מה דעתכם?

לא תמיד החיים יפים

25/05/2012 1432 צפיות 4 תגובות
מה דעתכם?

פרק א
כן.היה לה הכול.כל מה שרצתה וכל מה שחלמה עליו בעבר,היא קיבלה,חיה מכל טוב בבית מפואר מרוהט ברהיטי בוטיק,היה לה גבר נאה וילדים יפים.כל יום בחייה היה יום חג בזמן שאחרים ממשיכים לשרוד את בעיות החיים הגדולות והקטנות.הייתה מטיילת בין הקניונים והשדרות,אוכלת במסעדות הגורמה ומקשקשת לה עם חברות בבתי הקפה.בלילות הייתה מבלה עם בן זוגה בקולנוע במושבי הוי אי פי,היו אוכלים במסעדה ונוסעים לעוד מסיבה קלאסית בחוף מרוחק,שוהים במלון טיפוסי ולמחרת בבוקר חוזרים הביתה.מדי פעם גם היו יוצאים זוגות זוגות לבילוי משותף או למפגש אצל חברים.היא הייתה אוהבת לבשל ולאפות.ילדיה היו יפים כמותה וכמו בעלה והם היו מרדנים כמו כל הנערים המתבגרים.היא אהבה את ביתה שדמה לאחוזה מפוארת של דוכסית אצילה אי שם בעבר הרחוק של מדינות אירופה.היא טעמה מכל הנאות החיים.כל שנה שני טיולים מאתגרים באיים המערביים של אמריקה ונהגה לנוח במדינות המזרח הרחוק.ולא,זו לא היא שבזכותה היא חיה לה חיים אלו,חיי תענוגות.בן זוגה,בעלה הנאה הוא זה שמספק לה את צרכיה הרבים.היא אינה עובדת,הרי זה ברור.הוא מנהל חברת הייטק מצליחה ומפרנס את משפחתו בעושר שמביא לאושר.והיא לעומתו תמיד אהבה להשוויץ במה שיש להם.כשהייתה מתחילה לדבר מול אנשים דברי שחצנות,הוא היה מרגיע אותה ומפסיק את קשקושיה הרבים.
יום אחד,בצהרי היום עמדה במטבח ובישלה את צלי הבשר בקארי לארוחה הקרבה.בתה הייתה למעלה ובנה טרם חזר מבית הספר.ביתה הייתה גדולה יותר מבנה בשלוש שנים,היא הייתה בת 17 והוא בן 14.יחסי האם ובתה לא זהרו במיוחד.לרוב היו נוהגות לריב בקולי קולות על עיקרון וכבוד בין שניהן.אך בנה היה הפנינה שבליבה,היא אהבה אותו כל כך ודאגה לו.
״היי בייבי.אתה בא לארוחת צהריים?״ .
״כן אני אגיע בעוד עשר דקות בערך,אני חושב״.
״טוב אני והבת ה״מתוקה שלך״ מחכות,אל תאחר״.היא ידעה שהוא לא יאחר,הוא הבעל המושלם שכל אישה תחלום עליו:נראה טוב,מרוויח הרבה,חכם וכולי…
״מגי,קדימה לרדת,אוכל!״ צעקה אליה לקומה השנייה.
אך היא שכבה בחדרה המרווח על המיטה המרווחת שלה עם אוזניות,האזינה למוזיקה וקראה מגזין.בידה הימנית החזיקה בסיגריה שמקצותיה מרחף אותו עשן חולה.אסור לה אך היא מתעקשת.
״איך עבר עליך היום עד כה יקירי?״.הוא בדיוק נכנס הביתה והיא שואלת לשלומו והוא לשלומה.
״מגי,לרדת,אבא פה אנחנו רוצים לאכול!!״ קראה שוב בעצבנות אך אותה נערה לא שומעת.
״מגי!!!״ היא ממשיכה לקרוא בקולות רמים אך לשווא.
״נמאס לי מהילדה הזאת.תאמר לי איפה נכשלנו איתה,מה לא גידלנו אותה מספיק טוב עד עכשיו?!״.
״אל תדאגי.את יודעת איך זה נעורים,אני יעלה לקרוא לה״.הוא החל לעלות במדרגות לכיוון חדרה ובו בזמן מגי ממשיכה לעשן את הסיגריה.הוא דופק בדלתה כמה פעמים אך אין מענה ולבסוף פותח את הדלת ורואה במתרחש.והוא רואה את אותה נערה מעשנת סיגריה להנאתה וגופו מתכווץ מכעס.היא מיד נבהלה וכיבתה אותה.היא הייתה חסרת מילים,רק פניה ההמומות הביטו בו לרגע ומיד הופנו הצידה וראשה הורקן מטה.
״מה זה צריך להיות,מה הדבר הזה אמור להביע?!ממתי,כמה זמן?תעני״  הוא דיבר אליה בכעס מזלזל ונוקשה.היא גמגמה לרגע ושתקה.
נקישות עקבי הנעליים שלה נשמעו נמרצות במדרגות.היא כנראה שמעה את המתרחש.
״הכל בסדר? מה קורה פ….״.היא הבחינה במאפרה עם הסיגריה הכבויה.
היא קפאה לרגע.
״מה זה?מה זה אמור להביע?״ היא שאלה בתמימות.
״טוב אני לא מבינה מה אתם רוצים ממני עכשיו״ התלוננה מגי.
״שתפסיקי לעשן!זה מספיק ברור לך מה רצוננו״ הוא צעק עליה.
״נשבר לי!!!״ צעקה עליה אמה.
״גם לי!״ החזירה לה ביתה.
״אז תתחילי להתנהג כמו בנאדם!נמאס לי ממך,די כבר״
הוא ניסה להרגיע אותה אך לשווא.
״לא תעזוב אותי.די אני לא יכולה איתה יותר.מהיום את על זכוכית מגדלת אצלי.״
״מה!״ החלה לרגוז.
״כן!את תלמדי להתנהג״
״טוב מספיק.תני לי את הסיגריות וזאת הפעם האחרונה שאני רואה או שומע אותך מעשנת״. הוא אמר ולקח את הפאקט לידיו.הוא לא עישן מעולם ולא יעשן אך אשתו היא מעשנת את הסיגריות היקרות והמשובחות ביותר.אך לא הייתה מוכנה לשמוע אפילו לרגע קט שילדיה יורדים ומדרדרים לתרבות רעה שכזו.הם עומדים לצאת מחדרה אך לרגע עוצרת.
״דרך אגב…את מרותקת עד להודעה חדשה.תיהני נסיכתי״.אמה אמרה לה בלעג ויצאה מחדרה.ובכן,זו הייתה אחת מהדוגמאות הקלאסיות לריבים בבית זה.דין חזר מבית הספר והם ישבו לאכול.אותו שולחן אוכל עליו אכלו היה ארוך מקצה לקצה,עשוי מעץ מהגוני מלא,עתיק שנים וציורי.דממת מוות שררה בשעת הארוחה.היא הורתה למשרתת בסוף הארוחה לפנות את הכלים והתיישבה בסלון.בעלה לבש את מעיל הצמר השחור שלו,נשא את תיק עבודתו,נשק לה לשלום ונסע חזרה אל משרדו.הוא אהב מכוניות יוקרה,אהב להחליף כל שנה או שנתיים לרכב חדש ומשופר יותר.
״דין יקירי בוא שב לידי קצת,ספר לי את מעשיך היום״ פנתה אל בנה כאשר שכבה על ספת העור האיכותית שהגיע מיבוא איטלקי אישי.
״הכל בסדר.שום דבר מיוחד״. כך טען והמשיך לחדרו.
היא הביטה סביבה ונזכרה כמה היא אוהבת את ממלכתה,את חייה ואת הסובבים אותה.לעיתים יש תקלות פה ושם אך בסופו של יום הכל מסתדר.
הטלפון צלצל.
״היי אהובתי מה את עושה עכשיו?״.זאת הייתה ג׳ס,אחת מחברותיה בשכונה היוקרתית.
״נחה קצת,למה,יש משהו מעניין?״. היא התפתתה.
״בואי נעשה סיבוב,נשב בביץ׳ בר על החוף,נשתזף,מה את אומרת?״.
היא הסכימה ברצון רב.
היא הודיעה למגי ודין שהולכת והורתה למשרתים לעבוד כראוי כשהיא לא נמצאת.יש לה שני משרתים בבית.האחת מירנה מבשלת ודואגת לצרכיהם והשני ג׳וסף מנקה,מכבס,שוטף,מגהץ וכיוצא באלה.
לשניהם החיים לא האירו פנים.הם סבלו מעליבות במשך חייהם,כל אחד מסיבותיו שלו.הם שניהם אינם סבלו את בעלת הבית,הבוסית שלהם.בעיניהם היתה יותר מידי מזלזלת ומלגלגת על כך שחייה הם כך וחייהם הם כך.אך היו צריכים את הכסף ולכן סובלים בשקט.ג׳וסף העביר את ילדותו בבית יתומים של שכונת מצוקה בגלל אביו המסומם והשיכור שגרם לאמו לעזוב את הבית והוא עצמו לא יכל לטפל אפילו בעצמו.הרשויות העבירו אותו לבית היתומים.הוא לא אהב את בית היתומים הרעוע.האנשים שם היו קשוחים ומזלזלים.יחסם לא היה יותר טוב ממה שהיה בביתו.מירנה לעומתו גדלה בבית חם אך משפחתה נקלעה לחובות של השוק האפור.יום אחד היא חזרה עם אמה מקניות ועל הספה שכב אביה החנוק מחבל,לא נשם ולא הראה סימן חיים.אמה אמרה לה לברוח מפה כמה שיותר רחוק,שלא ימצאו אותה כי אחרת גם סופה יהיה כמו אביה.״אין להם אלוהים״, הייתה אומרת לה.גם ילדיה של הבוסית לעומתה מתנהגים באופן נורמטיבי לחלוטין.הם לא מבליטים ומשויצים באורך חייהם העשיר.
היא נכנסה לרכבה של ג׳ס והן החלו לנסוע לעבר החוף.הנוף היה מרהיב מאין כמותו בדרך אל הים.הייתה בריזה נעימה על עור הפנים וג׳ס הפעילה מוזיקה בקול רם,פתחה את גג המכונית ושניהן החלו לשיר בהנאה רבה,להשתולל ברכב בעוד שערם מתנופף ברוח והן נהנות מכל רגע נתון.היא אהבה להשתגע ולהתפרע כמו אותה הנערה שהייתה.הן הגיעו לחוף והזמינו קוקטייל מרענן.שכבו על מיטות השיזוף עם פניהם לחוף השקט והרוגע ודיברו להם דברי רכילות,על אותה חברה שצחקה על בעלה מול כולם,על אותו גבר שמרוב שיכרות סיפר ליד אשתו ומול כל חבריו על רגעיהם האינטימיים והיא פרצה בבכי ממבוכה וברחה מהמקום מושפלת.״אני אומרת לך,אנשים חושבים ש״צרות של עשירים״ הם אינן צרות.אבל הם לא יודעים ולא מבינים כלום״.
״האמת שאני יכולה להבין אנשים כאלה.הם צודקים,הבעיות שלנו מתגמדות לבעיות שלהם.סך הכל אין לנו כל כך בעיות בחיים״.הסבירה ג׳ס.
״אין לנו בעיות?! היום תפסתי את מגי מעשנת,אני לא יודעת מה לעשות איתה?״ רגזה.
״זה בא מתוך פינוק יתר״ ענתה לה ג׳ס.
״תעשי לי טובה! המשקה הזה ממש טוב״.
כאשר היא חזרה הביתה היא הבחינה בבעלה שרוע על ספת הסלון,נראה עייף מיום העבודה,צופה בטלוויזיה שכוס ויסקי מונחת לצידו.היא התקרבה אליו,נשקה לו והוא החל להתרענן.היא החלה לגעת בו בחושניות.ליטפה את חזהו ונשקה לשפתיו שוב ושוב.היא הייתה פלרטטנית בלתי נלאית.
הוא חייך וגם היא.הם עלו לחדרם.חדרם היה נראה כמו סוויטה נשיאותית מרווחת עם ג׳קוזי ואמבט חם.מיטה גדולה עם חמש שכבות של בד ושבעה כריות מסודרות על המיטה כחיילים.חדר ארונות גדול ומרפסת פרטית שבה נהגו לשתות את הקפה בבוקר ואת התה בערב.הם השתרעו על מיטתם והיא החלה נשכבת עליו וממשיכה ללטף את גופו ומתירה את כפתורי חולצתו.היא מנשקת את חזהו ובטנו ואט אט יורדת לאיבר מינו ופותחת את החנות,מורידה את תחתוניו ומענגת אותו.לאחר מכן ישבה על גופו והחלו לקיים יחסי מין לוהטים.היא השתדלה שלא לגנוח יותר מידי כי הילדים ישנים.בלי שום הודעה מוקדמת מראש הדלת נפתחת ומולם מופיע דין.הם מפסיקים מיד ומתכסים.הוא הביט בפנים המומות ולא ידע מה לומר.
״דין,דין למה אתה לא דופק.אתה כבר לא ילד קטן״ הפצירה בו.
״רק…רק רציתי לשאול איפה יש כדור כי כואב לי הראש אהה…טוב…אני לא…אפריע לכם.ביי״ והוא סגר את דלתם במהירות.
הוא רץ למגי והעיר אותה.
״מה,ילד מפגר מה אתה רוצה?!״.
״את לא מבינה מה ראיתי עכשיו.ראיתי את אמא ואבא עושים את זה״. הוא החל לספר לה בהתלהבות ולצחוק.גם היא לא האמינה ופרצה בצחוק.
כאב הראש כבר לא עניין אותו.
הוריו נעלו את דלתם,התלבשו והלכו לישון.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
״היי אהובתי.אל תשכחי שהיום יש לנו ארוחת ערב חשובה בסביון.האורח מברודיי הגיע היום והוא ילון בביתו שם עם אשתו.״
״ברור,איך אפשר לשכוח״.היא חייכה.
הערב הגיע והיא לבשה שמלה אדומה עם שלבים צמודה לגופה ומגיע עד הברכיים.נעלה נעלי עקב גבוהים ואספה את שערה.ענדה עגילי זהב ארוכים ומרחה אודם אדום כדם על שפתיה החושניות.שערה היה בצבע שאטני כהה ועיניה היו ירוקות בהירות.התאפרה כראוי,ענדה את תכשיטיה ההולמים וחבשה כפפות דקות לבנות.היא מוכנה.היא תמיד מייעצת לבעלה איך להתלבש באירועים רשמיים שכאלו.שבוע הבא הם נוסעים לברודיי לאירוע נוצץ של בעל החברה והיא הבטיחה לו שאת הבגדים שילבש לאירוע,היא תחליט.הוא לבש חולצה כחולה מכופתרת ובלייזר,מכנסיים שחורות וחגורה ושניהם יצאו לדרכם.
״הארוחה הזאת חשובה לי מאוד.שבוע הבא אנחנו באירוע שלו בברודיי עם כל החברה.״
״כן.ברודיי היפה והנוצצת״.פניה זהרו.
הם נכנסו לסביון ועברו בין האחוזות המפוארות.הם הגיעו לביתו של צ׳ארלס דוקנס אותו בעל החברה המצליחה  ונכנסו.
״ערב טוב ידידיי,אנא היכנסו.הכירו את אשתי האחת והיחידה לארי״ הוא הציג בפניהם את אשתו והם התיישבו לארוחת הערב.בארוחה הזאת היה את הגורמה שבגורמה.כל סוגי הבקר והדגים.המשקאות הכי משובחים והלחמים האפויים היטב.הם נהנו ודיברו על ענייני עסקים ומשפחה.מידי פעם שרר שקט בשולחן אך צ׳ארלס מיד שבר את הקרח עם עוד בדיחה על שחקן גולף סיני.בסוף הערב הם הודו לצ׳אלס וללארי והודיעו להם שיפגשו שנית בברודיי.אך מחר צ׳ארלס יגיע למשרד כדי לצפות במתרחש ואת מהלך יום העבודה.
 
היא מתעוררת למחרת בבוקר.שכובה על מיטתה,עטופה בשמיכות וסדינים,מפהקת לרגע וקמה לצחצח שיניים.היא נכנסת לאמבט החם ועוצמת את עיניה לכמה דקות.
היא מתארת לעצמה לרגע איזה חיים היו יכולים להיות לה לולא הייתה פוגשת את בעלה בספרייה של האוניברסיטה.
מה יש לומר על עברה?
היא גדלה בבית ממוצע ומעוצב היטב בלב העיר,הוריה היו מפרנסים באופן ממוצע והם היו חיים את חייהם הממוצעים והרגילים.בגיל שתיים עשרה אביה נקלע לחובות בשוק האפור כי היה מרבה להמר  אצל האנשים הכי מפוקפקים.והשיא היה שאמה חזרה הביתה יום אחד עם פנס בעין ושבר קל ביד.הם היו אכזריים בהחלט.הם יעשו הכל כדי להשיג את מבוקשם,גם אם מדובר ברמיסת חיי אדם.הכל סבב סביב הכסף.כל החיים שלה סבבו סביב הכסף.כשהוריה היו מפרנסים פחות מהממוצע בגלל חובותיהם מצב רוחה השתנה לרעה.כל חייה התנהלו סביב הכסף,היא חיה את הכסף,היא נושמת את הכסף.בסופו של דבר הם נאלצו לעבור לדירה מוזנחת במקצת בשכונות המצוקה הדלות שבערים הדרומיות.אחותה הגדולה שהייתה יותר שקולה ובוגרת הסתגלה למצבים המשתנים יותר טוב ממנה.לה היה קשה להתרגל ולהפנים את הסיטואציות החדשות:מקום המגורים החדש,המצב הכלכלי הנע ונד,אורח החיים וכולי.אך המצב לא הטיב עמם.הגובים הכפילו את החובות ונקטו באזהרות חמורות כמו ונדליזם בביתם,איומים על הבנות ועל אמה ואיומים פיזיים על אביה.שנתיים לאחר מכן שהמצב הוא בכי רע,בלילה אחד היא קמה ממיטתה למטבח לשתות כוס מים.כשלגמה מן הכוס,שמעה פתאום את דלת הכניסה נפתחת באיטיות וממנה נשמעים צעדים כבדים.היא קפאה במקומה כולה רועדת מפחד.היא חששה שאולי מדובר באותם אנשים רעים.היא הציצה מעט מדלת הכניסה למטבח והבחינה באדם גדול גוף ומסורבל מתהלך באיטיות ובקשיחות לעבר חדר הוריה.היא חששה אך לא רצתה לעשות דבר שמע היא תהיה הקורבן.היא המשיכה להציץ דקות ספורות ואז שמעה את הצעדים חוזרים.היא נכנסה פנימה מיד וחיכתה.היא שמעה את הדלת נסגרת,אך עדיין עמדה קפואה במקום במשך דקה ועוד דקה ועוד דקה עד שהחליטה לקחת סיכון ולמרות שהיא הייתה כמעט בטוחה שהוא כבר איננו הפחד עדיין אכל אותה.היא הביטה ימינה ושמאלה והכל שומם.היא התקרבה באיטיות וברעד לחדר הוריה,מפוחדת עם דמעות זולגות מעיניה חוששת מהנורא מכל,היא נכנסת ומביטה באביה.שמה את ידה מתחת לנחיריו ואין כל נשימה.היא מניחה לרגע את אוזנה לאזור הלב ואין כל דופק.דמעותיה מתגברות ואיתו גם קולות הבכי.היא נשכבה על גופתו בוכייה ומייללת.אמה מתעוררת במהירות ולא מבינה מדוע היא נשכבת עליו כך.לקח לה שניות מספר להבין שהוא אינו מגיב אך היא לא בכתה ופניה לא הראו כל סימן של עצב.היא ידעה שזה יגיע בקרוב וכנראה היא האמינה שזה מגיע לו.אחותה מיד נכנסה לחדר גם והייתה המומה.גם היא הצטרפה לאחותה בבכי התמרורים.אמם שכבה במיטה לצד בעלה המנוח והביטה בבנותיה,אין בפניה כל הבעה ומילה לא יוצאת מפיה.באותו רגע היא החליטה שאיתן היא לא תטעה.הן תלכנה ללמוד בפקולטות הטובות וחכמה תצא מהן והן יתפרנסו בכבוד ולא ילכו שולל כמו אביהם.וכך החל להיות.שש שנים לאחר מכן הבת הגדולה כבר הייתה עם תואר במדעי החברה והייתה בתחילת פיתוח הקריירה שלה.כולם אמרו שלה צפוי עתיד מזהיר לעומת אחותה שהייתה יותר שאננית.לבת הבכורה קראו שלי והיא הייתה חרוצה ושקדנית,ידעה מהי יעילות ואיכות בבני האדם ובאחותה לא ראתה דבר מאלו.
אך לבסוף החליטה אחותה הקטנה ללמוד ולהשכיל.היא נרשמה למכללה בעיר והחלה ללמוד אדריכלות.כאשר פנתה באחד הימים לספרייה של המכללה וחיפשה מקום להתיישב, היא תפסה אותו בעיניה,והחליטה שתפנה אליו בבקשה לשבת לידו והוא כמובן הסכים.אט אט החלו לדבר,על עצמם ועל חייהם והחליטו להיפגש שנית בקפיטריה השכונתית וכך החלה אהבתם וזוגיותם.
אחותה שכיום בעלת קליניקה מוצלחת ומרוויחה בצורה מרשימה,נשואה פלוס שני בנים לא אוהבת את דרך חייה של אחותה הקטנה.הרי מה זה החרפה הזאת לחיות רק על גב בן זוגך ולא לעשות דבר.כך שלי הייתה טוענת ומסבירה לה והיא הייתה בוחרת להיעלב ולהתעלם מדעותיה של אחותה הבוגרת.ולאמה,לאמה לא היה אכפת כבר,העיקר שיחיו את חייהם בשקט,בנוחות וללא סבל.נכון שרצתה שבנותיה ישכילו אך בתה בת הזקונים בחרה בדרך הקלה והמקוצרת.לולא הייתה מכירה גבר עשיר,בוודאי הייתה ממשיכה בלימודים,מוציאה תואר או שניים באדריכלות ועובדת בשביל קבלנים.לאחר מכן הייתה פותחת משרד אדריכלים עצמאי והייתה מרוויחה ביושר.אך לא זאת הדרך שהחיים בחרו לה.
היא יצאה מהאמבט,התגנבה והתלבשה בשמלה קיצית ונעימה לעין,נעלה את נעלי העקב,הניחה על פניה את משקפי השמש היוקרתיות ויצאה לטיול בשדרה.קנתה עוד זוג נעליים ועוד מכנס וחזרה הביתה.בעלה הגיע לארוחת צהריים ולאחר מכן חזר לעיר.הילדים חזרו מבית הספר,המשרתים שירתו והחיים התנהלו כרגיל.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
פרק ב
״קדימה מאמי אנחנו נאחר,מהר יותר״.
השעה 3:45 והטיסה לברודיי יוצאת עוד שעתיים.הם התארגנו ויצאו אל המרצדס.ג׳וסף הסיע אותם לנמל התעופה.הם עברו את בדיקת הדרכונים והיא החלה להתרוצץ בכל מרחבי הדיוטי פרי.קונה עוד ועוד,חלק משאירה בארץ וחלק לוקחת איתה.הם עלו למטוס והתרווחו במושבי הביזנס.חלק מחבריו לעבודה גם היו בטיסה זו בדרכם לאותו אירוע בברודיי.כעבור מספר שעות הם נחתו ועלו על מונית.הם השתכנו במלון הכי יוקרתי ומשובח בברודיי ונהנו עם עצמם ועם חבריהם בבריכה ובים,בחדר האוכל ובספא.הם התארגנו לקראת האירוע בערב.היא שלפה מהמזוודה שני שקים השומרים על חליפות ובגדי ערב ופתחה את חנות השק.היא הוציאה משם שמלת משי ירוקה מבריקה בשילוב קל של פנינים ויהלומים.היא ענדה עגילי יהלום ארוכים ונעלי עקב לבנות.את התסרוקת כבר עשתה אצל הספר במלון.היא התאפרה והתבשמה כיאה לה.לאחר מכן הוציאה את חליפתו של בעלה ונתנה לו ללבוש.הם הסתכלו על עצמם במראה ביחד ונראו כמו זוג מלכותי.היא לקחה את ארנק העור הקטן והם יצאו לרחבת הלובי,שם פגשו את עמיתיהם שבאו עימם מהארץ שהיו לבושים כראוי לערב שכזה וחיכו להסעה שלהם.כמובן שהזוג המלכותי והיוקרתי לא ייסע בהסעה עם עוד עשרה אנשים אלא הם השכירו במו אלגנטי שישרת אותם במהלך שהותם בברודיי כולל נהג.הם נכנסו לרכב בזהירות והחלו לנסוע לעבר מקום האירוע.הם הגיעו.הנהג פתח לכבודם את דלת המכונית המרשימה ושניהם יצאו אוחזים יד ביד,זוהרים יותר מהשמש.הם הולכים על שטיח אדום ארוך בכניסה ונכנסים למקום.קירות מצופים מקישוטי זהב,שולחנות ערוכים מכלי כסף,בצירי יין מהמשובחים ביותר מונחים על כל שולחן,בר עשיר במשקאות החריפים היקרים ביותר בעולם(גם כאלה שלא ניתן להשיג בארץ ובעוד אזורים נרחבים בעולם).האולם כבר היה מלא באנשים נכבדים ומכובדים,עמיתים,קולגות וקרובי משפחה של צ׳ארלס,אפילו ראש עיריית ברודיי נכח עם אשתו ועוד אנשי עירייה.
״ברוכים הבאים יקיריי״.צ׳ארלס פנה אל הזוג הנוצץ ובירך אותם על בואם בחום רב.המלצר הראה להם את מקומם.הם ישבו בשולחן גדול שהיה מיועד כלל הנראה למכובדים ביותר.לצדם ישבו צ׳ארלס ולארי,ראש העירייה ורעייתו וסגנו ורעייתו,שותפו הקטן בחברה עם בת זוגתו ועוד שני מקומות המיועדים לסמנכ״ל החברה ורעייתו שנמצאים כעת בהסעה מהמלון שאמורה להגיע תוך דקות מספר.הם החלו לפטפט ביניהם זה בזה על החברה המדוברת ועל החיים גם כן.כמובן שכאן הגברת השחצנית שלנו חייבת לספר על חייהם באחוזתם המפוארת בישראל.
״אז הלכנו לטיול מדהים בברזיל וחבר יהודי עשיר שלנו אירח אותנו בטירה שלו.היא הייתה ממש עצומה.בכל מקרה בכל פעם שאנחנו נוסעים לחו״ל אנחנו משתכנים במלונות הכי טובים שיש,במקומות הכי טובים שיש,קונים הכל מהכל,כלומר כל דבר ראוי שיש לקנות באותו מקום…״ החלה שוב בשוויצות.
״וואו נראה שלא חסר לכם גוד טיים בחיים,הלוא כן?!״ התפלאה בערמומיות אחת הנשים הנכבדות.
״לא זה ממש לא כך תמיד.האמת היא שאנחנו נמצאים בלחץ מתמיד בעבודה וזה לא תמיד החיים הטובים״ הסביר.
״באמת?! אז במה את עובדת?״ שאלה בחיוך נמרץ את האישה הנוצצת בשמלה הירוקה.
פרצופה החוויר.
״אני…לא עובדת..אני יותר בבית עם הילדים ומבשלת הרבה.״. הסבירה.
אותה גבירה סקרנית הנהנה ועזבה אותה לנפשה.הם החלו לאכול ממאכלי הגורמה שהובאו מהמטבח.החל מדג מעושן ברוטב עד לבשר אנטריקוט וקינוח מאין כמותו.לאחר מכן עלה צ׳ארלס אל הבמה והחל לדבר במיקרופון(באנגלית כמובן).
״שלום לכם גבירותיי ורבותיי ותודה לכם שטרחתם לבוא הנה הערב ולחגוג את הצלחתה של החברה שבבעלותי כבר עשר שנים בישראל.אני באמת מודה לאותו אדם שיושב שם,בשולחן העגול הגדול עם החליפה המרשימה-  כן אותו מנכ״ל של החברה וסגנו שיושב לצידו.תודה רבה גם לכל המשלחת שהגיעה לכאן מישראל באמת תודה על העבודה שאתם עושים בחברה ואני רוצה להודות לכל הנוכחים שבאו לחגוג עמנו הערב.הייתי מאוד רוצה שכולנו נפתח בסלואו מרגש.״ לאחר הנאום כל הזוגות פנו אל הרחבה והחלו לרקד.הזוג המלכותי והמדובר רקד באמצע הרחבה ורק בחושניות ולאחר מכן התנשקו בלהט.בשעת לילה מאוחרת חזרו לסוויטה המרווחת במלון והתרפסו על המיטה באנחה.לא עבר זמן רב והחלו שניהם להתפשט ולגעת זה בזו ולקיים יחסי מין.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
פרק ג
״קדימה אנחנו נאחר לטיסה מאמי יותר מהר״ הפציר בה בלחץ.
״ נו שנייה אני כבר מסיימת להתארגן״.
בשעות הערב המעט מאוחרות חזרו לביתם שבכפר שמריהו.הם נכנסו בשקט,הילדים ישנים כך נראה וגם המשרתים.הם עלו אט אט במעלה המדרגות ואת המזוודות העלו במעלית.כאשר עברו ליד חדרה של מגי שמעו את קולות הגניחה שלה.הם חששו מעט.מגי מעולם לא הביאה גבר הביתה.
״ אוו כן…אתה מזיין כמו אל!!!כן!!!!" החלה לומר בחושניות.
״כן,יפה שלי כן….מי זונה קטנה שלי,מי!!!״ גם הוא החל לדבר בחושניות.
הם מאוד נבהלו מהדיבור הנגוע הזה וכמו שהם מכירים את ביתם המרדנית בוודאי היא נפגשת עם איזה פושטק כלשהו שבא מהשכונה הפחות איכותית.הם היו כה סקרנים לשמוע את ההמשך שנשארו לעמוד מאחורי הדלת.הקולות הסתיימו וכך כנראה גם הסקס.היה נשמע שהם מתהלכים לכיוון הדלת.הם הביטו זה בזו ומיד פנו לחדרם והציתו מדלתם.מחדרה של מגי יצא בחור מרשים בהחלט בעל עור מחושפש ומעט שזוף.גופו היה שרירי וחטוב,שערו השטני ועיניו הבהירות הבליטות יופיו.הוא ענד עגיל יהלום ושרשרת בצורת גלשן.הוא נראה ממזר,לא מסוג הילדים הטובים במיוחד.הוא לבש את חולצתו ונישק את מגי כאילו לעס מסטיק בעקשנות.היא צחקה והוא הרים אותה על ידיו בקלות כאילו הייתה בובת ספוג.הם ירדו למטה ולאחר דקה או שתיים מגי חזרה לחדרה לבד מחייכת מאין כמותה.הוריה נכנסו הלכו לישון והחלו לדבר על מה שעיניהם צפו.
״וואו איזה בחור נאה…כל כך…..אלוהי!״ פינטזה לעצמה.
״תירגעי,תירגעי…אני מקווה שהבחור הזה לא מדרדר אותה לתרבות רעה כי כך זה נראה בינתיים.״ האבא היה כעוס וטרוד.
״נו תירגע.זה לגיטימי היא בחורה צעירה.״ ניסתה להרגיעו.
למחרת בצהרי היום כאשר הוא חזר לארוחת צהריים מהעבודה הוא רואה את אשתו ובתו יושבות בסלון עם אותו פושטק והן צוחקות להן.לרגע זה היה נראה לו כאילו אשתו מחזרת אחרי הילד הזה.
״או יקירי בוא תכיר את חברה של מגי.זה עידן״. היא חייכה אליו.
״שלום,נעים מאוד״ הוא התקרב כדי ללחוץ את ידו של הבחור וכשאותו בחור קם מהספה ללחוץ את ידו הוא היה נראה גבוה שסנטימטרים ספורים מראשו.הם ישבו לאכול ועידן החל לספר עוד סיפור פרוע שחווה עם חבריו לפני שנה.הבנות צחקו וגם דין ורק הוא לא מבין מה פשר הצחוק בסיפור.הרי מה שהוא וחבריו עשו זה דבר נבזי ושפל.הוא סיים לאכול וחזר אל העיר.דין הלך אל חבר ומגי אמרה לעידן שהוא ישאר פה,מפני שהיא הולכת לחברתה לחצי שעה לקחת ממנה דבר מה.
בבית נשארו האם ועידן.בהחלט נצצה בה המחשבה נחשקות באותו בחור צעיר.
״עידן בוא ואראה לך קצת את הבית.״ היא חיכה אליו ולקחה את ידו.
הוא חייך והסכים.כאשר הגיעו לחדרה היא הכניסה אותו פנימה ונתנה לו לסייר בחדר.בינתיים היא התיישבה על המיטה.
״בוא תשב על המיטה,אתה לא מבין כמה היא נוחה.הבד של השמיכה זה יבוא איטלקי אישי אתה חייב לנסות״ היא פיתתה אותו.
תחילה הוא תהה אך לבסוף הסכים.הוא ישב לידה והביט בה בחיוך קל והיא הביטה בו.
״זה באמת בד נעים״ אמר באיטיות.
כן,היא לא יכלה להתאפק וזה ידוע שאין לה גבולות.היא קרבה את ידה בידו והתנפלה על שפתיו בנשיקה צרפתית שמעולם לא התנשקה כך עם בעלה.הוא לא יכול שלא להיסחף,בכל זאת בחור צעיר בגיל ההתבגרות,הורמונים ולחץ מיני שעובדים שעות נוספות.ברוב ממזריותו הוא הפשיט אותה והחל למשש בשדיה.היא גם הפשיטה אותו ונשקה לו בשרירי גופו.תחילה היא ירדה לו ולאחר מכך עינג אותה באצבעותיו.מיד הם עברו למצב אנאלי ואחר כך עשו זאת בתנוחה המקובלת.זה בהחלט היה הסקס הכי טוב שחוותה מעולם וגם הוא נהנה לא פחות.
פתאום היא שמעה את דלת הכניסה נסגרת.
״מגי הגיעה!!מהר לך לחדר שלה תתלבש מהר..נו לך כבר!!״ 
הם נכנסו ללחץ אדיר.עידן מיד רץ לחדרה והתלבש במהירות.גם אמה התלבשה וירדה אל הסלון.
״מה נשמע מגי,חבר שלך בחדרך״ הודיעה לה והמשיכה לדרכה.היא לא האמינה שעשתה דבר כזה.היא בגדה בבעלה ועוד עם נער בן 17.היא הייתה בשוק.פתאום הבינה מה עשתה,למה גרמה.מיד היא הלכה לטבול את עצמה בבריכה בחצר.היא צללה וחשבה ונגעלה כל כך.היא עלתה מעל פני המים,יצאה מן הבריכה והחלה להקיא את כל נשמתה.תוך שניות ספורות כל מפתן הבריכה התלכלך במוצא פיה.מירנה רצה מיד לעברה ובהתה במתרחש.היא רצה מיד להביא סמרטוט ודלי.באותו רגע ירדו מחדרה מגי ועידן.
״אמא מה קרה פה,הכל בסדר איתך??״ היא נבהלה ואותו נער הביט כלא מאמין.הוא הבין אותה.הוא חשב לעצמו מה היא חשבה.בטח חשבה על מעשיה עם נער בן 17 שבמקרה הוא החבר של בתו והיא עצמה נשואה לבעל שנותן לה את כל מבוקשה ולא יכלה להתאפק יותר אלא להביע את הדבר בגועליות.הוא נישק את מגי ויצא מהבית.היא הביטה בו כאשר יצא מן הבית ונגעלה שוב עוד יותר.היא רצה מיד לשירותים.
״אמא הכל בסדר!? מה עובר עליך,אני מתקשרת לאבא״.היא נלחצה מהמצב ומיהרה להתקשר לאביה.
 
הוא מביט בשיחה הנכנסת ״מגי מתקשר/ת״.
״כן מגי אני בלחץ מטורף פה אני אדבר איתך עוד מעט״
״לא אבא רגע זה דחוף.אמא לא מרגישה טוב,אני לא יודעת למה אבל היא התחילה להקיא פה…אין לי מושג מה הולך?!!״ 
״מה…טוב כמה דקות אני יוצא מפה ובא,תשגיחי עליה,את ומירנה.ביי״
 
״אבא בדרך תשבי פה ותירגעי בינתיים.מירנה תביאי לה כוס מים״
״מה קורה אמא,איך פתאום?״ היא לא הבינה את הפתאומיות,הרי לא כאב לה הראש,היא לא התלוננה על בחילות וסחרחורות.אולי היא בהריון? חשבה לעצמה.
״לא יודעת ככה פתאום התחילו בחילות כשנכנסתי לבריכה ופשוט לא יכולתי,הייתי חייבת.אויש זה פשוט נורא ומבחיל ועוד מאישה נקייה כמוני״.
״לעזאזל אמא! תפסיקי להיות כזאת….אצילית!״ הפצירה בה.
״אצילית? ככה אני מצטיירת בפניך?״ תהתה.
״רק בפני?״ היא לגלגה מעט.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
״את בסדר,יותר טוב עכשיו?״ בעלה ניסה להרגיע אותה.
״כן,עברו הבחילות,טוב בוא נלך לישון כבר מאוחר״ אמרה בלחש.
בעלה החל לנשקה ולחוש את גופה אך היא נרתעה מיד.
״די לא עכשיו.אני עייפה״ ענתה בקרירות,סובבה את גבה אליו ועצמה את עיניה.פתאום עלו הזיכרונות במוחה ,איך הבחור הצעיר והשרירי מישש את שדיה,איך היא נשקה לשריריו ולשפתיו החושניות.ופתחה שוב את עיניה כדי לא להיזכר,רק לא להיזכר שוב.כל הלילה לא נרדמה,חשה בהרגשה רעה כ״כ.הרי מעולם לא עשתה דבר נוראי שכזה.מעולם לא חשבה על לבגוד בבעלה שמעניק לה כל כך הרבה.בעצם חייה מפוארים מבוססים עליו,אך ורק עליו.הוא בהחלט לא יסלח לה אם ישמע על זה.היא הייתה טרודה במשך כל הלילה.מדי פעם ירדה לחצר לשאוף את האוויר הלילי הקר ואז הייתה חוזרת למיטה ומנסה לישון אך לשווא.
בבוקר הוא קם והיא לא הייתה לצידו.הוא קרא בשמה ברחבי הבית אך לא ענתה.הילדים כבר ערים,אוכלים את ארוחת הבוקר.ג׳וסף מטפל בחצר ומירנה מנקה את המטבח.
הוא עונד את העניבה,נועל את הנעליים ויורד למטה.
״בוקר טוב לכולם…איפה אמא שלכם היא לא פה?״ החל להילחץ.
״האמת שקמנו בבוקר והיא לא הייתה בבית.״ ענתה מירנה.
״מה?? אז אף אחד מכם לא יודע איפה היא,לעזאזל איפה היא?!!!״ הוא לחוץ.
 
״גיא אני לא בא כרגע למשרד,תטפלו שם בעניינים בינתיים.צצו דברים,כן…להתראות״.
״טוב אני הלכתי לחפש אותה,ביי״ הודיע לכולם ומיד רץ אל המרצדס.
״רגע אבא אבא אני באה איתך״ מגי מיהרה להצטרף.
״מה עם בית ספר?!״
״נראה לך שאני באמת שאני יכולה להתרכז בבית ספר שאמא נעלמה״.
״טוב נוותר לך יאללה בואי מהר״.
מיד דין מיהר להצטרף.
״גם אני בא״.קבע מיד.
״אתה תלך לבית ספר דין,אל תעשה בעיות,ג׳וסף יקח אותך״.
״מה! למה מגי לא הולכת לבית ספר ואני כן״.אבל הם כבר היו ברכב.
מירנה התקרבה לעברו של ג׳וזף.
״אני אומרת לך האישה הזאת משתגעת.ידעתי שלא לעשות כלום כל היום יביא לאי שפיות״ דיברה בדאגה מהולה בצחוק.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
הוא מתקשר אליה שוב ושוב איך היא לא עונה.הם מחפשים בשכונה,שואלים את השכנים,מחפשים במרכז,מתקשרים אל הקרובים והחברים אך אין להם מושג היכן היא.
לפתע ג׳וסף מתקשר אחרי שלוש שעות של חיפוש.
״היא פה״.
הם נכנסו הביתה במהירות והיא ישבה בנחת בסלון.
״תגידי לי את מטומטמת,חתיכת משוגעת,דפוקה.כל הבוקר אני מחפש אותך איפה היית לעזאזל!!!!״ החל להתפרץ עליה בזעקות איומות.
״מה? סך הכל יצאתי לשאוף קצת אוויר,קצת להתנתק מהעולם לכמה שעות,מה אתה משתולל כמו איזה חיה??למרות שזה די סקסי בעיני״ ענתה ברוגע ושלווה וניסתה לשבור קצת את האווירה הקרה.
״זאת פעם אחרונה שאת עושה דבר כזה את מבינה אותי,פעם אחרונה! מי את חושבת שאת שאת ככה יכולה להלחיץ את כל ה…״.בלי שיספיק להשלים את המשפט היא מיד קמה אליו ונישקה אותו.הוא נרגע קצת והחליט שהוא רוצה הסברים.
הם ישבו בפינת הישיבה בחצר ושתו כוס של מרטיני.
״עכשיו שאנחנו רגועים אפשר להבין למה יצאת ככה בלי להודיע,לא ענית לטלפונים והדאגת את כל העולם?״ הוא ביקש תשובות.
״אני רציתי קצת להירגע,לנוח,אתמול לא הרגשתי כל כך טוב ובלילה לא הצלחתי לישון..״ 
״חשבתי שזה עבר לך לפני השינה כבר״. תהה.
״כן,אז זה חזר״.טענה כך.
הוא נשק לה לשלום ונסע העירה למשרד.היא סיימה את כוס המרטיני ונכנסה פנימה,שם ראתה את עידן עם מגי בסלון,מתנפל עליה ומתחרמן עליה כאילו הייתה נערת הליווי שלו.
היא לא יכלה להסתכל.אמנם היא באמת נרגעה קצת והחלה לחזור לעצמה אך היא עדיין לא יכלה להביט באדם שאיתו בגדה בבעלה.היא לבשה את אחת השמלות שלה,לקחה את התיק האופנתי ומשקפי השמש האופנתיות,לקחה את מפתחות הבמו ויצאה מהבית.היא יצאה מהישוב ונסעה לתל אביב,מגדלי יו,שם גרה חברה קרובה שלה שהכירה מעסקיו של בעלה.שניהן ביחד נסעו למגדלי עזריאלי לארוחת צהריים ולשופינג.בשלב מסוים חברתה נפרדה ממנה לעיסוקים קודמים והיא נשארה לטייל בקניון.היא נכנסה למרקט לקנות כמה מוצרים בודדים.כאשר קנתה את המוצרים להכנת הסושי פתאום נשמע קול מעט עבה שקורא בשמה.היא הסתובבה וראתה אותו,היא לא האמינה למראהו.שניהם מיד חיבקו זה את זה.הם לא ראו אחד את השני מזה שנים.בוב היה בן זוגה אחרי התיכון.הם אהבו אחד את השני מאוד.דרך אגב גם לו באותם ימים היה צפוי פוטנציאל רווחי גדול.יכול להיות שזה אחד הדברים שמשך אותה אליו.כידוע היא הייתה רודפת בצע לא קטנה.
״מה שלומך יקירה כמה זמן עבר אלוהיי״ הוא היה המום למראה שלה.
״אני גם לא מאמינה שאני רואה אותך פתאום,מה איתך איך אתה?״ היא הסתקרנה מאוד לדעת איך המשיך בחייו אחרי שנפרדו,אם מצא אהבה ואם באמת גלגל את המיליונים שרצה.
״אני בסדר,אני עובד בכיר במשרד פרסום וכן הצלחתי לעשות כמה מליונים בודדים האמת.ואת מה איתך,איך החיים?״.מאוד עניין אותו לדעת איך אישה כמותה המשיכה בחיים.
״אני התחתני לאיש מקסים,מנהל חברת הייטק מצליחה,הוא עיקר הפרנסה של המשפחה שלנו….ואני מרוצה מהחיים שלי״. 
״וואו,יפה.אני דרך אגב עוד לא נשוי,אני כל פעם מחליף את בת זוגתי…אבל כנראה שאלו החיים שנגזרו עלי ואני מקבל אותם בברכה״. הוא צחק בצחוק גדול.
״יפה יפה.טוב אז נתראה מתישהו…אני מקווה״. היא אמרה.
״כן אנחנו צריכים לשבת מתישהו ולדבר קצת,בכל זאת עבר הרבה זמן…את יודעת״. הסביר.
ברגע שהתכוונה ללכת לדרכה הוא עצר אותה בשאלה.
״רגע…את אוהבת גולף?״.
 
 
 
 
פרק ד
״בייבי אולי ניסע לקיסריה ללמוד גולף בשבת?״ היא שאלה את בעלה בקול מתחנן קלות.
״גולף,מאיפה בא הרעיון?״ התפעל שהיא מעוניינת בספורט שכזה.
״בוא ננסה זה נראה לי מהנה וגם כל האנשים המכובדים והמשפיעים של הכלכלה הישראלית מבלים שם,אתה יודע בוא תנסה להתחבר אליהם קצת״.ניסתה לשכנעו.
הוא הסכים.
יום שבת הגיע והם היו בדרכם לקיסריה.כשהגיעו הם השכירו ציוד וישבו לאכול ארוחת בוקר.באמת הסתובבו שם כמה ממשפיעי הכלכלה.ובאחת השולחנות המרוחקים ישב לו לבדו אותו בוב חבר הנעורים.הוא קלט אותה בעינו וסימן לה לשלום.הוא התקרב לשולחנם.היא כמובן לא סיפרה לבעלה על בוב.
״היי,מה שלומך? שלום לכולם אני בוב״ הציג את עצמו.
״כן.תכירו את בוב,חבר נעורים שלי אחרי התיכון בעיקרון״.
״נעים מאוד״ בעלה לחץ את ידו של בוב.
״אז אתם באים לשחק?״.
״כן מיד כשנסיים,נצטרף אליך״. אמרה לו והוא המשיך לדרכו.
בעלה הביט בה ותהה.״את ידעת שהוא יהיה פה?״ שאל בחשדנות.
״לא.ממש לא,לא היה לי מושג שהוא יהיה פה.רק קראתי עליו באחד העיתונים שהוא מנהל חברת פרסום והוא מרוויח מאוד יפה״. שיקרה כמובן.
הוא החליט להאמין לה והם קמו והלכו עם הילדים לעבר רחבת הגולף והצטרפו לבוב.בוב החל להסביר להם איך לשחק וכשהסביר לה איזו תנועה לעשות כאשר חובטים הוא נגע בה מעט ועזר לה כשגופו צמוד לגופה.בעלה לא כל כך אהב את הרעיון.בשלב מסוים בוב החליף איתה מספרי טלפונים והם נפרדו לשלום.
כשנסעו ברכב הוא החל לשאול אותה ולחקור קצת לעומק על הבוב הזה.אך היא הייתה קרירה בתשובותיה.הוא הניח לה.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
״היי מה שלומך?״
״בסדר מה איתך?״ שאלה.
״מצויין.האמת שאני ביום חופש.רוצה אולי לעשות משהו,את יודעת ככה לזכר הימים הטובים״.
״אהההם..אני לא כל כך…" היא חשבה.לא ידעה מה לומר,איך להגיב,הרי בעלה חושד בבוב מספיק.היא לא צריכה על הראש שלה חשדות מבעלה.
אך הוא מנסה לשכנע אותה.
״קדימה..נלך לכמה שעות ונחזור…גם כך אין לך דבר יותר טוב לעשות עכשיו,נכון?!״
היא רצתה אבל חששה מהתגובות של בעלה,של הילדים.אך לבסוף החליטה להצטרף אליו.הוא לקח אותה מביתה והם נסעו לטיילת בחוף הים,שתו קצת בירה לאור יום,צחקו והעבירו חוויות מהעבר ולאחר מכן כשהשמש החלה לשקוע הם לקחו את בקבוקי הבריזר ועלו הרכב של בוב(רכב ספורט אדומה ונדירה) והחלו לנסוע לעבר כפר שמריהו.כשהגיעו לפתח ביתה הוא אמר לה שמאוד נהנה והרבה זמן לא בילה כך והיא חייכה וגם הודתה שהיה לה די נחמד איתו.
״טוב,בעלי אמור להגיע כל רגע מהעבודה אז אני אכנס״.היא התכוננה לצאת מרכב אך בן רגע בוב סובב את פניה אליו ונשק לה קלות.היא הייתה מבולבלת נורא ומפוחדת אך רק מספר שניות עברו והיא הסתערה על שפתיו בחשיקה רבה.שניהם התנשקו מול ביתה,שילדיה והמשרתים יכולים לראות אותם או השכנים והגרוע ביותר הוא שבעלה יכול להגיע כל רגע מהמשרד.היא עצרה את נשיקתם.
״ואוו….אני…אני.. לא מאמינה שזה קורה לי.״ היא אמרה באיטיות בטון רך.היא יצאה מהמכונית במהירות מבלי להביט בבוב ונכנסה הביתה.דמעות רצו לפרוץ מעיניה והיא רצה במהירות לחדרה.בוב עזב את המקום לפני שהעלה יצוץ.היא עולה במהירות במדרגות ונתקלת במירנה.
״הכל בסדר גברתי?״.אך היא לא התייחסה אליה,חלפה מעל פניה במהירות אל חדרה,טרקה את הדלת בחזקה רבה,צנחה אל הרצפה,נשענה על הדלת והחלה לפרוץ בבכי אדיר.
מירנה יורדת למטה ורואה את אדונה נכנס הביתה.
הוא שואל אותה היכן אשתו והיא אומרת לו.היא ממשיכה אל עבר המטבח.
״ג׳וסף,מה אני אמרתי לך,אמרתי לך שהאישה הזאת השתגעה,אמרתי לך או לא??״
״אמרת,אמרת…מה קרה שוב?״ הוא מזלזל בדבריה.
״האישה נכנסת הביתה בסערה,כולה בוכה מסתגרת בחדר הפרינססה שלנו״.
״אבוי,מעניין מה כבר קרה??״ הוא נלחץ ממשמע אוזניו.
דין נכנס למטבח ושואל אותם מה פשר הטריקה החזקה ששמע כשהיה בחדר המשחקים.הם סיפרו לו שזאת אמו.
בעלה עולה במדרגות ומנסה לפתוח את הדלת אך היא נעולה.הוא דופק וקורא בשם אשתו.
״רגע יקירי,רגע אני כבר פותחת״. היא נגבה את דמעותיה בחדר האמבטיה.מרחה את האיפור מחדש,סידרה את לבושה ופתחה לו את הדלת בחיוך ונשקה לו כאילו דבר לא קרה.
״למה נעלת את הדלת?״.
״סתם.רציתי קצת פרטיות.״
״אוקיי…אז..מה עשית היום?״
״אה..סתם יצאת קצת עם חברות״. מלמלה בחיוך.
״יפה לך.טוב אז מה את אומרת שנלך לאכול בחוץ הערב?״ הוא הציע.
היא הסכימה והם נסעו למסעדת ״רפאל״ בתל אביב.
כאשר ישבו לאכול היא קיבלה הודעה בסלולרי.
״הי..איפה את עכשיו?במיטה אני מניח…עם תחתון דק וחושני…כמו פעם?.״ נשלח מבוב.
היא נלחצה.
״מי זה אהובתי?״
״ אה..לא זה סתם..מחברת הסלולר..שלחו משהו,אני אקרא אחר כך״. היא גמגמה.
למחרת היא ובוב נפגשו שוב בסתר,הפעם בפנטהאוז שלו באקירוב.הם ישבו בג׳קוזי ושתו שמפניה איכותית.הפעם היא שתקה והיה נדמה שהיא חושבת לעצמה מחשבות שכאלה.כדי לשבור את הקרח הוא התקרב אליה ונשק לה בצווארה אך היא נרתעה והתרחקה מעט.הוא ניסה שנית אך היא דרשה ממנו להפסיק.הוא השפריץ עליה מים וכך היא התנתקה מהמחשבות.
״חתיחת חוצפן מה נראה לך?״ היא צחקה והחלה להשפריץ עליו בחזרה.הם החלו לצחוק ולהתנהג כמו שני ילדים בגיל הנעורים ואז הוא החל להתקרב אליה,ממש אל מול פניה ושניהם חייכו זה לזו,לבסוף נישק אותה והיא נישקה אותו.הם החלו להתמזמז והוא אט אט הוריד את ידו אל אזור איבר מינה ופרם את החוטיני מגופה ואת הביקיני משדיה והיא הפשילה את בגד הים שלו והם החלו לקיים יחסי מין לוהטים בג׳קוזי.כשסיימו יצאו מהמים והתנגבו.היא ישבה במרפסת והשתזפה ובוב בא עם קוקטייל שהכין בעצמו.שניהם שתו והביטו אל הנוף התל אביבי.
״אלוהיי..מה עשיתי אני לא מאמינה שאני באמת נפגשת אמתך ככה ומזדיינים איתך ככה.לעזאזל יש לי משפחה,יש לי ילדים״.
״כנראה שאיתי יותר טוב לך..״.הוא חייך.
כשחזרה הביתה וראתה את בעלה היא לא הרגישה את אותה הרגשה רעה שהייתה לה כשבידה בבעלה עם הנער,או שהתנקשה עם בוב.היא כבר התרגלה למצב.לבעלה אין מושג והיא יכולה להמשיך וכולם יהיו מרוצים מהחיים.
״אני נוסע בסוף השבוע לסין עם רונן מהעבודה.יש לנו שם כמה עניינים לסגור עם הסינים בקשר לסחורה.״ הסביר.
״מה..בהתראה כל כך קצרה?״ היא התפלאה.
״כן זה רק יומיים או שלושה..״.
הוא החל לארוז לקראת נסיעתו.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
הם הגיעו לנמל התעופה.הוא נשק לילדיו לשלום ולאשתו והמשיך לדרכו.
״טוב אמא אז היום בער אני הולכת למסיבה,אני לא נשארת לארוחת ערב״. מגי הודיעה לה.
״מה..טוב אז נראה לי שכבר נבטל את הארוחה.״
הם הגיעו הביתה והיא אתה את מירנה יושבת על הספה בסלון וצופה בטלוויזיה.
״סליחה…מירנה מה נדמה לך.קומי מיד,אבל מיד.עופי למטבח להכין לי קפה.עכשיו!!!״ היא צעקה עליה כאילו הייתה כלבה מלוכלכת שהתיישבה על הספה היקרה.מירנה רצה למטבח תוך שהיא ממלמלת קללות בפיה.מירנה שנאה את גבירתה.היא ידעה כמה מתנשאת היא ורעה כמו מכשפה.היא מחכה ומקווה כל כך ליום שיהרוס את חייה של האשה הנוראה הזאת,שחייה ישתנו לרעה בן רגע.כן,היא כל כך מצפה לזה.
היא התקשרה אל בוב והזמינה אותו לארוחת ערב פרטית אצלה והוא אישר את הגעתו.
היא לקחה את מירנה וג׳וסף לצד.
״תקשיבו לי שניכם עכשיו טוב.מילה לא יוצאת מפיכם על ארוחת הערב הזאת,לאף אחד,ובוודאי שלא לבעלי.זה ברור לכם??״ היא איימה.
״כן גברתי״ ענו שניהם והמשיכו בעבודתם.
את דין היא שולחת לביתו של חבר,שם הוא ישן וכך הבית יהיה פנוי רק לה ולו.
כשהגיע בערב והחלו לאכול מהמטעמים של מירנה,מירנה צפתה בהם וגילה ממנה,הרי איך היא יכולה לעשות דבר כזה לבעלה.מירנה חשבה לעצמה שהגבירה המגעילה שלה היא הרוע שבהתגלמותו.היא חזרה למטבח וישבה לאכול עם ג׳וזף.
אחרי הארוחה ג׳וזף ומירנה הלכו לחדרם,לישון,לפי הוראתה של הגברת.
אותה הגברת ובוב פנו אל הסלון והחלו להתמזמז על הספה ואי אט התפתו שוב והיא לא יכלה להתאפק והם החלו לקיים את יחסיהם המיניים בסלון.
מירנה רצתה לצאת לרגע מחדרה לכיוון השירותים ופתאום צפתה בהם מרחוק.ואז היא הבינה,זאת ההזדמנות שלה,זאת ההזדמנות שלה להפיל את הגברת בפח,להרוס את חייה הטובים,היפים והמפוארים,פשוט להרוס את האישה שכל הזמן מתייחסת אליה כמו אל צואה.
היא הוציאה מכיסה את הסלולרי ולחצה על כפתור הוידאו וצילמה אותם.היא צילמה את כל המתרחש בסלון.היא צילמה את ידיו נוגעות בשדיה ובגופה החטוב ואת שפתותיהם מתחברות זו בזו.היא צלמה את החושניות ששררה באזור.
״יפה יפה.זה מספיק לי.״ היא חייכה חיוך מרושע וכיבתה את המכשיר.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
פרק ה
יום ראשון הגיע והוא חזר הביתה.הוא נכנסת מפתח הדלת וילדיו רצים אליו בחיבוקים.הם לא הלכו לבית ספר כי רצו לחכות לו וגם כי אין מי שיאמר להם ללכת לבית ספר.
״למה אתם לא בבית ספר…״ הוא חייך אליהם.
״כי רצינו לחכות לך״ 
״לא יכול להיות שאמא כך ויתרה לכם,להישאר בבית״.
״היא לא…היא לא יודעת,כאילו אנחנו לא יודעים איפה היא בכלל״. הם אמרו.
״מה??מה זאת אומרת…איפה היא יכולה להיות?״ הוא נבהל מאוד.
״לא יודעת..התקשרתי אליה אתמול והיא לא ענתה.קמנו בבוקר והיא עדיין לא פה.״ מגי הסבירה לו.
ג׳וסף התקרב ובירך לשלום את אדונו.
״ג׳וסף,אתה או מירנה יודעים במקרה איפה אשתי?״ 
״האמת היא שאני חושב שהיא יצאה לטיול קצר או משהו כזה״ שיער.
מירנה רצה לעברם עם הסלולרי בידה.
״אדוני ברוכים השבים״ חייכה אליו קליל.
״תודה מירנה,תודה.את לא יודעת איפה היא?״ 
״אני מצטערת אבל אין לי מושג״.ובדיוק שהתכוונה להפיל את הדין עליו הוא החל לחלק הוראות.
״טוב אני פשוט לא מאמין שהיא שוב עושה לנו את זה.מגי תתקשרי לכל הקרובים,תשאלי על אמא,דין תנסה להתקשר לאמא שוב וג׳וזף אתה תיקח את הוולוו,אני אקח את המרצדס ונתחיל לעשות סיורים.קדימה מהר״. וכולם החלו לפעול.
״מה קורה לה בזמן האחרון לאישה הזאת״ החל נאנח בעצבים.
מירנה הבינה שזה הזמן המתאים.בדיוק לפני שהוא התכוונן לפנות לאזור הסלון היא עצרה אותו.
״אדוני,אני מצטערת להטריד אותך אבל אני חושבת שאני יודעת מה הטריד את הגברת״.
עיניו נפערו.״במה מדובר,מה את יודעת,לדבר מירנה לדבר!״ הפציר בה
״אוקיי..אההם…אז ככה…הנה,תצפה בזה…״ היא מסרה לידיו את המכשיר הסלולרי עם הסרטון על המסך.
״מה זה מירנה..?״ הוא תהה.
״פשוט…תצפה בזה״. היא נלחצה מעט.
הוא הפעיל את הסרטון וכולם מתוך סקרנות הצטופפו וצפו גם הם בסרטון המר.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
פרק ו
הוא פתח את עיניו והיא שכבה לידו,התעוררה גם היא מרעש דפיקות הדלת הרמות.
״מה זה בוב,מי זה המשוגע שדופק ככה על הדלת?״ נלחצה.
״אין לי מושג.תישארי פה אני אטפל בזה״.הוא קם מהמיטה והלך לכיוון פתח ביתו.הוא פתח את הדלת ומיד מישהו התנפל עליו באלימות והחל לחנוק אותו וצועק.
״איפה היא בן זונה!!אני יודע שהיא פה…אני יודע..חתיחת מזדיין״. הוא עוזב אותו ובוב כולו מוטל על הרצפה מתנשף ומתפתל.
הוא הולך אל עבר חדר השינה,כולו כועס ועצבני.
והיא שכבר שמעה את בעלה הנכנס יושבת ובוכה על המיטה.הוא נכנס לחדר ומביט בה.היא חצי עירומה,דמעות על כל פניה והאיפור מרוח וראשה מורכן מטה.הוא עומד מולה והיא מרימה את ראשה אליו.הוא מביט בה


תגובות (4)

איכסססס ! יש פה ילדים קטנים מנראלך ?! >

10/06/2012 06:55

וואו סיפור ממש ממכר…מדהים איזה כישרון כתיבה,איזו התפתחויות מעניינות בעלילה…מתי ההמשך???מה קורה בסוף??? וקורן זה לא סיפור שילדים צריכים לקרוא זה למבוגרים והוא רק רוצה לשתף אץ הכישרון שלו…אז במקום להעיר הערות לא חשובות תגידי איזה מילה טובה!!! לא נראה שהסיפורים שלך טובים יותר…

27/07/2012 12:43

הסיפורים שלי לא מדברים על פאקינג *סקס* שיש ילדים קטנים פה

27/07/2012 12:47

הכתיבה מושלמת אבל העלילה..ד

27/07/2012 12:47
62 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך