את ההמשך תיראו בפרק 6 עים זה מותח תגידו לי...

חיים עבודים פרק 5

את ההמשך תיראו בפרק 6 עים זה מותח תגידו לי...

לקחתי את הסכין ששכב על הריצפה קירבתי אותו אלי ו… המישטרה בדיוק ניכנסה ולקחה מימני את הסכין. הם לקחו אותי לתא מעצר ושם דיברו איתי. הם שאלו אותי שאלות מוזרות כמו ממה זה נובא כאילו הם לא ראו ניסיונות היתאבדות… אני חזרתי הביתה אחרי החקירה.היתי כל כך עיפה ששכבתי לישון עים הבגדים והנעליים עלי. כשהיתעוררתי בבוקר ורציתי להעיר את אימא שלי כדי שתכין לי אוכל לחטיבה ראיתי את הרגליים שלה מכוסות בחתכים ודם. אני ניבהלתי ויצאתי מהחדר שלה. ליפני שיצאתי היא נשמה. מזל שלא היתאבדה כמוני. אני היתלבשתי היסתרקתי ויצאתי החוצה. כמובן היה לי סכין קטן בגרב שלי.הלכתי לחטיבה.ופיתאום הם באים החבורה המאצבנת שכל הזמן מיתעללת בי. הם מיתעללים בי אפילו בהפסקה. אבל היום זה היה בילתי ניסבל! היום גם לאחד מהם היה סכין אבל בתיק. הוא קירב אותו אלי וסרט לי את היד וירד לי דם. כשחזרתי הביתה מהיום המעצבן הזה לקחתי את הסכין מהגרב שלי והיתחלתי לחתוך את עצמי… ירד לי מלא דם וזה לא ענין אותי. כשחתחתי את עצמי דימינתי שאני חותכת את כל האנשים שפגעו בי. אימא שלי בדיוק דפקה על הדלת היא פתחה את הדלת וראתה אותי מכוסה בדם.אימא שלי ניבהלה אני יצאתי מהבית יצאתי למדרגות ו….


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך