אולימפוס
סליחה שזה כתוב הפוך, המיני אייפד עושה צרות :( זיכרונה לברכה. אם תרצו ליראות את הסירטון כיתבו ביוטיוב (youtube) וידוי של נערה בת 15 אני מקווה שזה לא יחזור. כי בכל מקום שלא הלכה, היא ידעה שבסוף היא תתאבד. דקות אחרי העלת הסירטון היא התאבדה, לא כתוב איך... אני לא לוקח זכויות על דבר, רק מוסר מסר.

ילדה אחת נגד כל העולם – סיפור עצוב – תקראו, שהדבר לא יחזור על עצמו…

אולימפוס 12/08/2014 1323 צפיות 13 תגובות
סליחה שזה כתוב הפוך, המיני אייפד עושה צרות :( זיכרונה לברכה. אם תרצו ליראות את הסירטון כיתבו ביוטיוב (youtube) וידוי של נערה בת 15 אני מקווה שזה לא יחזור. כי בכל מקום שלא הלכה, היא ידעה שבסוף היא תתאבד. דקות אחרי העלת הסירטון היא התאבדה, לא כתוב איך... אני לא לוקח זכויות על דבר, רק מוסר מסר.

אני בכיתי כשראיתי את הסרטון, וגם עכשיו לדבר על זה שובר את החתיכות שנותרו לי בלב. הסיפור הוא אמיתי, היא התאבדה, כל העולם צחק על הטעויות שלה, היא מתה כבת 15. אנשים התפללו שהיא תתאבד. אנשים הכו אותה, כינו אותה, השתמשו בה.

היא דיברה עם אנשים עם מצלמת אינטרנט, היא הכירה ודיברה עם אנשים חדשים. בבית הספר קראו לה, מושלמת. ביקשו ממנה ״לחשוף קצת״. אז היא עשתה זאת. לאחר חצי שנה נשלחה לה הודעה מבחור [לא הוזכר השם] ששם כתב ״תתני לי הופעה פרטית או שאשלח תמונות שלך בעירם״ היא בכתה, לא ידעה מה לעשות. לאחר חודש, התמונות שלה פורסמו בכל העולם.
לא היו לה עוד חברים, היא ישבה בכל מקום, בכל זמן לבד. מתפללת שאולי זה יעבור. זה נימשך כך שנה, היא עברה בית ספר. אל אמא שלה. היא כתבה שיותר טוב לה שם. היא החלה להתכתב עם בחור שאמר שהוא מחבב אותה. הוא הזמין אותה אליו, שם בביתו נושא השכיב אותה. לאחר חודש, באו חמש עשרה ילדים בגילה מבית ספרה, שם הייתה החברה של אותו בחור שפגשה, וגם הוא היה שם. היא אמרה לה ״תסתכלי סביבך, אף אחד לא רוצה אותך!״ מול כל בית הספר. מישהוא צעק ״תרביצי לה!״ וכך חברתו של הנער עשתה. הכתה אותה. היא נפלה על הריצפה, ונותרה כך. אחרי שכולם הלכו היא ירדה לביוב, בוכה, שבורה, פצועה. אבא שלה מצא אותה והחזיר אותה הביתה. בפייסבוק אותו בחור שאיים עליה יצר דף פייסבוק חדש. שם החזה שלה היה תמונת הפרופיל. אנשים ביקשו שהיא תתאבד. למשל: שתתאבד כבר! היא החלה לקחת סמים, לשתות, היא ניסתה לא אבד עם נוזל. עשו לה ניתוח שם הוציאו את הנוזל. הכל התפרסם, כל סם וכל ההתאבדות תויגו עם שמה. היא פירסמה סירטון שם כתבה דברים על כך, אני רק מספר אותם כאן. היא התאבדה, היא חתכה, היא עלה תמונה של החתכים. כל העולם בא נגדה. שמה היה אמנדה טוד… ז״ל


תגובות (13)

אולימפוס קטנצ'יק! שחכתי ממך. בכל מקרה אני ראיתי את הסרט ודבר אחד: יש לי וודאות של 40% שהיא חייה, אסביר אחר כך למה.

12/08/2014 16:55

    ספרי לי גם אם זו לא טרחה?

    12/08/2014 16:58

אני לא מכירה אנשים שלא מכירים את אמנדה טוד היום.

12/08/2014 16:57

אני יודע. כניראה שהדור החדש לא בעניים… בכל מיקרה. כתבו שהיא מתה ואני כזה פטי מאמין לפעמים… טוב… ניראה לי שאצא… ביי

12/08/2014 17:01

אני גם ראיתי את הסרטון… היא לא מתה ?

12/08/2014 17:16

יש סרטון שבו מראים אותה שרה. איפה שהו בין התגובות מישהי כתבה, לא ראיתי טוב מי אבל היא כתבה את זה, באנגלית משהו כזה: אני חייה. שיניתי את השם. אני גרה במקום אחר (לא זוכרת את הכל, אני לא זוכרת) אני העלתי שאני מתה כדי שיעזב

12/08/2014 17:48

ראיתי

12/08/2014 18:41

זה לא נכון. זאת ילדה אחרת שהתאבדה… ואמנה חיה בקנדה מאיפה היא יודעת עיברית? אל תיהיו כאלה פטים. יש תמונות של הקבר שלה… אל תקשיבו לכל דבר שיש ממנו רק אחד… היא מתה.

12/08/2014 18:43

ראיתי את הסרטון
קודם כל זה נורא ישן. שנית כל, לא מרחמת עליה. מגיע לה. זה מה שקורה כשאת לא יודעת לשמור עם עצמך. היא מגעילה אותי. וכל הרחמים על זה שהיט התאבדה בכלל לא מגיעים לה. כי אם תהיה ילדה בכיתה שלך ששולחת תמונות עירום וכו' אתה לא תרחם עליה, אתה תבוז לה, ורק בגלל שהיא בסוף התאבדה כולם מרחמעם עליה. לא מגיעים לה הרחמים! פשוט לא!

15/08/2014 01:24

1. נכון, זאת בעיה שלה. אבל את נקלעת למעשים
הרחמים באים מהתוצאות. הם באים מהאייומים,מה שינאה היוקדת לה, וכ׳ו. יש לי עוד מלא להגיד אבל כבר 2 בלילה ואין לי כוח.

16/08/2014 02:01

רק שאנשים מתאבדים הם מקבלים תשומת לב? היא סתומה. היא הכניסה את עצמה לבעיה. חוץ מזה יש מלא סיפורים כאלה או אחרים, הרעש אחרי זה רק גורם לשנאה. הדבר היחיד שמעורר רחמים כאן זה שמה שעבר לה במוח זה רק מוות, זה לא שהיא הסתבכה עם ארגון פשע, סתם כמה ילדים עם גישה לאינטרנט. כאילו שמכל מה שמתפרסם באינטרנט למישהו יהיה אכפת דווקא מזה, שבאינטרנט רק מחיפוש על עמבה אפשר לקבל 81,500 תוצאות.
בקיצור זאת בעיה שלה. היא בחרה לסמוך על אותו הבן אדם.
סורי שהתגובה שלי מעליבה ומגעילה אבל זה מה שאני חושבת…

18/08/2014 23:16

סליחה, אבל באמת שחלק גם באשמתה.
לא הרביצו לה כדי שתפרסם ולא צילמו אותה בחשאי. זו היא, היא שמסרה. לכן טכנית, האחריות על התמונות היא שלה.
אבל עכשיו בלי קשר למקרה הספציפי שלה. לפעמים הסיפורים האלה המוזרים, המרגשים, המעניינים, העצובים, פשוט מעלימים לנו את כל מה שבאמצע. מה לך לחפש קנדיות מתאבדות, אם בלי לשים לב אתה יורד קצת יותר מדי על חבר שלך? ועזבו את זה. גם אם החבר לא נעלב, הכל סבבה לו בחיים, ההורים שלו בסדר והמשפחה שלו בסדר והוא בסדר בלימודים והכל בסדר. אז מה? אנחנו חייבים לגרום לו לסבול, רק בשביל קצת תשומת לב?
מה שקורה היום שאם אתה לא מסכן או מוכשר באופן על אנושי, אין לך סיכוי. כיוון שמוכשרים על אנושיים יש מעט, קל יותר הוא לאמלל את עצמך. והכל מעודד את זה. אז אם ההורים שלי מסתדרים אחד עם השני, בסדר כלפיי, האחים שלי צייתנים יחסית, אני טובה בלימודים ויש לי 'די' חברות – האם אסור לי להיות אומללה אף פעם? האם אסור לי לצפות שיבחינו בי, כי אני לא מסכנה מספיק?
זה לא הקטע שלך, זה רק עורר אצלי את זה.

18/08/2014 23:36

    איזה בן אדם רוצה שירחמו עליו? שמרחמים עליך זה הדבר הכי מעליב שיכולים לומר לך. זה כמו שיגידו לך "אתה שונה אתה מסכן ופחות טוב לא היינו רוצים להיות במקומך" רק במילים אחרות… זה כאילו רומזים לך להתבייש במי שאתה או משהו כזה..

    18/08/2014 23:58
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך