר לא היה לי מחזור חודשיים ו, אבא, אימא, אני בהריון."


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך