לאהובי

nameless500 13/10/2014 1844 צפיות 4 תגובות

לאהובי, אהבת חיי היחידה, לחטא הגדול ביותר שלי, לאושר הכי גדול שלי. אני מודה לך אהובי על תקופת חיים מדהימה מלאת אושר, אני מצטערת על הטעויות שעשיתי, על ששיקרתי ובגדתי בך. אני מצטערת שלא יכולתי להיות חזקה יותר ולומר לך לא, כי אהבתי אליך עיוורה את שנינו, אני מצטערת שבגדתי בך כשהיית צריך אותי אין כפרה לזה אבל הגנתי על עצמי, הייתי צעירה ומסונוורת מהמתנה שניתנה לי, מהכוח העצום שבא ביחד עם זה. אני מצטערת על שנינו על הסבל שגרמנו. את היית האושר שלי, הסיבה לקיומי. אני יודעת שאם היינו שנינו חוזרים לאותה נקודה מכריעה, היינו עושים אותו דבר בדיוק כי האהבה שלנו היא שגרמה לנו לזה. שנים לאחר הטעות שלנו הייתי חוזרת לזמנים אלו, זמנים של שקט ושלווה, זמנים של תמימות. הייתי נותנת את כל כוחי, שנותיי, אהבתי כדי לחזור לתקופה הזאת, כדי לא ליפול לאפלה, לא להתאהב בך, רק כדי להסתכל עליך מהצד חי את חייך השקטים והרגועים ואז למות בשקט. אין לי מה לומר לך יותר אהובי אתה כבר יודע הכל עליי. אני אוהבת אותך עד סוף הזמן. אני אוהבת אותך אהובי, אני אוהבת אותך- אהובי מייקל.


תגובות (4)

וואו מרגש! כל הכבוד! סיפורייך תמיד נוגעים בלב ובעלי משמעות!

13/10/2014 20:15

אני מודה לך תגובות חמות כמו אלה תמיד מחממות את ליבי!! תודה!

13/10/2014 20:24

אמיתי? שומעים את האהבה שבסיפור. אהבה כזאתי משמעותית ויפה, אהבתי מאוד את הסיפור ואני לגמרי מסכימה עם ד.פ (:
כ"כ 5 ~

13/10/2014 22:02

ממש ממש יפה ומרגישית את האמת שמאחוריי המילים שלך. גם אם זה רק מתוך רגשות. איפשהוא בפנים מרגישים את האמת.
רק שאלה אחת. כשכתבת -מייקל בסוף, התכוונת שלכותבת קוראים מייקל או לאהוב.
אם זאת הכותבת אני ממליצה לכתוב – אוהבת, מייקל (נכון שזה שם מוזר אבל הוא אפשרי).
אם זה האהוב אני ממליצה לכתוב – אהובי מייקל. (זה פשוט יעזור להבנה).
חוץ מזה, את כותבת מקסים. אהבת :)

13/10/2014 22:27
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך