כניראה שזאת היא אהבה..

17/11/2011 650 צפיות 2 תגובות

נבחרת!!! נבחרת לאהוב… לא לשנוא, לא לחבב!! אלא לאהוב!! אהבה.. יש פירוש למילה כזו??? יש תיאוריות שונות.. אני אוהבת ככה אני מרגישה.. רק אוהבת!! גם כשאני שונאת אני אוהבת… מוזר?! לא אצלי!!! תמיד מחפשת אהבה..!! תמיד מוצאת! אבל הפעם?!?!?! ניראה שזה לא עובר לי.. אני פשוט מאוהבת ולא שאני באמת יודעת מה הסימנים המזהים .. ניסיתי להכחיש אבל ניראה לי שזה לא עובד.. אני עדין מנסה להכחיש אבל פחד יותר גדול נופל עלי כשאני יודעת שעוד 20 שנה אני התעורר ואגיד אני עדין מאוהבת באותו אדם!! למה פחדתי אז כל כך?? למה לא חייגתי?? למה לא נלחמתי?? למה אז עזבתי?? למה ולמה ולמה??? מפחיד להתעורר ככה פתאום מתשהו.. נכון???!??? פשוט אלוקים ברא אותנו עם כל כך הרבה אגו שלא עוזר ורק הורס.. אבל הפחד הזה להתמודד מולו הורס אותי!! אולי הפחד של מה יקרה ואולי זאת היתה טעות?? ואולי לא היתי צריכה לבזבז שוב את זמני על האהבה הזאת?? אולי היתי צריכה לוותר ולהמשיך הלאה?? אני אפילו לא יודעת.. אבל הפחד הזה משגע אותי.. אני לא מצליחה להבין האם זאת אהבה!! וזה לא שמישהו יכול לבוא ולהגיד כן זאת אהבה (או שלא) זה לא יעזור אני פשוט ממוטתת מהמחשבה שאני לא יודעת מה זה באמת!! וזה לא עובר וזה רק מתגבר!! ואולי זה מזק ואולי זה מועיל לי אבל אני עמוסה כ"כ שאני לא מצליחה להבין מה איתי?!?!?!?! קיפייייייייייייייייייייייייי מאוהב!!!!!!!!!!!! הוא מאוהב!!!!!!!!!!!!!!!!! קיפיייייייייי בבקשה…… תחליט!!!!!!!!!!!!


תגובות (2)

היי אנחנו בעלות אותו שם! אהבתי! יש לך שם מהמם כמו הסיפור שלך!!!!!!!!

חחחחח…

18/11/2011 06:11

היי קרן מקסים תמשיכי בקי ♥

19/11/2011 03:21
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך