יומנה של killer queen- פרק 5- אודישנים

יש לי היום בחינות בריקוד בסגנון היפ הופ לפרסומת. כל קבוצת הריקוד מהחוג שלי הולכת לאודישן, ואני מאוד מתרגשת! ריקוד זה לא הצד הכי חזק שלי, אבל אני אוהבת את זה אז החלטתי לנסות, מה כבר יש לי להפסיד? אנחנו לא יודעות אם הבחינה תהיה בקבוצה או כל אחת בנפרד, לכן הכנו ריקוד יחד, ובנוסף כל אחד הכינה ריקוד בנפרד.

אני החלטתי לעשות משהו מיוחד ומעניין- ריקוד היפ הופ על שיר ג´אז. הריקוד יצא מגניב אבל זה סוג של סיכון, כי השופטים מצד אחד יכולים לחשוב שאני גאון אבל מצד שני הם יכולים לחשוב שאני טיפשה גמורה. החלטתי בכל זאת לקחת את הסיכון הזה, גם ככה אני לא בטוחה שאני אתקבל.

אם כבר מדברים על אודישנים, השנה יש לי המון אודישנים! כמו האודישן לריקוד, האודישן למגמת מוזיקה, אודישנים לתיאטרון והאודישן לפרויקט הנשיא. פרויקט הנשיא זה פרויקט לתלמידי כתה ח´ שמצטיינים במדעים. צריך ממוצע של 95 ומעלה בחשבון ומדעים כדי להתקבל אליו. מטרת הפרויקט לפי מה שהבנתי, היא לפתח את הדור הבא של המדענים בארץ כדי לקדם את המדע. נרשמתי לזה, אני אוהבת מדעים והממוצע שלי אף פעם לא ירד מ95 בחשבון או במדעים.

אני מקווה שאתקבל לזה, אני כל כך רוצה ללמוד שם! אני רוצה למצות את היכולות שלי כדי לתרום כמה שיותר למדינה וזו נראית לי כמו דרך מכובדת מאוד להשגת המטרה הזו. אני חולמת בעתיד לעסוק במקצוע שקשור בחשבון או מדעים, ושבצד תהיה לי להקה קטנה וחמודה.. זה יהיה פשוט נהדר! או שאולי במקום תהיה לי משפחה מוזיקלית חמודה.. כמו של המורה שלי לפיתוח קול. למורה שלי לפיתוח קול יש משפחה מאוד מוזיקלית והם הקימו יחד להקה. הם מופיעים בכל מיני מקומות והם העלו מלא סרטונים של הופעות וקליפים שלהם ליוטיוב. הם פשוט מדהימים!

אם תהיה לי משפחה מוזיקלית כמו שלה אני בטוחה שאהיה הכי מאושרת בעולם. אולי במגמת מוזיקה אני אמצא מישהו כמוני שאוהב מדעים וחשבון והוא גם מוזיקאי… והוא יהיה פשוט מושלם.. ואז נלך ביחד לאוניברסיטה ונלמד פיזיקה, וכימיה ועוד מקצועות.. ונתחתן… ונקים משפחה מוזיקלית….ונופיע ביחד…… ויהיו לנו ילדים יפים ומוזיקליים…. יעל תפסיקי! את חושבת רחוק מדי! עדיין לא התקבל למגמה ואת כבר חושבת על ילדים? איך בכלל הגעתי ממגמה לילדים? ולמה בכלל אני חושבת על ילדים? אני לא צעירה מדי בשביל זה? טוב! אודישנים! בואו נחזור לדבר על אודישנים! למה אני בכלל מדברת אל עצמי? אודישנים!!!! אוקיי, אז יש לנו גם בחינות בתיאטרון.

בקרוב נתחיל לעבוד על הצגת סוף שנה. אנחנו נעלה מחזה שנקרא "מישהו לרוץ איתו". אני לא לגמרי יודעת על מה זה.. אבל יש שם דברים שקשורים לסמים ויש שם תפקידים של אנשים שמנגנים. כמה כיף שיש תפקידים שמנגנים… אין הרבה שמנגנים בקבוצה שלנו, אז אני בטוח אקבל תפקיד שמנגן! זה פשוט נהדר! גם לנגן וגם לשחק באותו המקום זה כמו חלום שמתגשם!

היום אנחנו אמורים להיבחן על התפקידים, אבל האודישן של הריקוד היום באותן השעות. אז האודישן שלי לתפקיד יהיה בלעדי. אני פשוט אקווה שהמורה מכירה אותי מספיק טוב בשביל לדעת מה התפקיד שהכי מתאים לי, בסך הכל אני לומדת איתה קרוב לשש שנים…. אני פשוט אצטרך לסמוך עליה, ולקוות שהיא לא תאכזב אותי.
טוב אז בהצלחה לי בכל האודישנים! אני מקווה שאני אצליח להתמודד אם העומס, ושאצליח להפיק מזה תועלת. בהצלחה!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך