גלעד שליט כבר לא ילד של שני הורים אלה ילד של כולם...

ילד של כולם..!

23/09/2011 951 צפיות 21 תגובות
גלעד שליט כבר לא ילד של שני הורים אלה ילד של כולם...

יש באיזשהו מקום בעולם,
ילד, ילד של כולם.
ילד שכבר מזמן שכח מזה לחייך ולצחוק,
ילד שכבר 5 שנים נמצא בצינוק…
ילד שמשפחתו נחרבה,
בגלל שהמדינה לא ערבה.
ילד שאיבד את חיוו..!
בשביל שאנו לא נאבד את חיינו..!
אותו ילד מחכה לנו…
אז למה אנחנו מחכים ?
ג-ל-ע-ד ע-ד-י-י-ן ח-י !!!


תגובות (21)

הגעתי לשורה השלישית והבנתי במה מדובר.
אם למדינה באמת היה אכפת מלשחרר את גלעד, הם לא היו עושים ממנו כ-ז-ו מהומה.
אומרים שמה שבה בשקט בה בטוב – ואני ייתן לך דוגמה:
אני עכשיו מנהל מכירה פומבית, ואני מציאה מכשיר חדש ומשוכלל ( והוא גלעד שליט ).
המחיר המינימלי הוא… 1,000 שקלים (בואי נאמר.. 5 מחבלים? ) שזה לא מחיר עד כדי כך גבוה. זה מחיר שאפשר לעבור בשתיקה.
ואז בא איש שרוצה לקנות את זה בעד 1,000 שקלים. לאיש הזה אסור לבזבז יותר מ-1000 שקלים עבור המכשיר, כי אז תהיה לו בעיה כלכלית ( במדינה – בטחונית ).
פתאום בא איש שאין לו בכלל את היכולת לקנות את המכשיר ( איש פשוט מהעם ) ומציע עליו סתם ככה מחיר גבוה יותר ( מתחיל לפתח מהומה על גלעד, מושך המון צומת לב ). בא המוכר ואומר לעצמו שאם מישהו רוצה כל כך הרבה כסף ( בואי נאמר.. 3,000 שקלים שזה 15 מחבלים לפני הדוגמה ) אז כדאי לעלות את המחיר.
והנה, לאט לאט האיש הזה תפס את קנה ליבם של האנשים ובאמת גרם לעוד אנשים לבוא. בסופו של דבר – הגיעו יותר ממליון אנשים למכירה. והמכיר החדש עמד על 50,000 שקלים. לאיש שרצה מלחתחילה לקנות את המכשיר, האיש היחידיה שיכול היה לקנות אותה ( האיש הזה הוא ראש הממשלה ) כבר לא יכול להרשות לעצמו דבר שכזה.

אם באמת הייתם רוצים את גלעד – הייתם עוזבים אותו בשקט.

23/09/2011 13:03

כמה אפשר לעזוב בשקט אי אפשר להתעלם מילד שחטפו אותו בזמן שחרף נפשו למען הארץ שלנו ולמעננו אני רואה אותנו את כל אחד ואחד מאיתנו אחראים לכך שגלעד לא פה ואנו צריכים לעשות הכל למענו למרות שאין לנו הרבה מה לעשות אבל כרגע מה שיש לעשות זה רק להזדעות עם המשפחה..!

23/09/2011 16:12

לא, מה שאנחנו עושים כרגע זה מעלים את מחירו – את בכלל קראת את הדוגמה?
המחיר של גלעד לא היה כל כך יקר עם לא ידעו כמה שחשוב לנו שהוא יחזור.
תזכרי את זה יובל – זה שאת לא עושה מהומה מגלעד, זה לא אומר שלא אכפת לך ממנו.
נניח וביבי יסכים להחזיר את גלעד בעד כל כך הרבה מחבלים ( מדובר בעשרות מחבלים ), את יודעת כ-מ-ה הרוגים יפצועים יהיו לנו ? מה תעדיפי ?
ושוב אני מזכיר לך – כל זה לא היה קורה אם רק הממשלה הייתה לוחצת להם על החזרו של גלעד. כך גלעד בכל זאת היה חי – והמחיר תמורתו היה הרבה יותר נמוך.

24/09/2011 02:34

קראתי את הדוגמא… ואני לא חושבת שלהביע את דעתי בנושא זה אומר לעשות מהומה ועוד דבר אני חושבת שהמדינה שלנו והצבא הם אלו שאמורים להיות אחריאים לכך שגלעד יהיה פה כי מי ששלח חייל לשדה הקרב צריך גם להחזר אותו משם… תחשוב רגע שזה לא היה גלעד שליט אלה בן משפחה שלך חס ושלום, אתה היית יכול לשבת בשקט ולא לעשות מהומה… אני לא מאחלת לאף אדם בעולם לחוות את מה שהמשפחה הזו חווה..!

24/09/2011 03:33

אל תתווכחו על פוליטיקה פה, זה לא המקום. לכל אחד יש דעה משלו על נושא גלעד שליט, וכל אחד מכם צודק… נהנתי מאוד מהשיר, אני ממליצה לך (יובל) לנסות לכתוב סיפור פוליטי, את תהני.

24/09/2011 03:36

תודה רבה, אני שמחה שאהבת ואני אקח את עצתך..:)

24/09/2011 08:04

אני מסכימה עם סהר.
וכן, אני ממש רוצה שגלעד יחזור.
אבל כל ההפגנות, הסטיקרים הצעדות סתם מוציא אתכם טיפשים.
האמת?
אתם יוצאים חרא של אמות.
רוב הסיכויים שגלעד לא יחזור אם תמשיכו ככה!
אתם בדיוק כמו כל האלה מהדוגמא של סהר-
אתם עושים מהומה ומעלים את המחיר סתם!
*ס ת ם!*
ובוא נחשוב מה יקרה אם יסכימו לשחרר אותו תמורת כל המחבלים שאתם רוצים שישחררו בשבילו…
אז כן, גלעד יהיה מאושר במשפחתו אבל מי אמר שאחד מהמשפחה שלו לא ימות בפיגוע שנוצר ע״י אחד מאלה ששוחררו בשביל גלעד?
או גלעד עצמו?
קצת אירוני את לא חושבת?
ונראה אותך מדברת על שחרור מחבלים שרצחו אנשים חפים מפשע,
מה את היית אומרת אם היו רוצים לשחרר את מי ש*רצח* מישהו/י שהיו קרובים אלייך?!
את יודעת כמה נורא זה לחשוב שהוא מסתובב חופשי?!
אולי במקום להשקיע בקמפיינים שיעלו את המחיר של גלעד תעשו קמפיינים ליהונתן פולארד?!
את יודעת מי זה?
אני מניחה שלא.
תני לי להסביר בקצרה.
יהונתן עבד במודיעין המאריקאי שגילה מידע על איראן שחשוב למצב הביטחוני של ישראל ושאמריקה הייתה *מחוייבת* להעביר לישראל לפי הסכם ביניהן.
בהתחלה פולארד ניסה לגרום לאמריקה להעביר את המידע אבל מכיוון שראה שזה לא הלך העביר את המידע בעצמו.
פולארד נתפס ונידון למאסר עולם.
26 שנה הוא נמצא בכלא ועובר עינויים.
כשאבא שלו נפטר לא ממזמן, לא הסכימו לו לצאת להלוויה.
לשבת על אבא שלו שבעה הוא לא יכל.
הפעם הראשונה שהוא יצא מהכלא בכל הזמן הזה היה לאשפוז בגלל שמצבו הבריאותי היה כ״כ ירוד שהייתה סכנה לחייו.
26 שנה ובקושי עושים בשבילו משהו.
בתמורה לשחרורו אמריקה לא דורשת משהו.
רק צריך להבהיר לה שאנחנו רוצים את פולארד בבית.
שזה חשוב לנו.
אבל במקום לעשות את זה אנחנו סתם מעלים מחיר של מישהו אחר וגורמים לעיקוב שחרורם של שניהם!!!!
מה הפאקינג טמטום שבזה?!
אני לא יודעת, תגידי לי את.

24/09/2011 15:05

לכל אדם יש את דעתו … אני בסך הכל הבעתי את דעתי וכמו שכבר אמרתי לנו אין יותר מידי מה לעשות בנושא חוץ מלהיזדהות עם המשפחה הכואבת ולא נעים לי לומר זאת אך אני חושבת שכיום גרוע המצב של גלעד כרגע מאשר מצבו של אדם מת… אדם מת משפחתו יודעת מה עלה בגורלו אך משפחה שלא יודעת מה קורה לילד שלהם שהם לא יודעים אם הוא חיי או מת לדעתי האי וודעות הזו קשה בהרבה … ושוב אני אומרת זאת רק דעתי..!

25/09/2011 09:30

סהר! אני לא מבינה אותך!
חייבים להחזיר את גלעד, חייבים!
ועכשיו במיוחד. הילד הגן עלינו!
ואיך אנחנו מתנהכים? ממשיכים, מזלזלים. עוברים הלאה

11/10/2011 12:39

**מתנהגים

11/10/2011 12:40

אני לא מבינה על מה אתם רבים !
צריך להחזיר את גלעד ויהי מה !

11/10/2011 12:44

אני רק אומר שצפויים לנו מאות הרוגים בחודשים הקרובים.
מי יודע מה יהיה?
אבל שלא תביני אותי לא נכון – בטח ובטח ובטח שאני שמח שהוא חוזר.
אל תעזו לחשוב שאני לא שמח שזה קרה, וכנראה שכן – אחרי שהתעקשנו להראות למחזיקים בו כמה אנחנו רוצים בו – זו העסקה הכי טובה שניתן להשיג.
חבל מאוד לפי דעתי שרק עכשיו הוא חזר ובמחיר שכזה ואילו יכול היה לחזור לפני זמן רב ובמחיר כואב הרבה פחות.

11/10/2011 13:04

אני אם לקסיי ..

11/10/2011 13:16

ערב טוב לכולכם
הערב התבשרנו בצורה מאד מאד אמינה כי בעוד ימים ספורים גלעד ישוב הביתה אלוהים הוא ישוב הבית לאחר למעלה מ- 5 שנים ואוו איזו התרגשות הלוואי וזה יהיה אמיתי ונכון והלוואי שהוא ישוב בריא ככל שניתן אמן ואמן ואמן !!!!! נחזיק אצבעות כי העיסקה אכן תפרוס כנפיים ומהבור החשוך והמבודד יגיע גלעד שליט לחיק משפחתו אמן ואמן לו יהי♥♥♥♥♥♥♥ בקי מתה מהתרגשות

11/10/2011 13:23

גלעד עדיין חיי..:) והוא סוף סוף חוזר… אני חושבת שגלעד הוא הוכחה חייה שיהודי אחד שווה יותר מ1000 ערבים…

14/10/2011 04:19

ו – 1000 ערבים יהרגו 5000 יהודים. לא חבל?

14/10/2011 04:32

יובל, בן אדם לא יכול להיות שווה ל 1000 אנשים אחרים.
אין אדם ששוויו יותר גדול משל אדם אחר, אין דברים כאלו.
אם את כל כך דבוקה בזה, אז בסדר. גם בתלמוד למדו על כך שאפילו הבן אדם הכי מוכר בעולם לא יהיה שווה לשני אנשים פשוטים.
לא משנה מה המקור – תדעי לך שחיי אדם לא שווים ל – 1000 של אנשים אחרים.

החדשות הטובות בזה שגלעד חוזר הן ש… הוא חוזר.
החדשות הרעות הן שצפויים לנו מאות הרוגים.

14/10/2011 04:47

אני מקווה לא למות!!

14/10/2011 04:55

אור, קודם כל אני חושבת שאדם שגורלו הוא למות ימות גם אם זה יהיה בפיגוע וגם אם זה יהיה בדבר אחר, וסהר אני חושבת שכן יהודי אחד שווה אפילו יותר מ1000 ערבים וכן אתה צודק שכולנו שווים וכל זה אבל זאת עובדא שגם הערבים עצמם מודעים אליה כי אם כולם שוים למה אנחנו משלמים אלף מחבלים ומקבלים רק חייל אחד? את התשובה לשאלה הזאת שני העמים יודעים, אנחנו מוכנים לשלם על חייל שלנו אפילו יותר מאלף מחבלים וגם הערבים יודעים שגלעד מבחינתנו שווה להרבה יותר ממה שהם דורשים, "כל המציל נפש אחת מישראל כאילו הציל עולם ומלואו", הפסוק הזה רק מוכיח שיהודי אחד שווה עולם ומלואו… ותאמין לי שאף אחד לא רוצה להרגיש את האובדן הזה , סהר אתה איבדת מישהו קרוב אלייך פעם? אני כן איבדתי תאדם הכי קרוב אליי. ואני חושבת שאם אפשר למנוע את הסבל הזה ממשפחה שלמה אז אנחנו צריכים לעשות זאת, ואת החללים שנהרגו אף אחד לא יחזיר אבל אם לנו יש הזדמנות להציל חייל אנחנו מחוייבים לעשות זאת… גם ם ההשלכות של זה עלולות להיות חמורות…

14/10/2011 05:35

לא. הם צוחקים עלינו. הם פשוט לא מאמינים שאנחנו נותנים להם 1000 אסירים תמורת חייל אחד. יש להם תפיסה שונה שם.

14/10/2011 05:48

תשמע סער, אם לנו יש אפשרות להציל חייל שכל פשעו היה שרצה לשמור עלינו אני חושבת שאנחנו צריכים לעשות זאת ומחבלים האלו שאנחנו משחררים תאמין לי שאני יודעת טוב מאוד שהם רוצחים והכל אבל אלה שמתו כבר מתו הם לא יחזרו… לנו יש הזדמנות לחסוך את הכאב הזה ממשפחה שלמה אני חושבת שאנחנו צריכים לעשות זאת וגלעד שליט שווה יותר מאלף מחבלים , כי הם רוצחים רעים, הוא בסך הכול חייל חף מפשע שרק רצה לשמור עלינו. הם אנשים חולי נפש שאוהבים להרוג לראות כאב של אחרים, גלעד הוא ילד שלא חטא..! זאת הסיבה שהוא יותר שווה מהם בהרבה…

14/10/2011 06:01
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך