לא שוב !

~Shaked~ 18/08/2015 612 צפיות אין תגובות

ושובבב ושובבב אמא שלי צועקת יותר נכון צורחת, די נמאס לי שום יחס כמו אבא שלך את! נוטשת ובהמה כל מול הטלויזיה לא עושה כלום לכי תגמרי כמו סבתא שלך שכל היום רואה טלנובלות שמנה שלא עושה כלום.
גם כן משפחה של חראות אמא שלו אבא שלך ואת! אותו דבר! .

כל כמה ימים היא מתפרצת בלי שום סיבה , מתחילה לצרוח , אני אף פעם לא מבינה מה היא רוצה מימני .
אני בת יחידה לההורים גרושים ככה שתמיד הכל נופל אלי , תמיד עם מישהו עצבני הוא יכעס אלי , אני עושה הכל ותמיד בסוף כועסים אלי אני שוטפת כלים אז אל תשטפו את שמה יותר מידי סבון עדייף שלא תגעי!
ואם אני לא שואפץ כלים את בהמה פשוט בהמה כל היום רק שוכבת בטלויזיה .
או לכי לסדר את החדר שלך כמו דיר אה מתאים לך בהמה בדיר!
כשאני מסדרת את החדר אז היא מטיפה לי יאו מה יש לך ככה לא עושים פשוט מה אני מגדלת פה! כמו אבא שלך!

כבר למדתי לא להגיב ללכת להיתרחץ או לחדר בזמן שהיא מתחילה , לנסות לברוח כי כבר אין לי כוח יותר לענות ולהתחיל לריב אין לי סבלנות לזה .

בא לי כמו ילדה רגילה בחופש לשבת לנוח לראות טלויזיה בלי שכל הזמן יגידו לי מה אני עושה לא בסדר!

בא לי לאכול שוטיות בא לי לדבר בפאלפון לשחק במחשב כמו פאקינג כל נער/ה אחר/ת
בא לי לפעמים לברוח להיות קצת לבד לדבר אם מישהו , אני זקוקה לחיבוק
אני רוצה להרגיש נאהבת
אני רוצה שהיא תפסיק להטיף לי בדברים שאני עושה!
שהיא תלמד לקבל אותי כפי שאני גם אם אני קצת שלמזי לפעמים אני בסך הכל נערה .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך