המשפט האחרון מרמז על מה שהיה בחדר .. חכו לפרק הבא ותגיבו (:

חצי ירח ("מיני פרקים" 2 , 3 )

23/06/2011 716 צפיות 4 תגובות
המשפט האחרון מרמז על מה שהיה בחדר .. חכו לפרק הבא ותגיבו (:

פרק 2 – על החיים ועל המוות

רומי יצאה לסיבוב בשכונה, כדי להירגע קצת, לחשוב על הכל. היא חשבה על כל הפעמים האלה שהבנות פירגנו לה וגם על הפעמים שלא. מה זה אומר עלייה ? מה זה אומר עליהן ? ..
היא עברה ליד הבית של בקי ושל נעם ושל עידודי , הידיד הכי טוב שלה, ולאף אחד מהם לא היה לה אומץ להיכנס, היא כל כך רצתה לדפוק על איזה דלת של מישהו עם לב זהב ולשפוך בפניו את כל מה שבראשה.
אבל היא כל הזמן מצאה איזה חיסרון בבתים שעל ידם עברה : ההורים של בקי קשוחים מדי , נעם אף פעם לא מבין אותה ועידודי רגשני מדי. מה תעשה ? ואז פתאום זה הכה בה : דניאל . היא עמדה מול הבית שלו, הבית הפרטי היחיד בשכונה, בית יפה כזה , רעפים אדומים , מטפס יפה כזה על אחד הקירות. פתאום היא חשבה על הרגשות שלה כלפיו : אולי הבנות חושבות עליה את כל הדברים האלה כי הן מקנאות שהיא היחידה שבקשר עם דניאל, במחשבה שנייה, למה שהן יאמרו את זה בלי ידיעתה אם הן כל כך מקנאות בה.
היא באה לדפוק בדלת, "על החיים ועל המוות " לחשה , הרימה את האגרוף ולפתע …

פרק 3 – מעטפות

נשמעה צעקה אדירה ואחריה קולות איומים של בכי נוראי. היא זיהתה את קולו של דניאל שלה. דניאל האמיץ הגיבור, הילד היפה הזה שאף פעם אף אחד לא ידע מה יש שם בפנים, בתוך הראש שלו. היא הצמידה את אוזנה לדלת, ושמעה דיבורים מעורפלים.. היא הצליחה להבין משפט או שניים " תרדי למטה כבר , נו תרדי אני לא רוצה אותך איתי בחדר " וגם " אבא תעזוב אותה בבקשה אני מתחנן אבא " המשפט האחרון שהבינה היה פחות ממשפט , אפילו שתי מילים " שקט, אתה " המשפט הזה חזר כמה פעמים בצעקות. אבא של דניאל היה כבאי, הוא חזר הביתה רק בסופי שבוע ואת רובם בילה על המחשב, אמו של דניאל נראתה בשכונה הרבה הולכת למתנ"ס, דניאל אף פעם לא סיפר מה היא עושה שם. רומי שמעה ירידה במדרגות וכמה משיכות באף, ופתאום רומי שמעה הזזה של ידית, היא ישר קמה ועשתה כאילו היא באה לדפוק על הדלת. זה היה אביו של דניאל, דודי, "דניאלי מתוק, יש פה מישהי בשבילך, בואי חמודה תיכנסי" הוא ליטף את ראשה של רומי ופתאום נראה מקסים כזה ומתוק, כאילו לא נשמע דבר. הוא מילא לה כוס שוקו והיא התיישבה ליד השולחן. היא רצתה להזכיר לו שהיא בי"ב ולא בגן, אבל לא היה לה את האומץ. דניאל ירד למטה, היא ראתה שהוא שטף ממש חזק את הפנים למרות שהאדמומיות לא נעלמה, העיניים שלו היו נפוחות והוא הריח מבושם חריף כזה חזק, אולי של בוס. הוא חיבק אותה , בקושי והיא התענגה על כל רגע שבו היא יכלה להריח את הבושם שלו."דניאל תעלו לחדר שלך ואני ואמא נשתה פה קפה, יאללה אפ אפ " "אבל אבא בחדר .. " " אמרתי אפ אפ נכון דני ? אז יאללה למעלה " עלינו לפי פקודתו, באתי להיכנס לחדר שנראה כמו החדר שלו והוא אמר בקול רועד " אה , בואי נלך לחדר של ההורים שלי, יש שם פלזמה ענקית הכי כיף שם" " נו רגע אני רוצה לראות את החדר שלך " היא אמרה בחוסר הרגישות האופיינית לה . היא העיפה את דניאל מדרכה ואז הבינה.. יש עוד הרבה לגלות בדניאל שהיא עוד לא ידעה ..


תגובות (4)

תמשיכיייייייי!!!!!!!!1

24/06/2011 14:14

מה זה היבשות הזאתי נו

25/06/2011 21:49

נוווו תמשיכי זה מותח…

12/07/2011 23:02

אני לא אמשיך סורי .. אני קצת באמצע סיפור אחר אז אולי אני אמשיך מאוחר יותר

17/07/2011 23:19
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך