LIFE
כל הבנים הם אותו הדבר. הם יודעים איך לפגוע ולמצוא את הנקודות חולשה שלך. כל מה שאת צריכה לעשות, זה לשחק את המשחק שלהם, עם החוקים שלך (; מקווה שנהנתם. (:

התרופה לשברון לב

LIFE 12/04/2015 681 צפיות אין תגובות
כל הבנים הם אותו הדבר. הם יודעים איך לפגוע ולמצוא את הנקודות חולשה שלך. כל מה שאת צריכה לעשות, זה לשחק את המשחק שלהם, עם החוקים שלך (; מקווה שנהנתם. (:

כל הדיבורים, כל הנגיעות, כל הנשיקות, כל הליטופים, כל החיבוקים. הכל נעלם ברגע אחד. ברגע שהוא שבר לי את הלב.
בדיוק כמו כל זוג תיכוניסטים, נפרדנו בסופו של דבר. בפרידה שלנו, הוא שבר לי את הלב.
כל יום שעובר המחשבות עליו רק מתחזקות.
מה אם הייתי עושה משהו שונה?
מה אם הייתי מתנהגת שונה?
מה אם הייתי מישהי שונה?
כל השאלות האלו מחזירות אותי לאותה נקודה, זה היה קורה במוקדם או במאוחר.
בין אם הוא התכוון ובין אם לא,
הבן אדם שהיה כל כך חשוב לי בפרק זמן האחרון, נעלם. השאיר אותי מאחוריו, מסתכלת עליו ממשיך האלה ותקועה בנקודה שהוא השאיר אותו בה.
איך הבן אדם הזה, שכל כך אהבתי, יכול לצאת לי מהלב באותה קלות שהוא נכנס אליו?
אם התשובה לשאלה הזאת הייתה כל כך פשוטה, אולי עכשיו כעבור כמעט חודש מאז שהוא ריסק לי את הלב ונהנה לדרוך עליו לאחר מכן, הייתי ממשיכה הלאה. אבל לא.
אותו הבן אדם, עדיין מקפיץ לי את הלב כל פעם שאני רואה אותו.
אותו הבן אדם, גורם לבטן שלי להתכווץ ולהתפוצץ בכל פעם שהוא מסתכל עלי במבט נושא האשמה שלו.
הכי קשה, זה הרגע שהוא הולך עם מישהי אחרת, והבכי מגיע, ואת חייבת להחזיק את הדמעות בפנים ולהראות לו כמה את חזקה וכמה טוב לך בלעדיו, אפילו שמבפנים, את נשברת.

את הקטע הזה כתבתי לפני חודשיים, ואחריי חיפושים רבים למציאת תרופה לשברון לב, מצאתי אותה.
התרופה היחידה לשברון לב היא אך ורק
הזמן!
אז אם הוא ריסק לך את הלב, דרך עליו, השמיט אותו, קלקל אותו וכו' זכרי תמיד, הזמן הוא התרופה הטובה ביותר.
אז תני זמן לזמן. בסופו של דבר אותו בחור שהתאהבת בו, יכול לצאת לך מהלב, גם אם זה נראה הכי לא אפשרי עכשיו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך