שחר.נ.
לך, אם את קוראת את זה. אם את מבינה את זה, אני ישמח. אני מקווב שתביני אותי חברה, אני מאת תקווה וגם אם לא, הכל לטובה.

חברה טובה

שחר.נ. 26/01/2016 682 צפיות תגובה אחת
לך, אם את קוראת את זה. אם את מבינה את זה, אני ישמח. אני מקווב שתביני אותי חברה, אני מאת תקווה וגם אם לא, הכל לטובה.

אני קוראת את הסיפור שלך ובוכה, בוכה על זה שפעם הייתי חשובה לך. עניי בורקות מדמעות שמסרבות לרדת. עניי מתרוצצות ולא מבינות. העולם שלי השתנה. ובעיקר אליך. אני יודעת שלא תביני. הפסקת להבין אותי. אולי כשהפסקת להייות חברה שלי. אולי את עדיין חברה שלי, אבל כבר לא אותה אחת. לא אותה אחת שאני מספרת לה הכל. לא אותה אחת שמקשיבה לך תמיד. החיים ממשיכים. אני מסכימה איתך, אבל אצלי בלב תמיד תשארי. כי מתי שהעולם נראה לי חסר שמחה, את היית שם בשבילי. אני תמיד שם בשבילך, או לפחות מנסה. אני שמחה, כן החיים שלי טובים. אני מודה על כל מה שיש לי. אבל את חסרה… את כבר לא אותה אחת אני כבר לא אותה אחת. ואני? אני כמו מטומתמת האמנתי שהחיים ימשיכו האלה אבל לעולם נשאר חברות. כן אנחנו נחשבות חברות, כן שאני יפגוש אותך ברחוב אני יקפוץ משמחה, אני ירוץ ויתן לך חיבוק. אבל את לא תדעי מי אני, ואני לא ידע מי את. פעם היינו משוחררות, חברות ללא מתח. מספרות הכל. פורקות הכל ועכשיו? עכשיו אני שונה את שונה. אבל זאת חברות אמיתית? לאן נעלמו השיחות? אני יקבל כל מה שתחליטי, רק תחליטי. נמאס לי להייות טלויה, נמאס לי שאני פשוט לא מבינה מה. את רוצה. את חברה… וזה מה שחשוב. ואם את חושבת שאני ישכח אותך את טועה. עניי מביטות בקלידים ורוצות לשפוך עוד רגשות שלא מצליחות להטבתא במילים. אבל עכשיו גם בכתיבה זה לא יוצא. ואני לא מצליחה אני אבודה. אני מחפשת את הלא נודע. מגששת באפלה. אני לא בוטחת, קשה לי, סליחה. אני ראיתי הרבה, סליחה. חוויתי, סליחה. הייתי רוצה להמשיך להייות חברה. הייתי רוצה שתביני אותי בכל צורה. אבל אם לא אני מקבלת. כי למדתי, לא הכל טוב אבל הכל לטובה. ואולי אני קצת מרה אולי אני קצת טיפשה. הלוואי וניהיה שוב חברות, אני רוצה כבר לספר לך הכל. אני רוצה שתביני אותי. אני כל כך צמאה לדעת איך את מרגישה. מה עובר אליך. מה קורה לך, אני מתחילה לשכוח את אותם ימים, הזמן עובר ואני לא יודעת עד מתי אני ישאר.


תגובות (1)

שחר,
הסיפור שלך נפלא ומרגש ,מאוד אמיתי ונכון
קראתי את הסיפור ומאוד הזדהתי איתו
חברות זה דבר מאוד חשוב לפעמים יוצרים קשר לפעמים מחדשים
וגם לפעמים וזה קורה הרבה שמאבדים ואני מאוד מבינה את הכאב שטמון בכך
כל קשר מסוגו שהוא קרוב אלינו זה ירגיש כמו חלק מתוכך שפשוט נעלם לו
ואת לא יכולה למצוא אותו בחזרה לא משנה כמה שהיית רוצה,
לפעמים הקשר והחברה תחזור ולפעמים לא, אין בחיים תבנית קבועה כמו שמתכננים מראש בסרט, וזה כל היופי בחיים שלא הכל לא אותו הדבר,
ותמיד יש אנשים אחרים שאנחנו אוהבים שיכולים להיות איתנו ולעזור לנו להתמודד עם זה ולתמוך בנו.

27/01/2016 20:53
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך