אביגיל מאליק ס'ההה
מקווה שאהבתם ו.... תגיבו..

לאהבות חיי (מכתב שנרשם לוואן דיירקשן והייתי חייבת לפרסם את זה כי… סתם) מקווה שאהבתם

מקווה שאהבתם ו.... תגיבו..

(אל תשימו לב לז'אנר)

לאהבות חיי
וואן דיירקשן יקרים שלי אני נמצאת בצד אחר של העולם רחוקה מאוד ממכם שפת האם שלי שונה משלכם איני מכירה אתכם אבל בכל זאת אני ♥ אתכם. לעולם לא ראיתי אתכם במציאות ולעולם לא תראו אותי איני מכירה אתכם אישית וגם אתם לא אותי בחיים לא חשבתי שתפנו את מבתכם אלי ואני עדין לא מבינה למה אני כ"כ ♥ אתכם אני מרגישה כ"כ מחוברת אליכם ואני בחיים לא חשבתי שאוהב עד כדי כך אנשים שאיני מכירה אישית קחו לדוגמה:
זאין מאליק- עד מלפני חודשיים בכלל אל הכרתי אותך ולא ידעתי עליך כלום לא ידעתי מה שמך אבל כעת אני יודעת עליך הכל אני מאוהבת בך קשות אני אוהבת את הטוב לב שלך אני כ"כ אוהבת את היופי שלך ואת החיוך היפה הזה אני חושבת שאתה מושלם. הרבה לא אוהבים אותך וזה מעצבן אותי ובאמת למה לא לאהוב אותך? אתה מקסים ברמה לא רגילה חתיך עולם ועוד… אני בכלל לא ראיתי אותך ולא דיברתי אתך אבל אני מאוהבת בך אבל איך זה קורה? (זה מעסיק אותי כבר זמן רב)
לואי טומלנסון- גם אותך לא הכרתי עד מלפני חודשיים ואני כ"כ אוהבת אותך אני אוהבת בך: את היופי הזה את הקול המהמם את ההתנהגות של הילד בן 5 את הכוח ללכת לבתי חולים ולשמח ילדים זה כ"כ מרגש אותי. חולה עלייך
נייל הורן- יפה שלי האפרוחי שלי אני כ"כ ♥ אותך ואוהבת בך: את החיוך המעלף הצחוק שמפיל מיופי הקול הנדיר והעניים האלה זה הדבר הכי יפה שקיים ואיך שאתה מתלבש הכובעים והגופיות אוייייי פשוט להתעלף אני love את זה אבל מה שהכי מבאס אותי זה למה אתה ולואי שרים כ"כ קצת??? למה?. אתה יודע כמה זה מעציב אותי זה גורם לי לבכות. פעם אחת הארי וזאין רצו לחלק חתימות למעריצות וביקשו ממך שתבוא איתם. ואתה לא הלכת ואמרת שבמלא אף אחד לא אוהב אותך… ואם אני הייתי רואה אותך ברחוב ברור שהייתי חוטפת אותך!
ליאם פיין- יקירי חולה על השיער שלך ועל היופי הזה אני כ"כ ♥ את זה שאתה כזה מאמי אני בחיים שלי לא חשבתי שאוהב אותך מזה שאתה חמוד, חתיך עולם אבל אני קצת עצובה למה גזרת את השיער המושלם הזה זה ממש מבאס אני כ"כ אהבתי את השיער שלך באקס ספקטור אבל הרסת אותו וזה עצוב לי :(
הארי סטיילס- חביב הבנות הארי חולה על הגומה הזאת הצחוק הזה ועל השיער שמפיל אותי מרוב יופי אוהבת את הקול המעלף הזה איך אפשר שלא לאהוב אותך י'מתולתל אחד… בקיצור אני ♥ אותך.

אז… יפים שלי אני יודעת שבחיים לא תקראו את המכתב הזה אבל אני חייבת להוציא את מה שיש לי בלב אני אכתוב מידי פעם כדי להוציא את זה מהלב ומקווה שיום אחד אצליח לראות אתכם אוהבת מאוד:
~אביגיל~
ואלי יום אחד זה יהיה :
avigil malik


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך