חוזרים ללימודים

26/08/2013 675 צפיות 5 תגובות

לחזור ללימודים כולם מתרגשים נהנים ומחכים לזה ואני מה איתי אני אומרת רק אוף במילה אין לי חברים וחברות שאני יכולה להיות איתם ולהעביר את הזמן אין לי אף אחד. ועוד אחרי שאני עברתי כיתה ואני אפילו לא יודעת איזה ילדים יהיו איתי אז בכלל אני רק אומרת לעצמי בשביל מה אני צריכה לקום כל בוקר וללכת לבית ספר אם אף אחד אפילו לא מכיר אותי אני מתביישת לדבר אם אנשים ואני סגורה קשה לי פשוט רשלן להיות הילדה השקטה והבודדה שתמיד יושבת בצד ואין לה חברים זה פשוט הורג אותי לדעת שכולם נהנים ורק אני סובלת עם עצמי בשקט ומתחננת שהיום יעבור מהר שאני רק יגיע לבית כבר. למה צריך את זה את כל המעמדות ואי השיוויון בבית הספר אם אנחנו מדינה כל כך מפותחת למה אנחנו לא יכולים לחמוד מהבית הרי בעידן שלנו אפשר ללמוד הכל מהאינטרנט למה? למה? זה מה שאני שואלת את עצמי כל יום.


תגובות (5)

אני ממש מבינה אותך…אי אפשר ללמוד מהבית?למה אני צריכה לקום בשש בבוקר בשביל ללכת לראות פקאצות ומורה סתומה???

26/08/2013 07:35

חחחחחחחחחחחח, (לתגובה למעלה^)
בנות:
אני עכשיו עוברת לחטיבת ביניים:)
למרות כול הקושי שלי להכיר ילדים חדשים, בכתה החדשה יצא איתי החברה הכי טובה שלי:)
אני בטוחה שאם תתבגרי על זה, את תוכלי להכיר עוד ילדים,
טיפ:
על תשבי בצד, תלכי, תבברי איך רואים לילדים,בנות,בנים…
מקווה שהפנמת:)
באהבה…………. חסויה:)

26/08/2013 07:39

אני גם עולה לחטיבה,אבל אני לא מכירה שם אף אחד כי זה די רחוק מהבית שלי…
אני הכרתי שם בנות חמודות,ואנחנו חברות בפייס והכול אבל אנונו עדיין לא כל כך חברות ואני יודעת שיקח הרבה זמן עד שכן.

26/08/2013 07:48

מבינה אותך :( אני בדיוק אותו הדבר אבל גם בבית לא משו

26/08/2013 08:26

גם אני עולה לחטיבה אבל אני צכירה שם כמעט את כולם…
הקטע אצלי עוא שהייתי אמורה ללכת.לחטיבה אחקת ולהתנתק מכל החברים שלי בגלל שאני מחוננת…
בסוף אני הולכת לחטיבה עם כולם…
שזה בסדר מצד אחר אבל ממש רע מצד שני בגלל שגם אני כמוך הילדה השקטה שיושבת בצד (ואני משערת שלא כמוך אני האימו המוזרה ששומעת מטאל, רוק אנד רול ורוק כבד, מה שגורם לכך שהרבה מאוד מהאנשים ששופטים את הספר לפי הכריכה לא מקבלים אותי…)
בקיצור, אני מקווה שתצליחי להתמודד עם השנה החדשה ואני מאחלת לך ממש בהצלחה ורוצה להגיד שאם תצתרכי כל עצה או חברה תוכלי לפנות אלי :)

Rock & Roll

26/08/2013 08:39
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך