demi_direction
אני אוהבת אתכם. אתם יפים כמו שאתם, אל תשכחו לחייך ושהכל לטובה :)

חתכים .

demi_direction 23/11/2013 998 צפיות 7 תגובות
אני אוהבת אתכם. אתם יפים כמו שאתם, אל תשכחו לחייך ושהכל לטובה :)

זה לכל מי שחותך, לכל מי שרע לו בחיים…

STAY STRONG .
לא משנה באיזה מצב נפשי אתם, אם אתם בדיכאון, כבר לא רוצים לחיות.. בחיים אל תגמרו את החיים שלכם בדרך שכזו. זה שאתם חיים, זה כבר אומר שיש לזה סיבה. ה' לא ירצה להתעלל בכם סתם ככה, כל הדברים האלה רק יחזקו אתכם. בתור אחת שחוותה בריונות וסבל בחיים שלה, ותאמינו לי שזה ממש קשה מה שעברתי, הדבר היחידי שאני יכולה לומר על התקופה הזאתי, זה שאני מודה לה' שזה קרה לי ושהתחזקתי מזה. מי אני בלי התקופה הזאתי? אני אחת בלתי נראית, שאף אחד לא מכיר. בזכות התקופה הזאתי, אני התחזקתי והבנתי איך צריך להתנהג ומה צריך לעשות.
תדמיינו לעצמכם שני מצבים:
הראשון, אתם מפסיקים לחתוך. אתם גאים בעצמכם על שהצלחתם סוף סוף לעבור את זה. לא משנה מה קרה לכם, מי הציק לכם, אתם שמתם הכל מאחורה וניסיתם לשרוד ולהישאר חזקים.
אתם מתבגרים, אתם משתפים את הסיפור שלכם.. אתם כבר הופכים לאנשים חשובים יותר. אתם עוזרים לילדים שסובלים מבריונות, לאנשים בדיכאון, לאנשים עם סיפור דומה לשלכם.. אתם מצילה אנשים מהתאבדות. תדמיינו את ההרגשה הזאתי, שעזרתם למישהו. ההרגשה הטובה.
ואז, תדמיינו את המצב השני, אתם ממשיכים לפגוע בעצמכם, לחתוך.. בסופו של דבר זה גורם לסוף של החיים שלכם..
תחשבו על התגובה של ההורים שלכם, על התגובה של החברים שלכם.. התגובה של כל מי שאתכם וכן אוהב אותכם, בעצם. הם יהיו שבורים, הם אוהבים אותך. ואת איננה… בסופו של דבר, גם הם יתחילו לפגוע בעצמם. אם יש לכם אחים קטנים, הם יחשבו שזה מה שצריך לעשות ויעשו כמוכם.. או שיכנסו לדיכאון, האח שלהם איננו. ההורים שלכם ירגישו אשמים, שהייתם פוגעים בעצמכם בלי שהם ידעו, בלי שהם יעשו משהו.. החברים שלכם גם יתחילו לחתוך, החבר/ הכי טוב/ה שלהם מת.
מה אתם כן רוצים שיקרה? המקרה הראשון, הטוב, או המקרה השני, שאני לא מאחלת שיקרה לאף אחד?? התשובה בידכם.
תניחו את הסכין, ותישארו חזקים. ואל תשכחו, אני כאן בשבילכם.
אני אחת שסבלה מבריונות קשה מאוד, הייתה חותכת, הייתה חושבת על התאבדות.. ולבסוף עברה את הכל בלי עזרה של אף אחד.
הייתי בדיכאון תקופה ארוכה, לא הייתי יוצאת מהבית. אבל כשהבנתי שזו טעות, נגמלתי לבדי והצלחתי. כל אחד יכול, ואם אתם לא מצליחים לבד… אני פה…


תגובות (7)

לי את צודקת שלא צריך לחתוך, אבל יכול להיות שהם/ הן לא באמת חושבים מה נכון לעשות ובגלל כל הסבל לא אכפת להם לגמור את החיים שלהם/ שלהן.

23/11/2013 13:32

קודם כל ? את מדהימה שאת מציעה את עצמך לעזור בנושא הזה.. זה נושא לא קל, גמאני לא מזמן רק הצלחתי ״להיגמל״ מה שנקרא (:
את צודקת, לחתוך זה לא פיתרון, לכלום. מצאתי פריקה אחרת בשבילי, לצייר, לרקוד, לשמוע שירים.. הרבה עדיף על פני לחתוך ולגמור את החיים.
כל הכבוד לך שאת חזקה, למרות כל מה שעברת ! הלוואי ואנשים ילמדו ממך (:

23/11/2013 14:34

כל כך צודקת .. :)
שמח שיש עוד אנשים ( חוץ ממני ) שרוצים לקום ולעזור לאלא שקשה להם ופוגעים בעצמם בגלל זה..
חבל שאין הרבה אנשים כמוך וכמוני .. :|

23/11/2013 14:54

אני ממש רוצה שילדים מהשיכבה שלי יבינו כי יש מלא שפוגעים בעצמם וזה עצוב מעצבן וכואב ליראות אותם ככה
חשוב לי שהם יבינו שלא ככה פותרים בעיות אבל הם לא מבינים
ואפילו אני וחברה שלי בכינו כי זה ממש כואב ליראות מי שאנחנו אוהבים פוגע בעצמו
ובמצב כזה פשוט את יכולה להישבר ממש מהר גם לעשות את זה אבל אני לא מרשה לעצמי לעשות את זה יותר אז אני גם לא מיתכוונת לוותר להם להמשיך ליתמוך בהם למרות שזה קשה

23/11/2013 21:38

כל הכבוד על הכתיבה האמיצה!!! אני מאחלת לכולכם שתהיו תמיד מאושרים! תזכרו אתם רק מתחילים את החיים שלכם, ואסור לכם לתת לאנשים אחרים להשפיע עליכם או להגיד לכם מי אתם ומה אתם שווים. תשקיעו בעצמכם, תשקיעו בחיים שלכם, בסופו של דבר אתם תהיו אלו שיצליחו בחיים. והם יגדלו להיות לא יוצלחים, שלא שוים אפילו לקליפת השום.

23/11/2013 23:30

לא קראתי את הכול כי לא היה לי כוח אבל הבנתי את הפרנטציפ.

24/11/2013 12:31

פרנציפ*

24/11/2013 12:31
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך