O.G
אשמח לטיפה תגובות ולדעות מפני שאיני יודע אם להמשיך לכתוב או להפסיק אשמח לשמוע בבקשה את הדעות של כולם,טובות ורעות כאחד

“יומן החיים”-פרק 40 “משמעות”

O.G 13/08/2017 634 צפיות אין תגובות
אשמח לטיפה תגובות ולדעות מפני שאיני יודע אם להמשיך לכתוב או להפסיק אשמח לשמוע בבקשה את הדעות של כולם,טובות ורעות כאחד

יומני היקר זה הפעם האחרונה שבה אכתוב בך,אולי אתחיל יומן חדש אני לא יודע.
עברו עליי תקופות קשות מכל הגוונים של המכחול,מכל סוגי הצבע שזרקו החיים על הדף הנקי שלי.
עברתי איתך גם עליות מדהימות…כמו אניס…,ספרתי לך דברים שלא סיפרתי לאיש ואתה שמרת הכל בסוד.
לפעם האחרונה הזו אספר לך משהו שעברתי לא מזמן…עברתי הרדמה מלאה…חוויה מוזרה נורא…אני לא זוכר כמעט כלום,עברתי את זה בגלל שהייתה לי בדיקה בקיבה….יש לי טיפה בעיות חדשות בזמן האחרון…לכן אני טיפה אעלם…מקווה שתסלח לי…אבל זה לא בכוונה…מבטיח לך.
אני מקווה שעכשיו עם כל ההתחלות החדשות תשמע ממני רק דברים טובים,איזה טיול קטן בחול…עוד לילה מהנה עם אניס…חברים חדשים…שיהיו איתי…עד המוות…כמו "אחים" אמיתיים,אולי שלום בבית…אתה יודע…בלי עוד מריבות…,אולי החלמה מהירה…זה מספיק לפי דעתי…אההה בעצם…גם שאשרוד את בצבא בשלום…אתה יודע…גם זה חשוב.
שמח נורא שהייתה שם בשבילי…שמח נורא שעזרת לי ותמכת בי.
אני כל כך שמח שיש לי מישהי כמו אניס שתתמוך בי ותהיה איתי…ותעזור לי…ותשמור עליי…שעושה לי רק טוב כל הזמן…רק מקווה שיהיה לי איתה תמיד הכי טוב…ואם יהיה קשה אז נתגבר ביחד…ואני יודע שאני שדביק…אני פשוט אוהב אותה מאוד…וקשה בלי לראות אותה…דקה…שתיים…שלוש…וזה לא כי אני מכור…אני פשוט דואג לה בטירוף…אתה יודע למה אני מתכוון…נכון??…כש…את מרגיש שמשהו לא טוב…שאתה יודע…שהיא צריכה עכשיו מילה טיפה טובה…שאתה מקווה…שהיא מחכה לבוקר טוב…וללילה טוב שלך…שהיא…מפחדת…אז אתה רק צריך לתת לה חיבוק גדול…ואם קשה…אז תעשה הכל בשבילה…לא משנה מה…כדי שהיא תחייך עוד יום…עוד דקה…לא משנה אם תראה את החיוך או לא…בעצמך…גם אם לא תצליח…לראות אותה עכשיו…או בכלל…עדיין תהיה מאושר…כי תדע שיש לה חיוך…נו אתה מבין אותי בטח…אתה יודע…שגם אם זה דורש שלא תהיו מאושרים באותה דקה…או בכלל…אבל בגלל האהבה אתה מוכן להקריב את עצמך.
לא משנה…אני סתם חופר…לעצמי בעיקר.
אני מקווה שיהיה טוב ולא תשמע ממני עוד דברים רעים…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך