כמה קשה למצוא מישהו שיבין…

Bleed angel 12/01/2013 717 צפיות 8 תגובות

אני לא יכולה עם זה…
אני תקועה בדיכאון עמוק מאוד כבר הרבה זמן, הרבה יותר עמוק ממה
שנדמה לכולם, וכשחשבתי שהוא עבר, טוב, טעיתי.
די קשה להחזיק את כל הרגשות בפנים.
ומה בסה"ך ביקשתי?
רק מישהו שיבין אותי ויהיה מוכן להקשיב לי.
בקשה אחת.
כניראה בקשה אחת יותר מידי.

-תודה לכל מי שקרא את זה למרות השיעמום והרצון לצאת מ"ספור החיים" המטומטם הזה :)-


תגובות (8)

א. זה לא סיפור חיים מטומטם. זה סיפור החיים שלך, והוא לא יכול להיות מטומטם.
ב. לא ביקשת יותר מדי בכלל, פשוט לאנשים לפעמים קשה להתחבר לבעיות שהן לא שלהם. קשה לאנשים לשים את הבעיות שלהן בצד ולתמוך באמת במישהו.
ג. אני מבינה את התסכול שלך. הדיכאון נראה כמו חור שחור שאי אפשר לצאת ממנו. אבל אפשר. מניסיון.

אולי תנסי לחשוב עם עצמך. קחי לעצמך יומיים, אם את רוצה ומרגישה שזה הכרחי אל תלכי לבית ספר ביומיים האלה. תחשבי סתם על החיים שלך. על הדברים שהיית משנה בהם, על דברים שהיית משפרת. תנוחי מהכל, מהחברות, מהמורים, מהשיעורים, ואפילו מהמשפחה קצת. תני לעצמך לנוח.
הדיכאון יכול לעבור, ותמיכה מצד מישהו יכולה מאוד לעזור לך להתגבר, אבל הפתרון לדיכאון הוא את. זו החלטה שלך. תחשבי ממה נובע הדיכאון הזה, ואז תחפשי דרכים לפתור אותו. גם אם זה משהו שהוא לא הגיוני, כמו ללכת להרוג דרקון או משהו.. למי אכפת, ככה את חושבת.

אם את צריכה תמיכה, אני חושבת שהאתר הזה יתן לך אותה. פה הרבה יותר קל לאנשים לעזור, או להיעזר. במקום שלא רואים אותם, ותכלס לא מכירים אותם בכלל. פה קל יותר להיפתח. אולי תוכלי להשתמש בזה :)

12/01/2013 12:00

:)
תודה…כניראה חח D:
וגם…נחמד לראות שיש אנשים מתחשבים :)

12/01/2013 12:08

זה לא משעמם ולגמרי מובן! כל אחד צריך משהוא שיבין אותו, משהוא לחלוק איתו… ואם אין, אתה פשוט שוקע! בתקופה שלי לא היה אף אחד ניהלתי יומן, קצת הרגשתי דפוקה מזה שאני כותבת אל עצמי אבל זה היה משחרר, וגם אף אחד לא שפט אותי, אבל לפעמים אתה צריך משהוא, אדם אמיתי שפשוט יקשיב, ואם צריך אז אני בטוחה שכאן יהיה לך אוזן קשבת אם תחליטי לכתוב משהו… העיקר להיות בשמחה ולמצוא נקודות אור ביום שהיה, לפעמים קשה אבל תמיד אפשר למצוא!
גם מוזיקה עוזרת, אבל מוזיקה שמחה, לא של דיכאון שקובר אותך עוד יותר עמוק…(מנסיון)
אבל אני בטוחה שתמצאי אנשים קשובים באתר.
לילה טוב

12/01/2013 12:09

למה מטומטם?!דברים כאלה הם האחרונים שיהיו מטומטמים!
בתור דבר ראשון את צריכה להפסיק לחשוב ש"הסיפור חיים" שלך מטומטם.כי הוא לא.
גם אני הייתי,להגיד לך תאמת,לא הכי במיטבי בימים אלו,מכל מיני סיבות.אבל אני אף פעם לא אגיד שיש לי סיפור חיים מטומטם או משעמם או לא יודע מה.
תאמת?אני פשוט מסתיר את הדכאון במסכה של צחוקים ושיגועים.תנסי,זה משחרר.
וכמו שלוסי כתבה שם למעלה,את באמת יכולה לספנות אל כל אחד ואחד פה.כולם פה יעזרו לך בכל מצב:)

12/01/2013 12:10

גמלך,
ו…כניראה יש כאן הרבה אנשים עם ניסיון מה…
בכל מקרה תודה :)

12/01/2013 12:12

קודם כל,זה חשוב-ולא מטומטם.
ונכון,באמת קשה למצוא מישהו שיבין,אבל בהחלט אפשר.
לכל אחד יש את רגעי הדכאונות האלה,
וככל שאתה מעמיק בהם ומאבד את התקווה… אתה טובע בבריכה השחורה הזו.
לפעמים באמת נראה שאתה רחוק מלצאת מזה,אבל תאמיני לי(מנסיון),שאפשר.
אולי את פוחדת שאף אחד לא יבין אותך,אולי את סגורה וקשה לך להיפתח,
אבל את תמיד יכולה לכתוב.תמיד.אנחנו אלה שנקשיב,לא?
אני מקווה שתצאי מהדיכאון הזה,
ותשחררי אותו והוא אותך,
מחזיקה לך אצבעות!

12/01/2013 12:13

הקדימו אותי:)

12/01/2013 12:15

יואו…תודה :) ברצינות, כשאנשים עם ניסיון (או בלי) כותבים, זה עושה הרגשה מה זההה טובה D:
(טוב וגם זה שקיבלתי 100 במיקצוע שאני גרועה בו וגיליתי רק עכשיו אבל זה ספור אחר XD)
באמת, תודה, אתם לא יודעים כמה חשובה כל מילה במצבי 3>

12/01/2013 12:34
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך