תיראו את ההמשך בפרק 4... תהינו ותודה על התגובות שקיבלתי על שהסיפור מותח אני מאוד מישתדלת...

חיים עבודים פרק 3

תיראו את ההמשך בפרק 4... תהינו ותודה על התגובות שקיבלתי על שהסיפור מותח אני מאוד מישתדלת...

מיתחת לכל הסדינים היה מיכתב מיכתב שבוא כתוב דבר נורא והוא:"מאמי (אימא שלי) אני יודעת מה ניסית לעשות ואני מצדיקה אותך תמשיכי ותעשי זאת מימני אימא". הפתק נורא הלחיץ אותי! חשבתי שהיא מנסה ליגרום לי להיתאבד וזה גרם לי חרדה. מרוב כעס כבר רציתי ליקפוץ מהחלון אבל אברה מחשבה שזה לא הזמן המתאים. שיש עוד חיים לפני. נמשכתי הלאה. ביום למחרת אימא שלי חזרה מאיפו שלא היתה. וראתה שלא לא עשיתי מה שביקשה. היא בעצמה קשרה סדינים ביחד תלתה אותם על המיקלחת וחיקתה. בינתיים אני היתי בחטיבה. עוד יום מעצבן ועצוב. כבר לא יכולתי להיתאפק! לא יכולתי להישאר בבהית ספר הדבילי הזה. ביקשתי לשירותים ויצאתי. היסתקלתי על עצמי במראה ואמרתי מה יש בי למה כולם ככה אלי? ואין לי תשובה.חזרתי הביתה מועה עים חבלות מהמכות שקיבלתי בחטיבה. כשהיגעתי הביתה הוא היה ריק. נורא פחדתי להיכנס לבית של עצמי!אבל ליפני שניכנסתי לבית ראיתי על הדלת כתובית כתובה בצבע אדום שניראה כמו דם. ניכנסתי פנימה וראיי את אימא שלי ליד הסל כביסה לוקחת סכין ו……


תגובות (1)

אמא שלה מתאבדת? תמשכי דחוף!!!!!

20/05/2013 12:46
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך