טטיאנה אברמוב

26/11/2018 443 צפיות אין תגובות

הבנות בחוג באות אליה , כמו לגורו, טטיאנה נראית כמו דמות סמכותית אולי אפילו מלכותית. גילה אומרת לי שהיא קצת סנובית. אני לא חושבת…
היא גבוהת קומה ,בנויה לתלפיות קצוצת שיער ונראית מעולה.
נכון היא רוסיה , נולדה במוסקבה ,והיא רופאה נאורולוגית. עבדה בקופת חולים.
בעלה מקסים אברמוב עובד בתור שומר. כשהם עלו לארץ ,הוא לא הצליח בבחינות ולא קיבל תעודה של רופא. אולי אם היו קוראים לו אברמוביץ היה מצליח ,ככה אומרת בציניות טטיאנה. בכלל הציניות היא התכונה הכי בולטת אצלה . אשה חזקה, בטוחה בעצמה ומרימה את ראשה בגאון.
טטיאנה, באות אליה הבבנות , כמו הרקדניות באגם הברבורים לפרימה בלרינה.
טטיאנה תגידי , אם ואם ואם…
תדברי ברור, סופיה !
אני לא צריכה לנחש. אם זה סוד , אז חכי אחרי השיעור אני אצא לעשן ותספרי לי.
סופיה מסדרת את הקליפס בשערה הבהיר והולכת הלאה. היא תבוא אחר כך . אבל איך שטטיאנה מנפנפת אותה היא ממש לא אוהבת.
טטיאנה מתלבשת פשוט פשוט. זוג עגילי זהב מקשט את אזניה וטבעת נישואין עבה על אצבע ידה . ידיה הענוגות חפות מלק.שפתון ורוד , בקושי רואים.
אחכ היא הולכת בצעדים בוטחים לקפיטריה של ניסים.שם כבר מחכות לה כמה גרופיות.
עכשיו מגיעה גם סופיה .שערה מפוזר והיא לבושה בשחור, כמו תמיד, שרשרת זהב עבה מקשטת את צוואר הברבור שלה .היא מתיישבת ומזמינה אספרסו קצר.
טטיאנה מבקשת את הבנות לשבת ממול. יש לה דיבור צפוף עם סופיה. סופיה מחייכת. סוף סוף.היא לא מבינה , הרי טטיאנה בסופו של יום עושה להם בעצם שירות מיוחד.נכון זה לא כמו לגשת לרוופא ממש בקליניקה שלו. אבל עדיין זה קצת כמו לחפור בגוגל.
מה קורה ?שואלת טטיאנה ושואפת מהסיגריה שמהבהבת מול פניה של סופיה.
מה ? אני מפחדת. אני על דעת עצמי הפסקתי כדורים . ככה ,קראתי שזה יותר מזיק מאשר עוזר.
ככה? ומה ? באת אלי כדי שאני אאשר לך ? אומרת טטיאנה.היא מחווירה החינוך הסובייטי עם הדיסציפלינה הידועה והמושמצת יוצא ממנה בבת אחת.
מי מפסיק ? ככה על דעת עצמך?את יודעת סופיה כמה שזה מסוכן?וסופיה מרכינה את ראשה . היידה היא אומרת לה , אל תפסיקי,תחזרי מהר לכדורים. אני ממש ממש המומה ממך.
אל תבואי אלי אחר כך ותספרי לי בובעמייסס .את לוקחת סיכון "
סופיה שותה את הקפה, אומרת לטטיאנה תודה והולכת הביתה. היא כבר זרקה את כל הכדורים . וסוכר לפי דעתה זה ענין של הנפש בכלל ולא קשור לאוכל .
לסופיה כבר אין חשק להשאר עם הבנות .
טטיאנה ההמומה חוזרת גם הביתה. מקסים מחכה לה. היום יש לו משמרת לילה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך