Anonymous10
כן, אני יודעת שזה שינוי חד מכל הקטעים הקודמים, אבל ככה אני מרגישה עכשיו. יודעת שהכתיבה לא משהו... לא הצלחתי להעביר מספיק טוב את הרגש, לא נורא.

יותר טוב ממני.

Anonymous10 02/10/2020 303 צפיות תגובה אחת
כן, אני יודעת שזה שינוי חד מכל הקטעים הקודמים, אבל ככה אני מרגישה עכשיו. יודעת שהכתיבה לא משהו... לא הצלחתי להעביר מספיק טוב את הרגש, לא נורא.

יש לי את \"החבר הכי טוב\" הכי טוב בעולם!!!
הוא הבן אדם היחיד שלא מקבל כסף על לנסות להבין אותי וגם מצליח בזה. הוא באמת מבין אותי, גם כשאני לא ממש מצליחה להבין את עצמי…
אני אוהבת לצחוק שהוא מכיר אותי יותר טוב ממני, אבל אני מתחילה לחשוב שזה נכון, אין בן אדם ששיתפתי אותו בכל כך הרבה דברים, והוא נשאר. אין. כולם התרחקו ברגע שהכירו אותי יותר מידי טוב, אבל הוא, הוא לא נרתע ממני.
הוא רגיש ומתחשב, חכם ,מוכשר בטירוף, יותר טוב ממני בהכל (באמת) והכי חשוב, סובל אותי.
סובל אותי ואת כל השגעונות שלי, את התלונות, את ההצקות, את השאלות החטטניות, את המחשבות המוזרות, ואפילו מצליח לגרום לי להרגיש נורמלית.
אני אוהבת את השיח שלנו, את התלונות, את העצות, את הייעוצים, את השאלות, את הדיונים המסעירים, את הירידות, ובכללי, ההרגשה שאני יכולה לספר לו הכל.
הוא הופך אותי לחכמה יותר, רגישה יותר, נחמדה יותר, ובין השאר, לאדם טוב יותר.


תגובות (1)

חג שמח
ממש אחלה לך
זו ברכה גדולה כשיש מישהו כזה.

04/10/2020 00:04
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך