חייה של לין

02/04/2013 524 צפיות תגובה אחת

טוב אז אלה הם החיים שלי בדרך כלל אני קמה בבוקר מצחצת שיניים מיתארגנת והולכת לבית הספר…
עד שהתחיל החופש הגדול…

————————————————————————-
ללייייןןןן שמעתי צעקה חזקה וצורמת באוזן שלי…
התעוררתי בבהלה.. פקחתי את עייני וראיתי את אפרת ועדן עומדות מעליי..
"מה אתן רוצות ? " כעסתי !
"זה היום הראשון של החופש הגדול ! " ענתה לי אפרת…, הסתכלתי על השעון היפה שקיבלתי מאמא מתנה ליום ההולדת האחרונה שחגגנו ביחד.. כל פעם שאני מביטה בו צפים בי זכרונות.. איך היינו יוצאות רק שתינו לפארק הקרוב לבית כשכולם היו מעצבנים אותנו ומדברות ומדברות ! במשך שעות היינו מדברות ! והיה יורד החושך והיינו ממשיכות לדבר.. עד שאבא היה בא לחפש אותנו.. בשלב מסויים כל פעם שיצאנו שתינו בסערה הוא ידע לאיפה אנחנו הולכות…
וכל פעם שאני מביטה בשעון זולגת לי דמעה.. דמעת זיכרון לאמא..
"לייןןןן נווו מה קורה לך ? " חזרתי למציאות ועזבתי את המחשבות שלי בצד..
הבטתי שוב בשעון כדי לראות מה השעה… וראיתי שעכשיו 8:58 בבוקר !!!
"למה הערתן אותי מוקדם כל כך ? לכו מפה ! " אמרתי וזרקתי עליהן את הכרית…
"מה את לא זוכרת ?" שאלה עדן.. "זוכרת מה ? " שאלתי "היום אנחנו הולכות לקניון ואז לסרט לכבוד פתיחת החופש הגדול !" שיטט שחכתי מזה לגמרי חשבתי לעצמי !! והבטחתי לאבא שאני יעזור לו היום לקראת האזכרה של אמא שתיהיה מחר… לא ידעתי מה לעשות… רציתי ללכת לקניון עם עדן ואפרת.. אבל זאת האזכרה של אמא של אמא שלי ! פעם בשנה יש אזכרה.. כדי לזכור אותה ואבא ביקש שאני יעזור לו ! "טוב טוב תרגיעו תרדו למטה אני יתארגן ויבוא.." החלטתי אני ילך לקניון ואז אני יחזור בזמן כדי לעזור לאבא..
התקלחתי .. התלבשתי… נעלתי נעליים… שמתי סיכה בשיער.. וירדתי למטה… ראיתי שאבא עוד לא ער אז השארתי לו פתק ויצאנו לכיוון תחנת האוטובוס..
"תראו זה לא האוטובוס לקניון ? " שאלה אפרת.. "אוי לאא" עניתי.. "רוווצווווו" צעקתי!! רצנו ורצנו ורצנו ואז פתעום נתקעתי במישהו ונפלתי.. כאבה לי הרגל… הסתכלתי למעלה וירדה לי דמעה, ראיתי ילד שנראה בערך בגילי.. הוא היה יפה.. הוא התסכל עליי בעיניו התכולות.. ואמר לי "אני מיצטער".. לא בדיוק הבנתי מה הוא אמר… הוא היה נשמע שהוא עולה חדש… "קוראים לי מייק… אני מיצטער עם טועה אני בדיבור עיברית… עליתי רק לפני שבוע מניו ג'רזי שבארצות הברית…" אז הוא באמת עולה חדש… הוא היה כלכך כך יפה.. היה לי קשה להוריד ממנו את העיניים…
"היי" באתי להגיד ואז הרגשתי שתי זרועות תופסות אותי ומרימות אותי למעלה.. "נוו יאללה לין ! האוטובוס עצר בתחנה הקרובה עם נרוץ אולי נספיק!" לאא לא מעניין אותי עכשיו הקניון ! אני רוצה להשאר כאן עם מייק ולהסתכל אל תוך עייניו.. אבל אז עדן משכה אותי ולא יכולתי להתנגד.. "היי מייק לי קוראים ליןן !!" צעקתי לו תוך כדי ריצה !…
הצלחנו להשיג את האוטובוס… עלינו עליו ולא האמנו את מי ראינו !! לא רק לא את …


תגובות (1)

ואוו איזה סיפור יפה זה ניראה שאולך לאיות אהבתי מאוד מאוד ותמשיכיי
אוהבת שרית

03/04/2013 05:26
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך