יעל.ל.
הסיפור הוא לא אמיתי...

ילדה קטנה

יעל.ל. 27/11/2011 868 צפיות אין תגובות
הסיפור הוא לא אמיתי...

תמיד הייתי ילדה קטנה, מעולם לא היה לי שיחה עם מבוגר בלי שהייתי מבקשת לדבר איתו. אני חייה בעולם של מבוגרים, ההורים שלי בני 53 ו -55 אחיותי בנות 26 ו -30 ואני, הכי קטנה בת 11וחצי, בכיתה ו' וד"א קוראים לי נועה.
זה מעצבן שהכי קטן מבני הדודים שלי הוא בן 17 ויש לי אחיינית והמון בני בני דודים. זה מעצבן שאין לי עם מי לשחק ואין לי כל כך הרבה חברות בביה"ס, האמת אין לי בכלל חוץ מאחת שהיא הרבה נעדת מהביה"ס, קוראים לה עמית. בטיולים אין לי עם מי לשבת. בסוף אני יושבת ליד בן או עם מישהי מהכיתה השנייה.
יש לי חדר רק שלי כי רק אני גרה עם ההורים, האחיות האחרות שלי כבר נשואות ולהכי גדולה (שהיא בת 30 וקוראים לה יערה) יש לה בת. אבל הם גרים רחוק אז אני רואה אותם פעמיים בשנה.
ואחותי השניה (שהיא בת 26 וקוראים לה נופר) יש לה רק בעל והיא נשואה לו שנה וחצי.
יש לי עוד חברה שהיא לא בכיתה שלי וגם לא בבית ספר שלי. היא בכיתה ז' וקוראים לה יעל.
אנחנו רבות כל שני וחמישי אבל נפגשות כל יום ומשחקות ב'משחק השיעמום' וגם ב'הטרדת אנשים שנוהגים'- אנחנו מנופפות ועושות פרצופים מצחיקים לכל מי שעובר עם האוטו בכביש, וגם לפעמים למי שעובר ברחוב. והיא מספרת לי הרבה על הכיתה שלה.. על זה שיש ילדה בכיתה שקוראים לה אנה והיא דבקת אליה ואל החברות שלה כל פעם וככל הנראה היא הכי לא מקובלת בכיתה.
הסיפור שני אספר לכם היום הוא סיפור על מריבה גדולה יותר מהמריבות הקודמות שלי ושל יעל:
זה היה ביום בהיר אחד..האמת לא, היה גשם. הקיץ קוץ לפני זה היא אמרה שאני אתקשר אליה כשאני חוזרת מבית הספר אבל באותו יום אני שכחתי להתקשר.. אז היא התקשרה אליי:
אני: "הלו?"
יעל: "למה לא התקשרת אלי?"
אני: "וואי, אני שכחתי!"
יעל: "אני לא אתקשר אלייך יותר אם א תתקשרי אליי.."
אני: "אל תאיימי עליי, טוב?!"
יעל: "מעצבנת… ביי!" וניתקה
היא הייתה ממש כועסת, כאילו מה קרה?! כולה לא התקשרתי ושלא תאיים עלי!
בערב ראיתי סרט ממש יפה אז רציתי לספר ליעל, אז התחברתי לפייס, והיא מחוברת! אז כתבתי לה:
אני: "ראיתי סרט מזה יפה! <3<3<3
יעל: "איזה?"
אני: "יום בקיץ חם"
יעל: "נראה לי שראיתי אותו, לא?"
אני: "זה חדש איך ראית?"
יעל: "מה פתאום?! זה ישן…!"
אני: "לא, זה חדש! את בטח מתבלבלת עם "יום לוהט אש" ממ?"
יעל: "טוב שיהיה… אז איך אמרת שקוראים לזה?"
אני: "יום בקיץ חם"
יעל: "טוווובבבבב!!!!!!!"
אני: "תכתבי בגוגל לצפייה ישירה"
יעל: "כתבתי.."
אני: "את רוצה שאני ישלח לך קישור?"
יעל:" "את נהיית מעצבנת כמו אנה! וזה לא טוב!!! את לא מקשיבה לי! ביי.."
אני: "מה?? למה ביי? את מעצבנת!!!! אני נתתי לך סרט כדאי שתראי וזה התודה שלך?? את פשואט נצלנית!! אני לא מדברת איתך יותר בחייים!!! יואוו איזה מעצבנת!!!!"
כעסתי עליה מאוד!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך