Persephone
לילינט מציגה את הפרק הבא בחייו של אליעזר וקוני היקינתון. צפו לעוד.

הרפתקאות אליעזר והגזר בהוואי: שעת סיפור

Persephone 10/02/2017 799 צפיות אין תגובות

באחת הפעמים שבה הייתי עם קוני טסנו להוואי – באותו כדור פורח שטסנו לבקר את ההורים שלה. הכדור הפורח התרסק על הר געש, אבל ברחנו לפני שהוא התפוצץ. למזלנו, הצלנו את חבילת סמי החופשה שלנו – שחס וחלילה לא נצא מהסטלה.

אני וקוני התחלנו ללכת את כל הדרך הארוכה למלון 3 כוכבים שלנו – קוני בנתה על 5 כוכבים, למרות שהיא הזמינה מלא באנגים בצורת זין בעלי אקספרס, חושבת אני מיליארדר זאת.
בדרך למלון, פגשנו את ניו ביו – רקדן הולה מוכשר. בחור שרירי, שרמנטי ושזוף שיהפוך כל סטרייט לגיי.

הקמנו מחנה קצת לאחר אמצע הדרך – קוני רק רצתה להתמסטל קצת ואז לרקוד מסביב לאש עם חברנו החדש. עישנו קצת מהבאנג, כמובן שניו ביו עישן איתנו.
בבוקר קמנו והמשכנו בדרכנו. בדרך למלון, פגשנו את סיה, ששרה לנו שירי דרך טובים להעלאת המורל הירוד – הירוק עמד להיגמר, קוני הייתה מדוכדכת. לבסוף, לאחר 8 שעות הליכה מייאשות וארוכות – הגענו למלון.

עד שקיבלנו את החדר, יצאתי לקנות לנו קצת ירוק באיזה סמטה מפוקפקת – מקווה שלא קניתי נייס גאי אמריקאי בטעות.
פרקנו את המזוודה, הוצאנו את חבילת הסמים, הוויסקי והקוניאק. קוני התעקשה להוציא גם את ערכת הקעקועים והפירסינג ולא שכחה את הקונדומים על מנת להגן על עצמנו מהדגים בבריכה. עשינו קצת פטריות הזייה, ואז עשינו עגילים תואמים בלשון וקעקוע ענקי של הרצל על התחת – שם המצאתי את הביטוי שק לי בתחת (פינטוזים על ניו ביו…).

לאחר יומיים סוערים ונהדרים ביותר של פטריות וקנאביס אמריקאי איכותי, הלכנו לדוג בים.
שמנו קונדום, לקחנו חכה, אך לפתע התחילה סערה בים. כמו בפרק ההוא בהוואי חמש אפס, קונו יצאה למסע הזה ובום טראח סערה שהייתה אמורה לפספס אותה הגיעה. בקיצור, הנורא מכל קרה – ניו ביו טבע. ניסינו להציל אותו, אבל הסמים איך נגיד… היו קשים.
שם הבנתי כי ניו ביו היה פרי דמיוני – הוא היה בובת מין שקוני הזמינה בטעות בעלי.
הייתי בשוק, וחזרתי להרגלי המגונה – אלכוהול. הלכתי לקיוסק הקרוב, קניתי שני בקבוקי וודקה ב-40 דולר, והשקתי את עצמי עם הרעל הזה עד שהתעלפתי.

הרעלת האלכוהול לא איחרה לבוא, וכמו שאתם יודעים, כשמערבבים אלכוהול וסמים… מתים.
אבל אני בחור רציני, פיתחתי סובלנות לאלכוהול וסמים, ביחיד וביחד.
כך הגעתי למרכז הרפואי ת"א ע"ש סוראסקי, מסתבר שזה בעצם בית החולים איכילוב בישראל.