אליאנה
יאללה לכו לעשות את זה ! אני סומכת עליכן שתעשות זה אה ודרךאגב אף אחד לא יודע על מה שקרה חוץ מיכם !!!!!!!!!!!

זה לא בסדר !

אליאנה 18/08/2013 688 צפיות 2 תגובות
יאללה לכו לעשות את זה ! אני סומכת עליכן שתעשות זה אה ודרךאגב אף אחד לא יודע על מה שקרה חוץ מיכם !!!!!!!!!!!

בכל העולם יש נערות וילדות שחובות שהן : מכוערות , שהן עלובות, שהן לא טובות מספיק לאף אחד
אבל זה לא נכון הן צריכות ללכת למראה להסתכל על עצמן ולהגיד " לא אכפט לי מה אומרים אני חזקה , אני עמיצה ולא אכפט לי מה אומרים עלי!!!!!!!!!!!!!!!!! "
תכשיבו גם אני הייתי כזאת אני חשבתי שאני מכוערת באמת חשבתי ככה וניסיתי לחקות את החברות שלי ולנסות ליהיות כמוהן אבל אז חברה שלי אמרה לי שהיא אוהבת להקה שקוראים לה וואן דיירקשן ושאלה אותי עם גם אני? לא יעדתי מי אלה אבל זרמתי והיא אמרה לי שהיא הכי אוהבת את הארי ושהוא חתיך מה זה חתיך ! וגם אז זרמתי ואמרי שגםאני אוהבת אותו ושגם לדעתי הוא חתיך אבל בחיים שלי לא ראיתי אותו כודם לכן .שבוע ליפני ראיתי ערוץ ניקלודיאון והיה שם את השורה האחרונה של השיר What makes you beautiful ואני ריציתי לשמוע את כולו אבל לא ידעתי מי הלהקה או איך קוראים לשיר כעבור שבוע אני וחברה שלי דיברנו בסקייפ והיא השמיע לי שירים שלהם והם היו כל כך יפים ! ואז היא השמיעה לי את זה ואמרתי לה : " כן ! כן ! את זה אני רוצה לישמוע איך קוראים לו ? היא כתבה לי :" מה שעושה אותך יפה ובאניגלית זה What makes you beautiful"
כתבתי בעיברית את זה ביוטיוב ואני התחלתי לישמוע אותו זה היה מתורגם אז קראתי את התרגום והבנתי שאני לא צריכה לחקות את החברות שלי שאני יפה כמו שאני ואם לא מקבלים אותי שילכו קיבינימט ! והיה לי כיף יותר לדעת שאני יפה ! .

אחרי כמה שבועות אני העלתי את הסיפור הראשון שלי פה לאתר ומרוב הצלחתו הראתי אותו לאחותי הגדולה עתליה והיא אהבה ליפני זה הי אמרה שלא צריך יהיות אכפט בכלל מה אומרים שאני לא צריכה להראות רגשות עם טוב להגיד תודה ולהמשיך ועם אומרים משהו רע לקבל את זה לתקן ולהמשיך הלאה

אז אתן מבינות מה אתן צריכות לעשות ? ואני מדברת לכולם ! אבל לכולם !!!!!!!
אתם צריכים ללכתלמראה ולהגיד אני טוב/ה אני שווה ומי שאומר לא שילך לעזזל !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מקווה שעזרתי !

י.ד.ק


תגובות (2)

וואו אומייגאד איזה סיפור חיים!
ואני מסכימה איתך לגמרי כל אחת יפה בדרך שלה ולא רק יפה כל אחת מושלמת בדרך שלה!

18/08/2013 04:55

חחחחח תודה

18/08/2013 05:31
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך