ניאן קאט הספרותי
כתבתי בגוף נקבה מתוך נוחות אבל זה מופנה גם לבנים וגם לבנות, בבקשה קחו את זה לצומת לבכם .

זה נקרא לחשוב .

כתבתי בגוף נקבה מתוך נוחות אבל זה מופנה גם לבנים וגם לבנות, בבקשה קחו את זה לצומת לבכם .

בזמן שאת בוכה על זה שקנו לך את הסמארט פון שלא רצית, אנשים מאושרים על זה שיש להם פיסת לחם .
כרגע יש לך הורים שדואגים לך, בזמן שהם דואגים לך ומסבירים לך משהו מתוך דאגה את צועקת עליהם ומקללת אותם . אימא שלך לא סתם "מעצבנת" היא דואגת לשלומך, היא רוצה שתגדלי בריאה ושתצליחי בחייך . בזמן שאת משחקת קנדי קראש בשיעור כי הוא "משעמם" יש ילדים שבוכים על זה שהם לא יכולים ללמוד ולקבל השכלה . "לא הבנתי את החומר" זה לא תירוץ לאי הכנת שיעורי בית, אם לא הבנתי תשאלי את הורייך, תתקשרי למודה או לחברים שכן הבינו . לא צריך לשנוא אנשים על זה שהם מגעילים אלייך, צריך לרחם עליהם על זה שהם לא זכו להכיר אותך . לא צריך להתלונן, צריך לנסות לראות מה לא בסדר ולתקן ולהשפיע . תחשבי על זה, ההורים שלך אומרים לך לסדר את החדר וללמוד טוב, זה לא בגלל שהם "לא אוהבים אותך" זה בגלל שהם דואגים לך ורוצים שתהיה לך השכלה טובה ואפשרות לעשות כל מיני דברים . אני אף פעם לא אבין בנות שאומרות שחרא להן ועצוב להן ושכולם שונאים אותם ואחרי זה מתלוננות על זה שקוראים להן ילדות צומי, את בעצמך רצית את זה, לא? לא צריך להיפגע מכל שטות,תאם הם קוראים לך מכוערת הם לא בהכרח מתכוונים לזה, או שהם מקנאים או שהם סתם ילדים שלא מבינים מהחיים שלהם ורוצים שתיפגעי . לא צריך לחתוך מכל שטות . איך לך חברים? מי צריך אותם . תמיד תוכלי להיכנס לפייסבוק ולמצוא אנשים בעלי דברים משותפים, אבל להיפגש איתם לא כדי אלא אם כן את פגשת אותם במקום אחר . בזמן שאת מתבכיינת על זה שאת "שמנה", יש אנשים שעל סף מוות בגלל שגם הם חחשבו שהם "שמנים" . תמיד תחשבו על זה שיש דברים הרבה יותר גרועים, והכל עובר בסוף . זה לא יהיה סוף העולם אם קרה משהו . באמת שאני לא אבין אנשים ששונאים אנשים אחרים מקללים אותם ומאחלים להם מוות, מתלוננים כל הזמן, לא מנסים לשפר כלום, ואז אומרים שחרא להם והעולם שונא אותם . אם יש לך בעיה קטנה לעולם אל תשאירי אותה לאחר כך, כי הבעיות הקטנות האלה שאף אחד לא שם לב אליהן הן כמו טיפות גשם . בהתחלה יש קצת, ואז הן מצתברות, ואז יש עוד יותר ויותר וזה מדרדר משלולית קטנה שאפשר לדלג מאליה לשיטפון בלתי הפיך .
קיבלתם חיים, נשמה, גוף, ושכל אז תשתמשו במתנות האלה כמה שאפשר כל עו אתם יכולים .


תגובות (1)

צודקת.. רק שבאותו רגע את לא תמיד וחשבת על זה..
אבל את צודקת. צריך לחשוב על זה פעם הבאה:)

17/10/2013 11:23
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך