הרעבה

10/03/2014 837 צפיות תגובה אחת

4 חודשים לפני יום הולדת 16 של לורה חייה מתהפכים.

לורה רק חשבה על יום הולדה ה16 על תיכנון המסיבה ומה הולך לקרות באותו יום, היא כל הזמן רק חשבה על זה, ודיברה על זה, כולם ידעו שהיא רוצה לתכנן מסיבה גדולה אך האדם שהיא אוהבת צחק עליה אמר לה מי ייבוא למסיבה שלך את שמנה ומכוערת כולם שמעו את מילותיו וצחקו, לורה הלכה לצד והתחילה לבכות.
לורה חזרה הביתה מלאת מחשבות על מה שקרה בבית ספרה, היא החליטה, שהיא הולכת להרעיב את עצמה, ולשנות את עצמה.
מאז אותו יום עברו 3 חודשים לורה בתת משקל רציני, נראית שונה בפנים, היא לא אדם שמח במיוחד אבל לחלק מאנשים היא נראית טוב. היא התחילה לחלק הזמנות למסיבה שלה כולל לאדם שהיא אוהבת וזה שהעליב אותה, ששם לב לשינוי שלה וניסה להתחיל איתה אך וויתר לבסוף.
כעבור חודש, היא נראית כמו מקל וחיוורת. כמה ימים לפני המסיבה היא לא באה משום שלא הרגישה טוב, והוריה שמו לב למה שקורה לבתם והחליטו לשלוח אותה למכון שייטפל בה, היא ביקשה מהם והתחננה בפניהם שלא, שלאחר יום ההולדת שלה היא תלך, הוריה הסכימו.
יום המסיבה הגיע כולם כבר היו במקום, היא הגיעה למסיבה אך אף אחד לא שם לב לאיך שהיא נראית כי הייתה לבושה במעיל גדול,
התחילו הריקודים והיא התעלפה, ניסו להקים אותה אך ללא שום הצלחה, ומשם הביאו אותה לבית חולים, לורה נמצאת במצב חמור בין חיים למוות. אותו אדם שהעליב אותה הבין שזה בגללו וכל יום התחרט על המילים כי לא התכוון שזה יהיה ככה הוא לא חשב שהיא תיקח את זה ברצינות.

סיפור זה אומנם לא אמיתי אך אכן קורים כאלה מקרים של הרעבה. אנשים היזהרו עם מילותיכם, מילה קטנה היא כמו סכין.


תגובות (1)

<(")

10/03/2014 18:31
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך