*אמשיך לכתוב לאחר שתגיבו 3 תגובות טובות ויותר!
*תגיבו במהירות!!!
*סליחה שהפרק היה קצר פשוט עדיין לא עלה לי רעיון להמשך. אז אתם וגם אני נשאר במתח...

חיים קשים… פרק 4

25/07/2011 754 צפיות 8 תגובות
*אמשיך לכתוב לאחר שתגיבו 3 תגובות טובות ויותר!
*תגיבו במהירות!!!
*סליחה שהפרק היה קצר פשוט עדיין לא עלה לי רעיון להמשך. אז אתם וגם אני נשאר במתח...

אמרתי לחברותיי: "אמי מוכנה בשמחה להכין גם לכן ספגטי. בואו נשחק בינתיים" אמרתי והוצאתי משחק מונופול מן המגרה שלי. בזמן שכולנו סידרנו, חברותיי לבשו על פניהן הבעה נדהמת.כן. גם אני נדהמתי…
אני, שחר וגילי, שחקנו מונופול ונהנינו. כעבור כ- חצי שעה,אמא קראה לנו לאכול ספגטי וקציצות.
רצנו לאכול, שלושתנו. אמא הביאה לנו 3 צלחות, אחת לכל אחת. טעמתי את הספגטי יחד עם חברותיי וכשגילינו שהוא טעים לאללה התחלנו לזלול את כולו ותוך דקות אחדות, שלושתנו רוקנו את כל הצלחת.
אמרתי לאמא שזה טעים ושתי חברותי אמרו באחת: "וואי, הספגטי הזה ממש טעים!!!!!!!!!!! אפשר את המתכון?!" "חחח…" ענתה אמא "בוודאי שאפשר! בואו קחו את הדף." הן נגשו לשיש בריצה ולקחו את הדף.
אמא שלי הדפיסה עוד עותק ונתנה למי שלא לקחה כי היה רק דף אחד והן היו שתיים…
אחרי שהן שמו את המתכון בילקוט חזרנו למשחק המונופול ושיחקנו עד הערב בכל מיני משחקים כיפיים.
אחר כך האמהות שלהן לקחו אותן מביתי ושחר וגילי אמרו לאימהותיהן בהתלהבות: "אמא אמא, אמא של נועם נתנה לנו את המתכון לספגטי שנועם אוכלת ועכשיו את יכולה להכין לנו אותו! בבקשה!!!"
צחקתי איתן והן הלכו הביתה. חבל……. היה כיף……….


תגובות (8)

מותח ויפה!!!!!!
(ניצן)
נ.ב- המשכי לכתוב בצורה כ"כ רהוטנה ויפה!

25/07/2011 17:42

רהוטה*

25/07/2011 17:43

למה אף אחת לא הגיבה? זה מעליב!
תגיבו בבקשה אם אתם רוצים שאני ימשיך את הסיפור.
(עומר)

26/07/2011 08:24

חוץ מניצן. ניצן כן הגיבה!
ותודה לך ניצן! תמשיכי גם את לכתוב בצורה רהוטה ויפה! :)
(עומר)

26/07/2011 08:27

בבקשה עומר!!
ותודה ♥
אל תדאגי בסוף כן יגיבו…..:)

26/07/2011 09:53

אין על מה ניצן.
תודה שאת מנחמת אותי…
חחח…

26/07/2011 12:19

חחחח אני התגובה השניה-
ואת כותבת ממש ממש יפה!

27/07/2011 21:37

תודה רבה עופרי!
אמשיך בקרוב… (מתי שיהיה לי רעיון להמשך)
(עומר)

28/07/2011 09:08
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך