liran
בואו איתי למסע מרתק אל חייו של אייל ועל האירוע ששינה את חיו ואת חיי ילדיו!תהנו

חיים אחרים!פרק א

liran 31/08/2013 547 צפיות 2 תגובות
בואו איתי למסע מרתק אל חייו של אייל ועל האירוע ששינה את חיו ואת חיי ילדיו!תהנו

"אייל בוקר טוב,אני מנסה להשיג אותך מהבוקר,אל תאכזב את שון שוב,אתה יודע כמה הוא רצה שתגיע"את הסיפור הבא אפשר להתחיל מהסוף להתחלה או מההתחלה לסוף,בשביל אייל,הסוף היה התחלה חדשה.
אייל לוי הוא צעיר בן 32,בעל תואר ראשון במנהל עסקים ומשרה לא רעה במשרד פירסום גדול במרכז הארץ,מתפרנס בכבוד ומחכה לקידום שיבטיח משכורת כפולה מהנוכחית,ועוד כמה פרטים חשובים,אייל גרוש מדיקלה כבר שנה ואבא לשני ילדים,שון בן השלוש ותמר בת השנתיים,אייל גר לבד בדירת חדר במרכז תל אביב,הוא מעט חלוד בחיי הרווקות.היה לו הכל,אבל בעצם כלום….שעת בוקר מוקדמת,אייל מתעורר לעבודה כמו בכל יום,מכונת האספרסו כבר עומדת דום ודרוכה להעיר אותולעוד יום מלא במחשבות,עבודה,קידום שוב קידום ושוב עבודה,כל כך מרוכז בעבודה,לא שזה גרם לו לשכוחאת יום ההולדת של בנו שון,הוא חוגג שלוש בדיוק היום,אייל ודיקלה קבעו שיפגשו במעון ויתנו לשון ולו לרגעאחת את התחושה של משפחה מאוחדת,אייל היה צרייך לקחת את שון פעמיים בשבוע,בפועל זה היה קורה אחת לשבועיים,אייל לקח את הדובי שקנה לשון ועלה על הרכב.
הנוף התל אביבי התחלף לאט לאט לנוף הירוק שלהצפון שפעם היה לו כל כך מוכר.אייל מסיט את מבטו לעבר הרדיו בניסיון נואש למצוא קליטה על תחנה שלא משדרת ערבית עד שלפתע זה קרה…אייל איבד שליטה על רכבו ובמהירות של 120 קמ"ש התנגש בעמוד תאורה שעמד לצד הדרך,הרבה עשן,אש,כוחות הצלה ושיטור,ולכוד מדמם אחד בתוך הרכב.
דקלה משאירה הודעה במושיבון"אייל בוקר טוב,אני מנסה להשיג אותך מהבוקר,אל תאכזב את שון שוב,אתה יודע כמה הוא רצה שתגיע"הוא היה יכול לנחש מה היא תגיד גם בלי לשמוע את זה,שמע אנשים צועקים בקולות המומים,כולם צרחו שהוא מת,אבל אייל לא איבד תקווה,בעודו נלחם על חייו ראה מסך לבן מרצד לנגד עיניו,אור גדול,ואז התחילו לרוץ תמונות מחייו,ילד מופנם שחוגג יום הולדת שלוש כשלצידו שני הוריו המאושרים,כיתה א',שירות הקרבי בצבא,הפסיכומטרי,לימודי התואר,החתונה שבאה בעקבות הריון,הולדת הבן,הגירושין,הקריירה,ובעיקר,כל מה שהוא לא ראה בחיים האלה,הבילויים עם החברים בזמן שהוא העדיף להישאר בבית,הטיול למזרחשחלם עליו תמיד שלא יצא לפועל בגלל הפסיכומטרי,האישה שבכלל לא רצה להתחתן איתה ועשה זאת בגלל הריוןלא רצוי,הרדיפה אחרי כסף,הצלחה וקידום שמנעה מימנו להנות ולו פעם אחת מילדיו…


תגובות (2)

נשמע יפה,רק שקשה קצת לקרוא כי את לא עושה פסקאות…
אבל עדיין יפה:)

31/08/2013 08:25

נחמד, אבל אני חייבת להודות שהכתיבה מבלבלת. זה מרגיש שיש מילים שחוזרות על עצמן יותר מידי ואין פסקאות- לפעמים גם צריך לזכור לרדת שורה (:

31/08/2013 08:34
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך