O.G

"יומן החיים"-פרק 35:"סידורים אחרונים"

O.G 24/01/2017 613 צפיות אין תגובות

יומני היקר ארצה לספר לך אירוע חריג בחיי,אירוע ששינה רבות,אירוע ישן לפני שנים לא מעטות,עוד אירוע לארון ענק שנמצא תחת הכותרת "נקודות מפנה,ללא תרומה".
יום אחד אמא הציעה הצעה מפתה לאחר כמה תקריות הרסניות בבית שלנו,נזילות,התקלפויות של צבע מהקיר,הפסקות חשמל,בעיות עם השכנים והתחלות חדשות שלא הגיעו.ההצעה הייתה…מעבר דירה ולא סתם בעיר אלא להחליף עיר,זה הפתיע ממש,לא ידעתי איך לעכל זאת,אבל כשחשבתי על הכל ולהתחשב בנסיבות שעברתי תקופה לא כל כך קלה באותו הזמן….אניס ממלא לא דיברה איתי…הרגשתי כאילו היא לא נכונה לשמוע או לראות אותי אז פשוט זרמתי איתה…התחלנו אפילו לארוז את הבית,זה הרגיש לי הכי נכון באותו רגע שפשוט סיפרתי לכולם,פרסמתי תמונה אפילו…אבל בשנייה אחת…אפילו לא שנייה…שבריר שנייה,הכל השתנה,פתאום אניס שלחה הודעה,יותר נכון הודעות,מלא הודעות,מפוחדות,לחוצות ואפילו עצובות:"אור זה נכון??אתה עובר דירה??מה קרה??הכל טוב??"
הייתי בתהדמה, כאילו פרץ ליבי דרך חומת קרח,כמו אלו שיש האגמים,שכבת קרח שמכסה הכל,את כל מי האגם?!,כן כזאת,ליבי פרץ דרך אחת כזאת כאילו הייתה חתיכת נייר שחדר אותה סכין,לא ידעתי מה לענות לה,לא ידעתי שזה ישנה לה כך,אז סיפרתי לה הכל….אינני יודע מה עבר עלייה באותו הערב מהצד השני של המסך…מקווה שלא בכתה,בסוף הצלחתי לשכנע את אמא שלי לא לעבור…התחלתי לשנות ציונים,חיי חברה, הכל,לא יכולתי לוותר מאותה שנייה על עוד מעט אחד קטן וקצר של אניס,כי אז הבנתי למה אנשים מתכוונים כשהם אומרים "אהבת אמת",אהבה שמחזיקה אותך כשאתה נופל ומרימה אותך למעלה וגם מפילה כשצריך אבל גם מחזירה אותך למקום,היא מאכילה,משקה וגם מרעיבה,היא מלמדת ומכוונת ולפעמים גורמת לך ללכת עם סיכון כמו עיוור אבל היי זה כל מה שאנחנו רוצים ומצפים לו,אני השגתי אותה,אומנם אני עדיין הייתי בטוח שיש לה מישהו אחר מפני שזה מה שסיפרו לי,החברות הכי טובות שלה והידידים הכי טובים שלה,כולם אמרו לי "יש לה מישהו אדיוט,תוותר", "יש לה תחלה חדשה,אל תהיה חזיר ותהרוס",יכול להיות שהם צדקו,כאילו פגעתי בה מלא,רק הרסתי את הדבר הכי טוב שהיה לי בחיים,אם היא הייתה קוראת את זה…הייתי רק רוצה להגיד לה…שאני מצטער שהיא נכנסה לתוך המבוך המטעה והמסוכן הזה ושאני ממש מקווה,בחצי ממני שהם צודקים ושאת מאושרת,בצד השני רק מקווה שעדיין תזכרי אותי…,כי אני יכול להבטיח שאני אזכור אותך תמיד,האהבה הראשונה והיחידה שלי,את,אניס.
אוהב אותך אניס,אוהב לעד.
יומני היקר,.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך