זמן רב מדי.

Love_Yorsalf121 05/04/2017 741 צפיות 8 תגובות

אני אוהבת שנותנים דעה.
אבל אני לא אוהבת שאומרים "זה לא המקום לפרסם את זה"
זה מקום שנועד להגיד את הדעה שלנו ואת מה שבא לנו.
אני חושבת שכבר דיברתי על זה,אבל שוב אם מרגיש לי שפה זה יעזור לפרסם אותי או אחרים או להגיד דברים כל עוד זה לא פוגע במישהו אז מותר לי!!!!
אף אחד לא יבוא ויגיד לי מה אני צריכה לכתוב במשתמש שלי ובסיפורים שלי.
אז חברים די!
לילה טוב.


תגובות (8)

אפשר גם לא לפרסם פוסט חדש על כל דבר. אפשר, לא אסור. אבל אפשר. זה ילדותי. המקום הזה הוא אתר לכתיבת שירים וסיפורים, לכן הגיוני להגיד שפרסום לצורך אינטרסים אישיים הוא לא דבר שהמקום הזה נועד לו. שוב, אפשר. זה באמת לא המקום, באופן אובייקטיבי לחלוטין. לא שזה מציק לי באופן אישי, אבל מה שכן מציק לי זו דרמה והתעסקות מיותרת בדברים שלא אמורים להתעסק בהם. את יכולה גם שלא לקבל את מה שאני אומרת כמובן, אבל למה לא בעצם? עצות זה כיף. כמו חופש הביטוי.

06/04/2017 00:45

    זה שהאתר הזה מלא בסיפורים ושירים זה לא אומר שרק להם הוא נועד.
    אתם הפכתם אותו לנועד רק להם,עד שמי שבנה את האתר הזה לא יבוא ויגיד לי שלשם כך הוא נועד,עד אז האתר הזה נועד לכל דבר אפשרי.

    06/04/2017 02:11

לאתר קוראים "כותבים וקוראים סיפורים", זה דיי ברור מה התכלית שלו חח ואם לחשוב על מה שאמרת אז מאחר ומותר להביע כאן דעה, מותר גם להביע דעה שזה לא המקום, שוב, אם את אומרת לא לעשות זאת את מגבילה דעה של מישהו, כמו שעשו לך… סתם נקודה למחשבה חח

06/04/2017 09:14

    נכון. ואם השם לא מספיק מבהיר את העובדה הזו, אז יש גם אמירה של יוצרי האתר ממש בתיאורו(שניתן לראות אם מתחברים מהמחשב וגוללים למטה).בינתיים אחסוך לך את הצורך לחפש:"אתר סיפורים הוא אתר מיוחד שקם למען כל אלו שכותבים למגירה וטרם פרסמו את יצירותיהם".
    האם מותר לפרסם כאן כל דבר אחר לצורך אינטרסים אישיים למשל? אני מניחה שכן. באותה המידה שמותר להסתובב בהלבשה תחתונה ברחוב, כי אין חוק שאוסר על כך. הסיבה שלא עושים את זה היא התפיסה החברתית הרווחת, שתופסת גם לאתר הזה. זה שזה מותר לא אומר שזה לגיטימי ולא אומר שזה המקום לזה. כי כבוד זה כיף.

    06/04/2017 09:22

תראי, מצד אחד אני ממש מבינה אותך, אני מרגישה שכאן אני מצליחה לבטא את עצמי יותר טוב מאשר בפייס או ברשתות חברתיות,
ומצד שני, הרבה אנשים באמת לוקחים את האתר הזה כמשהו מאוד רציני ומחייב , כאילו שהאתר הוא "מחברת כתיבה" ולא מערבבים קטעים ממחברת הכתיבה בקטעים מ"היומן"
( רשתות חברתיות וכד' .)
אני גם לפעמים רוצה לפרסם שטויות כמו " משהו מעוניין בשיחה" או סתם לפעמים שטויות שעולות לי לראש, אבל אני לא עושה את זה כדי לכבד את הצורך של אחרים שזה יהיה אתר בסגנון "מחברת כתיבה" ולא בסגנון " יומן" .
תחשבי על זה טוב?

06/04/2017 11:00

את מאשימה אותי שאמרתי לך מה לכתוב בפרופיל שלך?!

סייג לחכמה שתיקה

07/04/2017 00:04

    לא האשמתי אף אחד.
    שאני ארצה להאשים אותך אני אגיד לך.

    07/04/2017 11:41

וואלה צודקת תרגישי בנוח לכתוב מה שעולה לך בראש????

13/04/2018 10:05
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך