קצת שיחרור רגשי

כן, אני כן!

17/07/2013 841 צפיות 9 תגובות
קצת שיחרור רגשי

תחשבו שאנשים לועגים למה שאתם אוהבים. שאתם ממש אוהבים משהו, אבל אנשים היו אומרים שזה לילדים קטנים. לפעמים אנשים לא נותנים הזדמנויות לדברים אחריםן בלי שהם ראו אותם, שוללים מההתחלה. תחשבו, האם עשיתם כך למישהו?
טוב, ככה זה קורה להרבה אנשים בארצנו, אני לא אדבר על כל התופעות של המקרים האלה, אלא אל המקרה הקרוב אלי, המקרה שקורה לי.
אני אוטאקו.
הרבה מכם לוודאי חושבים "מה זה אוטאקו?"
אוטאקו הוא איש שאוהב אנימה , מנגה, משחקי אנימה וואקלויד וכ'ו. אנחנו האוטוקואים רואים אנימות, קוראים מנגות , משחקים במשחקי אנימה לפעמים ושומעים שירים של אנימות או של דמויות התוכנה וואקלויד. אנו נהנים מזה, אבל אנשים בחברה שלנו, לא כל כך אוהבים אוטאקואים ואף צוחקים עליהם…
אני לא מתייחסת לאנשים שצוחקים על מה שאני עושה, אבל עדיין, זה די מעצבן שאנשים לא מקבלים זאת.
אני בטוחה שרובכם מעריצים משהו או עושים משהו הרבה, מה ההיתם עושים אם אנשים היו צוחקים על זה? דיירקשנית, סלינטורית , בליברית או כל מעריצה אחרת, מה הייתן עושות אם למשל הזמר שלכם לא היה מפורסם וילדים בכיתתכם היו צוחקים עליו? לא נעים נכון? ככה האוטאקואים מרגישים. ולא רק האוטאקואים, הרבה אנשים שצוחקים על מה שהם מעריצים או אוהבים. אני בטוחה שלא הרבה באמת יקראו את הסיפור הזה, אבל עדיף לנסות, אולי משהו ישתנה וכמה אנשים ינסו גישה, בשביל שאנשים יוכלו לקבל קצת תמיכה במה שהם אוהבים:)
אולי אני לא מתייחסת לכך, אבל אולי יש אנשים שנפגעים מזה.
אז קדימה, נשמנה שינוי קטן לגדול^^


תגובות (9)

מסכימה.

17/07/2013 16:32

אני מסימה איתך לגמרי זה קורה לי …
ואני מכירה כמה אנימות כאלה ישנות והאהבתי
אני אמשיך לחפש ולראות ולהתעניין יותר : )

17/07/2013 17:27

מסכימה ממש

18/07/2013 01:36

מסכימה לגמרי :)
למרות שאני כבר לא אוהבת אנימות, הרבה פעמים אומרים על דברים שאני אוהבת שזה לילדים קטנים, מבלי שהם אפילו יודעים מה העלילה של מה שאני רואה ואוהבת,
ואת זה אני לא סובלת בכלל!
כאילו, אתם אפילו לא יודעים איך קוראים לדמות הראשית, אז מי אתם שתחליטו אם זה טוב או לא, ומה הגבלת הגילאים של זה? -.-

18/07/2013 06:19

לי לא אכפת מה אנשים חושבים על הטעם שלי אלא כן הם אומרים משהו שבאמת אי אפשר שלא להתעלם ממנו. מזל שאני לא מספר לאף אחד שאני אוטאקו. רק לחברים ואוטאקואים אחרים וכאלה. ואני אישית שונא את ביבר ואת וואן דירקרשן אבל אני לא לועג למי ששומע אותם.

18/07/2013 12:20

אהבהשלי את כלכך צודקת♥
יא מוכשרת♪

25/07/2013 15:04

מסכימה, וזה לא רק לגבי אוטוקואים לצערי… אני בין האלה שאוהבים את *כל* מה שבדרך כלל שונאים..
אבל ברגע שמכירים עוד אנשים שהם כמוך (במקרה הזה אוטוקואים), נהיה הרבה פחות אכפת מהמעצבנים…
(ותאמיני לי יש המוווון ואני מכירה המווון חח)

30/07/2013 12:24

אני אוטאקו שמתעבת וואקלויד , אני יותר מתחברת עם טוהו.
קרה לי הרבה פעמים , בעיקר מדיירקשניות\בליבריות\סלינטוריות וכ'ו..

30/07/2013 12:27

תודה רבה לך אני ממש מבין אותך את צודקת לגמרי אני מעריץ גדול של כול הדברים היפנים, אבל כול מי שמכיר אותי חושב שזה מוזר ואפילו לא נותנים לזה ניסיון, אני מעריץ גדול של ווקאוליד אבל כול מי שחושב שזה מוזר אז זה לא זה כמו לשמוע שיר באנגלית בשבילי( לא רוצה להשויץ אבל בשבילי זה כמו אנגלית בגל שאני יודע קצת יפנית רק כדי שזה היה יותר מובן) רק בשפה שנוה זהו.

03/06/2015 20:07
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך