תקומו, ותהיו אתם.

השיט של החיים

10/04/2019 313 צפיות אין תגובות
תקומו, ותהיו אתם.

אנחנו חיים בעולם כזה, הכל כאן שיט אחד גדול.
אנחנו בכל בוקר קמים , שמים על עצמנו את משחק החיים ויוצאים אליהם, לא אנושיים, ללא כאב, ללא פחדים, ללא שריטות, כי ככה אמורים להיות אנשים נורמליים . אבל מי קבע? הכל אצלכם במחשבות הדפוקות שלכם, שאנחנו צריכים להיות כמו כולם, להתלבש מאיך שהסביבה מצפה מאיתנו, מותגים , אינסטגרם , סטורי, מה זה? למה אתם מעלים סטורי? חשבתם על זה פעם? זה לא משהו שגורם לך טוב, כל כך מעניין אותנו מאיך שנראה בפני אחרים, כל כך אכפת לנו, שהקראש החדש יראה שאנחנו יפות , עדינות ועם חיים מעניינים, תחשבו על כמה חולני זה, ואם באמת הייתם רוצים בן אדם? באמת הייתם רוצים להכיר אותו כי הוא מעלה סטורי מעניין? קחו את זה אליכם.
מי אנחנו ? אנשים שפועלים על פי אחרים? לא , יש לכל אחד ואחת מאיתנו יכולות מדהימות ליצור ולעשות דברים שאף אחד לא עושה, כי כל יום זה הזדמנות ליצור לעצמך גישה אחרת לחיים, לנסות כל אחת עד שימאס לך ממנה ותעבור לגישה אחרת. אלו החיים, תעריכו אותם , כי אפשר הכל בהם, זה פשוט אתם, אתם אלו שבוחרים איך לקום כל בוקר.
תקומו כל בוקר עם משמעות חדשה לחיים, תחפשו יעדים להגיע אליהם, אתגרים, מטרות חדשות, כל יום תקומו עם חירפון ושיגעון חדש שעלה לכם לראש ולכו תעשו אותו. אתם בני אדם, אתם הכל מהכל, תשמחו , תאהבו , תתעצבו, תבכו ,תכעסו, תתאכזבו , זה אנושי. תקומו ותהיו מי שאתם. מה הייתם רוצים לעשות מחר? מה השגעון הכי מוטרף שעולה לכם בראש? איזה אנשים עושים לכם את היום הכי מצחיק שיש? יש לכם ציפיות מעצמכם? תענו לבד ואני מבטיחה שהחיים שלכם יראו כמו שבאמת בא לכם.
תעשו מה שבזין שלכם כי זה טבעי, אתם אנושיים. וגם לי נשבר הלב , וגם אני בוכה על הבן זונה שעזב, אבל עדיין אני לא יכולה בלעדיו . אנחנו מתוסבכים וזה כל היופי בנו זה כל כך יפה לראות את התכונות שלנו, רק אם לא נסתיר אותם ונשקף רק אמת , רק את מה שבאמת בפנים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך